starshwip

Bryllupskage

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen .

Jeg tænkte lige på hvor folk køber deres bryllupskager henne?

Jeg bor i nordjylland og synes ikke rigtig at jeg kan finde nogen steder som laver nogen flotte kager. Vi er faldet lidt for de kager som Konditori Arlingtons laver man de ligger på sjælland og den kage vi har kigget på koster ca 4500 kr men så kommer 6 kr pr km og færge billet og hvis de skal være ved færgen før den sejler koster det også, så det løber jo hurtigt op i nogen tusinde kroner..

HJÆLP!!!!

Hilsen Starshwip

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi køber hos en (næsten) lokal bager - den ligger i Herning og hedder Brøndums, og vi har faktisk ikke engang undersøgt andre steder, for min kommende mand VIL bare have bryllupskagen derfra - koste hvad det koste vil - for det er efter vores mening klart den bedste bager her i området. Vi regner med, at kagen kommer til at koste mellem 2.500 og 3.000,- kr. for ca. 50 personer. Bryllupskagen er en af de meget få ting, som er vigtig for Johnny ved vores bryllup, så derfor får han det som han gerne vil.

Redigeret af Ceciliesmor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke fundet ud af endnu, hvem der skal lave vores kage, men jeg har da skrabet en del links til mig efterhånden. Måske der er noget, du kan bruge.

Dem her overvejer vi meget at bruge: Kageværkstedet

Så er der hende her. Ved dog ikke om hun har helt lukket ned, for jeg har aldrig hørt fra hende, selvom jeg sendte en henvendelse for meget lang tid siden.

Og så er der Desserten. Dem mødte jeg på bryllupsmesse i Århus og de virkede enormt søde

Ellers vil jeg anbefale dig at læse Marmaris tråd: her

Hun er lige ntop blevet gift igår og var til kagesmagning for lidt tid siden, hvor hun har skrevet en del om forskellige steder.

Aller aller sidst (jeg bliver ved :thumbsupsmileyanim: ) vil jeg anbefale dig at bruge søgefunktionen her i forummet. Der er skrevet rigtig mange kagetråde, og jeg er sikker på du kan finde noget inspiration på den måde (jeg gjorde det selv på et tidspunkt)

0

Del dette indlæg

okay det er ihverfald i jylland men ved du om man kan se nogen af de kager de laver på nettet.. Vi vil gerne have en der virkelig er pynter og i flere etager..

Det kan man vist ikke - jeg kan i hvert fald ikke finde frem til en hjemmeside. Men er sikker på, at man kan ringe dertil og få tilsendt materiale. Vi har bare set nogen af deres bryllupskager i en udstilling hos en af deres bagere......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer