Guest RogJ

RogJ's planlægning

291 indlæg i dette emne

Hvor pokker skal man starte??! Der er jo enormt mange beslutninger.

Jeg vil prøve mig lidt frem, kan jo godt være at der bliver redigeret lidt i fremgangsmåden hen ad vejen men here goes.

Først og fremmest, vi skal giftes :cheerleader3: , og vi skal giftes d. 08.08.08 :)

Kirken er bestilt, det blir Sct. Bendts Kirke i Ringsted.

Forsamlingshus er også bestilt. Utroligt så let det er gået indtil videre :(

Min kjole er fundet, har lagt billeder ind under brudekjoler, men der kommer også ind her, og også af kirken.

Mandens tøj er der blevet kigget efter, men dælme svært for den farve vi går efter er der ikke mange der har, eller får før sent på sommeren. (sand/beige)

Mad har vi bestilt gennem Kokken & Jomfruen, det er virkelig billigt, og enormt lækker mad de laver.

Gæsterne er inviteret, ca 60 mennesker, så der blir gang i den :blush:, vi har fået svar fra omkring 20-25 stykker allerede selvom svarfristen først er 1. juli så det er lækkert.

Der er bestilt en jukebox, fadølsanlæg, diskolys og slushice, så der er lidt for enhver smag. Og min onkel har et band som kommer og spiller en times tid efter maden, så det bliver super skønt.

En gammel klassekammerat kommer og står som bartender så folk ikke selv skal blande deres sprut senere.

Vi mangler at finde serveringspersonale, og en barnepige til alle de små børn. Men det er jeg helt sikker på at vi snart får fundet. Kender en del der serverer så det er jeg ikke bange for. - Serveringsperonalet er nu fundet, ved ik om det er dyrt, 110 kr i timen pr. mand/kvinde...

Nåede ikke rigtig at skrive mere igår, skulle på arbejde og hente ny bil osv.

Men jeg fortsætter da hvor jeg slap :boohoo: min mor har fundet en som skal lave bryllupskagen, den må man åbenbart ikke selv stå for, og det var jeg slet slet ikke klar over. Men så er det godt jeg har sådan en sød mor :hug:

Vi holder os i nogle af de farver som vi har som tema så lidt har vi da fået lov at bestemme til den.

Farverne er en rigtig flot advocado grøn, gammel rosa, og creme farvet. Det bliver super smukt!

Vi har været inde på www.kortdesign.com og den side kan jeg virkelig godt anbefale til jer andre som evt. ikke har fundet invitationer osv endnu, for de har bare ALT!!!

Uhh og køretøjet til og fra kirken, manden har en kammerat som har firmaet www.lejenferrari.dk (tror det hedder dk) og han vil gerne låne os en ferrari, så manden er helt oppe og ringe. Nice med venner!!!!

- Så må jeg lige tilføje lidt mere.... Nu har jeg besluttet mig for at make-up vil jeg selv stå for, tror jeg blir rigtig ked afdet hvis der er en fremmed der skal lægge make-up på mig og det så ikke er som jeg vil ha det. Og mit hår, jamen jeg skal til en frisør i Ringsted og høre hvor meget de skal ha for at sætte hår, og hvis det er alt for dyrt så har jeg heldigvis en veninde som gerne vil sætte hår på mig. - Frisøren er fundet, kl 10.30 på dagen, puha jeg skal tidligt op så :hug:

Jeg glæder mig så sindssygt, nu synes jeg tiden begynder at nærme sig meget hurtigt, og føler slet ik jeg har styr på halvdelen af det jeg skal nå :hug:

Altså rigtig mange tak for alle de søde kommentarer om min kjole. Jeg har købt den i Palm Design i Malmø, super skøn butik, og priserne er så ALLE kan følge med. Hun har de sødeste tiara'er og slør. Og sko har hun også masser af. Alt i alt kommer jeg nok til at give omkring 6000 svenske kr for kjole, slør, tiara og oplægning. Men lad os nu se, man ved aldrig hvad der sker.

Vi har vist efterhånden rimeligm godt styr på det hele, sådan da. Vi har valgt brudepiger, eller rettere jeg har valgt. Det bliver mine to søstre (tvillinger), og så skal mandens niece være ringbærer, og min barndomsveninde, som praktisk talt er min søster, hendes dejlige datter skal være blomsterpige. Det blir så smukt. Jeg har ellers aldrig troet at jeg skulle have både brudepiger og blomsterpiger osv, men det føles bare så rigtigt når vi snakker om det. Og de bliver jo kanon søde de tøser :)

Og manden har fundet sine forlovere, hans bror og min lillebror.

Jeg skal følges op af både min far og min papfar, ved godt det ikke er helt normalt, men har ikke den store kontakt med min far, og ved han blir skuffet hvis han ikke får lov, og jeg ser min papfar som min far så han skal følge mig op. Så nu er det altså dem begge to der skal følge mig op.

Så er der også indkøbt lys, den flotteste lysegrønne farve, som bare passer perfekt til servietter osv, og så var det bare en kanon god pris, 200 svenske kr for 54 små bloklys!! Kan altså godt anbefale jer som bor i Kbh området at ta en tur til Malmø og finde lys og kjole osv. Det er virkelig billigt herovre.

Jeg har slet ikke fortalt om mandens frieri!

Ja han havde sådan set ikke friet da vi begyndte at planlægge brylluppet, han ville finde de helt rigtige ringe, men det skulle jo bare være d. 8/8-08 så jeg er først officielt blevet friet til d. 3/4-08 :hug:

Han er simpelthen så sød altså. Han havde om formiddagen været ved guldsmeden og hentet vores ringe, 18 karat hvidguld til 4300 kr i alt incl. graveringen. Og jeg vidste intet om det!

Så sku vi en tur til Danmark sammen med et par af mine veninder, og så lige efter tunnellen, ude ved lufthavnen, er der en rasteplads hvor han pludselig holder ind til siden, stiger ud af bilen og åbner døren til min side, lægger sig på knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham :boohoo:

Jeg blev knald rød i hovedet!! Og mine veninder synes simpelthen det var så sødt!!! Der blev flittigt skrevet sms rundt til deres kærester at nu havde min mand altså friet så nu ku de godt komme igang :hug:

Men i kan forestille jer at jeg fløj rundt på en lyserød sky hele dagen :hug:

Redigeret af RogJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor pokker skal man starte??! Der er jo enormt mange beslutninger.

Jeg vil prøve mig lidt frem, kan jo godt være at der bliver redigeret lidt i fremgangsmåden hen ad vejen men here goes.

Først og fremmest, vi skal giftes :thumbsupsmileyanim: , og vi skal giftes d. 08.08.08 :bestwishes:

Kirken er bestilt, det blir Sct. Bendts Kirke i Ringsted, tidspunkt: 15.30.

Forsamlignshus, bliver også i Ringsted, dette er også bestilt. Utroligt så let det er gået indtil videre :bestwishes:

Min kjole er fundet, har lagt billeder ind under brudekjoler, men der kommer også ind her, og også af kirken.

Mandens tøj er der blevet kigget efter, men dælme svært for den farve vi går efter er der ikke mange der har, eller får før sent på sommeren. (sand/beige)

Mad har vi bestilt gennem Kokken & Jomfruen, det er virkelig billigt, og enormt lækker mad de laver.

Gæsterne er inviteret, ca 60 mennesker, så der blir gang i den :bestwishes:, vi har fået svar fra omkring 20-25 stykker allerede selvom svarfristen først er 1. juli så det er lækkert.

Hmm - er 100% sikker på, at jeg allerede har skrevet til dig herinde - men kan ikke se det mere....

Jeg prøver bare igen....

Et stort velkommen herinde - glæder mig til at følge dig, og til MASSER af billeder :bestwishes:

Maya

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Og den ene brudepige, i et uddrag af kjolerne. Og alle kjolerne til pigerne er fundet i samme butik. Kanon god service og rigtig rigtig fin butik. www.qin.dk i Ringsted. Sød sød ejer kan klart anbefale hende. Har hun ik kjolen du ku tænke dig så kan hun højst sandsynligt skaffe den!

post-33026-1206035980.jpg

Redigeret af RogJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh tak skal du ha, og tak for velkomsten.

Det er altså ved at være tæt på nu, skal til at have bestilt vores ægteskabserklæring så det også er på plads. Det betyder at der lige om 9 dage kun er 4 mdr til brylluppet står :huh::thumbsupsmileyanim:

Jeg er så super glad for denne side, tror serøst manden ville blive skør hvis han sku høre på mit bryllupskuller helt indtil August :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:griner:- VELKOMMEN HER TIL..super super sød kjole du har der..og JA Sct Bendts kirke er den flotteste kirke og MEEEEEEGT stor ..der er langt fra døren til alteret, så alle kan rigtig nå at nyde synet af dig,.. :cheerleader3:

Kommer du også fra Ringsted?? Ja den er super fin at blive gift i, det eneste "minus" er at jeg kan blive endnu mere nervøs :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer