lei

Billeder af brudebuket incl pris

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal førs giftes næste år og har derfor intet billede eller pris, men det er meget normalt at priserne går fra ca. 800 til 1500. Det går selvfølgelig an på hvad man vil have og næsten endnu vigtigere hvor i landet man bor. Det kan godt netale sig at undersøge priserne i området.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej - har været ved den lokale blomsterhandler, hun skulle have 200-300 husker det faktisk ikke da jeg blev meget overrasket over at det var så billigt. Den skal heller ikke være kæmpe stor og avanceret. En lille tætbunden en i lyse farver (engelske roser).

Mvh Pia

0

Del dette indlæg

hej - har været ved den lokale blomsterhandler, hun skulle have 200-300 husker det faktisk ikke da jeg blev meget overrasket over at det var så billigt. Den skal heller ikke være kæmpe stor og avanceret. En lille tætbunden en i lyse farver (engelske roser).

Mvh Pia

Wow, det må jeg nok sige, hvor i landet er det?

0

Del dette indlæg

Jeg synes faktisk at vi fik ret meget for pengene.....

Vi gav 1400,- for en dråbeformet brudebuket, min datters brudepigebuket, hårpynt til både mig og datteren samt 2x knaphulsblomster til gemalen og sønnike....

Min buket:

post-30259-1205609097.jpg

Datteren buket:

post-30259-1205609126.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

....oooooog....

Min hårpynt:

post-30259-1205609341.jpg

Knaphulsblomsterne besto hver af en cremefarvet rose med lidt blade og datterens hårpynt bestod af to roser med hårklemmer på.

:thumbsupsmileyanim:: fra Marianne

0

Del dette indlæg

jeg havde et par billeder med til vores lokale blomsterhandler og hun ville have et sted mellem 1500,- og 2000,- for de buketter jeg viste hende !!!!!

Nu er det dog manden der skal stå for den og jeg har ingen ide om hvor han tager hen og hvad det ender med :thumbsupsmileyanim: har dog kommet med nogle små hint og vist en masse billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Det kan det godt men I kan også sige rådhusbuket.. lidt mindre og derfor lidt billigere..

Vælg blomster i sæson så er det billigere.. i USA siger man at 10 % af hele budgettet for brylluppet skal være til blomster..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er midt i at lægge det endelige budget - men vi aner ikke hvad en brudebukket koster. Så hvis der er nogen der har et billede af en buket og vil oplyse prisen ville det være en stor hjælp.

Vi kommer fra Århus, og her skal vi give ca. 1000 kroner for 5 brystbuketter og en brudebuket. Min brudebuket skal være "almindelig" rund og så med en "pletter i luften", der hænger ned og en stålwire med perler på rundt om buketten. Det er sørme svært at forklare :)

Bettina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer