kapke

runde borde men ingen duge.......

10 indlæg i dette emne

hhhmmmm kan det virkelig passe at man sagtens kan leje runde borde men ingen stof-duge til....... har fået nej alle steder jeg har kontaktet. Hvad har I gjort med jeres runde borde og dug? Jeg har en drøm om et rundt bord med en lang hvid dug, næsten ned til gulvet, lyseblåt tyl rundt om, creppet op 4 steder rundt om bordet med en lyserød rose......... er det virkelig umuligt??????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også ledt lidt efter det.... og jeg har fundet et sted, hvor man kan købe stoflignende papirsduge til runde duge (diameter 180 og 240 cm). De koster hhv. 37,50 og 52,50 kr.

Er det en mulighed?

Dorte.

Det link kunne jeg godt være interesseret i !!!!

Jeg mener nu nok, at jeg har fundet nogle sider, hvor man kan leje duge til runde borde - kigger lige, og vender tilbage. Men jeg vil meget gerne have linket til de stoflign. duge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også ledt lidt efter det.... og jeg har fundet et sted, hvor man kan købe stoflignende papirsduge til runde duge (diameter 180 og 240 cm). De koster hhv. 37,50 og 52,50 kr.

Er det en mulighed?

Dorte.

Det link kunne jeg godt være interesseret i !!!!

Jeg mener nu nok, at jeg har fundet nogle sider, hvor man kan leje duge til runde borde - kigger lige, og vender tilbage. Men jeg vil meget gerne have linket til de stoflign. duge...

Se link nedenfor :cheerleader3:

Nu kan jeg ikke lige se hvor i landet du er fra, men vi lejer runde duge hos Holstebro udlejning, til ca. 50 kr. pr dug.

Vi har kigget sammen sted! :cheerleader3:

Og ved nærmere eftersyn viser det sig, at de jo også udlejer runde stofduge! :cheerleader3:

Se hér.

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at man her på BK kan skrive om ens "problem" og vupti så har 10 svaret kort efter. Tusind tak:-)

Jeg bor tæt på grænsen og har fundet ud af, at man kan købe billige duge til runde borde i Tyskland. Dette er billigere og nemmere end at skulle til at leje dem, desuden kan jeg så samtidig finde matchende stofservietter til :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare skønt at man her på BK kan skrive om ens "problem" og vupti så har 10 svaret kort efter. Tusind tak:-)

Jeg bor tæt på grænsen og har fundet ud af, at man kan købe billige duge til runde borde i Tyskland. Dette er billigere og nemmere end at skulle til at leje dem, desuden kan jeg så samtidig finde matchende stofservietter til :thumbsupsmileyanim:

Hvor i Tyskland køber du dem?

Jeg er nemlig meget i tvivl om "vores" feststed har duge og servietter i den farve vi gerne vil have dem.

/Lauritzen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer