Morgenstjerne

Det skal jeg have på til brylluppet..

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Øreringe:

post-29370-1206042226.jpg

Denne halskæde:

post-29370-1206042254.jpg

Eller denne halskæde:

post-29370-1206042284.jpg

Jeg har brug for noget hjælp til hvilken halskæde jeg skal vælge :thumbsupsmileyanim:

Helt klart den sidste af dem... hvis det bliver de øreringe du skal have på. De passer bedst sammen syntes jeg....

Er det i House of Brides du har købt kjole????

Knus pernille

0

Del dette indlæg

Øreringe:

post-29370-1206042226.jpg

Denne halskæde:

post-29370-1206042254.jpg

Eller denne halskæde:

post-29370-1206042284.jpg

Jeg har brug for noget hjælp til hvilken halskæde jeg skal vælge :thumbsupsmileyanim:

Helt klart den sidste af dem... hvis det bliver de øreringe du skal have på. De passer bedst sammen syntes jeg....

Knus pernille

Jeg stemmer også for den sidste af vedhængende.

0

Del dette indlæg

Knus pernille

Jeg er også selv mest vild med den sidste af dem :thumbsupsmileyanim:

Jeg så først kjolen i house of brides, men den var billigere i Casa Lezar, så der endte jeg med at købe den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Wauw, en flot kjole!!!!! :cheerleader3:

Ej, nu er jeg igen på tværs.... jeg kan altså godt lide de hjerte med den lyserøde sten. Det passer godt til det lyserøde i kjolen....

Men jeg kan også godt lige den anden kæde, men hvis den lyserøde passer til farven i kjolen, ja, så ville jeg vælge den lidt utraditionelle kæde. Den passer også til øreringene.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Ej, nu er jeg igen på tværs.... jeg kan altså godt lide de hjerte med den lyserøde sten. Det passer godt til det lyserøde i kjolen....

Men jeg kan også godt lige den anden kæde, men hvis den lyserøde passer til farven i kjolen, ja, så ville jeg vælge den lidt utraditionelle kæde. Den passer også til øreringene.

Det er lige præcist min tanke!!!!

Så jeg er simpelthen på tværs sammen med Anja :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :smilie_oster05:

:bearhug: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er lige præcist min tanke!!!!

Så jeg er simpelthen på tværs sammen med Anja :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :smilie_oster05:

:bearhug: fra Marianne

ja den med lyserød sten har bare lige lidt "ekstra!"

den anden minder meget om en jeg bruger til hverdag :biggrin: så nok derfor ;)

kjolen er FANTASTISK - intet mindre - den er i samme stil som dne jeg får syet - tyl tyl og atter tyl - min har også langt slæb :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer