Morgenstjerne

Erfaringer..

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså...

Da vi var på zilla-hyttetur var der en dame ude med undertøjs fremvisning. Hun havde bl.a. den berømte corsage med.

Jeg tror næsten vi prøvede den alle sammen og konklusionen var klar:

Den duer helt sikkert bedst til piger med små bryster. (bl.a. mig :smilie_oster03: )

Næsten alle andre fik mærkelig bryster i den.

0

Del dette indlæg

Altså...

Da vi var på zilla-hyttetur var der en dame ude med undertøjs fremvisning. Hun havde bl.a. den berømte corsage med.

Jeg tror næsten vi prøvede den alle sammen og konklusionen var klar:

Den duer helt sikkert bedst til piger med små bryster. (bl.a. mig :smilie_oster03: )

Næsten alle andre fik mærkelig bryster i den.

Nemlig.

Den fremhævede ikke noget ved mig, pressede derimod dem sammen til en ubestemmelig masse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo af gode årsager ikke, hvilken bh-størrelse du bruger :0)

Men hvis du ligesom mig skal op i de lidt større numre (jeg bruger 70E), så vil jeg altså klart anbefale, at du investerer lidt ekstra i noget virkelig god kvalitet.

Jeg købte mit lingeri den anden dag - corsage, trusse og hofteholder - fra Marie jo - gav samlet 3100 kr, men det sidder også bare som en drøm, og jeg er 100 % sikker på, at det bliver siddende hvor det skal hele dagen.

Det nytter jo ikke noget at købe en super smuk og dyr kjole, hvis "sagerne" ikke sidder hvor de skal :0)

Ved ikke lige om mit indlæg kan bruges til noget....måske er jeg bare overordentligt glad for mit køb :0)

0

Del dette indlæg

Mange tak for alle jeres kommentarer :thumbsupsmileyanim:

Jeg har for noget tid siden bestilt den berømte corsage og har lige prøvet den.. Jeg sys altså at den sidder rigtig godt, faktisk som på billedet..

Jeg bruger selv en str. 80E, men de ikke helt ægte, så den kan jo også have noget med det at gøre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Mange tak for alle jeres kommentarer :thumbsupsmileyanim:

Jeg har for noget tid siden bestilt den berømte corsage og har lige prøvet den.. Jeg sys altså at den sidder rigtig godt, faktisk som på billedet..

Jeg bruger selv en str. 80E, men de ikke helt ægte, så den kan jo også have noget med det at gøre :cheerleader3:

Ja, det kunne det jo nok godt :0)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer