Guest AnnWP

Lak og Segl

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Kan se at der er nogle herinde der har lavet lak og segl med eget monogram... Hvor kan man få lavet sådan et segl med sit monogram?? Synes det er så meget federe end dem fra panduro :cheerleader3:

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe!!!

:cheerleader3:

Hej

Kan desværre ikke hjælpe med seglet, men vil bare lige fortælle, at alle de gange, vi har modtaget invitationer med lak-segl, var lakken pulveriseret ved ankomsten. Den var simpelthen gået i tusind stykker under turen med posten. Drøn ærgeligt og meget synd for brudeparret.

I det ene tilfælde fortalte parret mig, at de havde bemærket, at nogle af gæsterne havde forsøgt at lime det sammen igen eller tapet stumperne fast på invitationen, for at brudeparret ikke skulle blive kede af det.

Måske kan man få noget, som er mere "gummiagtigt"?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ved hvor du kan få segl med personligt monogram.

Det kan du nemlig her :http://www.madamtut.dk/shop/segl-pen-39c1.html

Vi har brugt lak og segl til vores invitatione, men alle invitationer blev også afleveret personligt, tror nemlig desværre også det går i stykker i posten

Ikke for at tage modet fra dig, men jeg synes det var lidt svært at arbejde med, det fladt nemt af... men men det kan altså godt lade sig gøre.

Men nu kan du jo lige lure på denne hjemmeside, der har de i hvert fald det du søger

Mvh Linda

0

Del dette indlæg

Hejsa

1000tak for linket!! Det kan jeg godt bruge!!

Jeg har lavet kort i mange år, så ved godt at de kan gå i stykker på postturen! Men selvfølgelig rart at i skriver det alligevel :cheerleader3:

Jeg regner med at de fleste at invitationerne skal afleveret personligt, så jeg kan bare nøjes med at putte det på de breve :cheerleader3:

Vi ville rigtig gerne have et sådan segl, da vi jo sagtens kan bruge det til rigtig mange andre lejligheder!!

Så super mange gange tak for at i har skrevet. Godt man kan få en masse hjælp herinde!!! :cheerleader3:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

Jeg har prøvet dem til limpistol og efter min mening har det intet med lak og selg at gøre, det ligner bare det alm lim til limpistolerne bare med lidt farve i. Som du skriver bliver det meget gummi agtigt.

Det er utroligt nemt at arbejde med, men er langt fra så elegant som det alm lak synes jeg i hvert fald. har en masse liggende herhjemme nu

Mvh Linda

Redigeret af Qwoman27
0

Del dette indlæg

altså vi har købt lak og segl hos Odense stempel service (6611 1186).

og ingen af vores gæster har sagt at lakken var ødelagt, pulveriseret eller andet. tværtimod har de sagt, at de sad godt fast.

Jeg tror det er et spørgsmål om hvor man køber lakken henne, og hvilken kvalitet der er. vi købte en ekstra lakstang med, og der er stor forskel på den lille og billige stang der hørte med sammen med stemplet, og den lidt dyrere og meget større stang.

den dyre ser meget federe ud, og er i meget bedre kvalitet. den er lidt gummi-agtig, i forhold til den billige. og så var den heller ikke dyrere, end at det altså sagtens kan betale sig.

0

Del dette indlæg

hej. jeg har brugt limlak sejl da jeg sendt julekort ud. Hvis man finder dem uden glimmer, kan de være rigtig flotte. Men dem med glimmer i er rigtig træls, da det er meget svært at få glimmeret ud af igen. og de ser billige ud.

men hvis man sender dem ud skal man passe på at brevene ikke bliver for høje. efter de nye regler fra post danmark :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer