Guest LineJ

Hvordan kan vi sikres os at vi ikke får en Polterabend...

10 indlæg i dette emne

Kan man skrive det i invitationerne at man absolut ikke vil have Polterabend for nogen af os? Jeg stoler på mine venner og familie men et eller andet sted er jeg bange for de kan finde på det alligevel.

Min kæreste vi også helst være fri...

Skal det absolut være vil vi helst have det ikke bliver noget stort.... eller farligt.... for gudernes skyld ikke noget farligt... suk...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis i virkelig ikke vil have en polterabend, mener jeg, at i skal melde det ud til jeres familie og venner. Jeg ville ikke skrive det i en indbydelse, men det er jo smag og behag. :heart:

Hvis i er bange for, hvad jeres venner og familie kan finde på, så er det (heldigvis) ikke så tit man hører mere, at vennerne finder på at smideen ud fra en flyver med en faldskærm på ryggen eller andet sindsygt! :)

Jeg har gjort klart for mine venner og min familie, at jeg ikke er interesseret i noget som er total grænseoverskridende - selvfølgelig skal grænserne presses men jeg vil ikke presses til noget, som jeg ved på forhånd, at jeg ikke vil turde. Og jeg stoler fuldt og fast på, at mine venner og familie følger min udmelding. :tunge:

Så hvis du stoler på venner/ familien så synes jeg du skal prøve at lufte dine overvejelser for dem også tage den derfra. :)

Det var bare min mening. -HAHA-

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Jeg vil ikke overtale dig til at tage på polterabend hvis du VIRKELRIG ikke har lyst, men jeg synes altså at du skal overveje det en gang til. Min polterabend var helt fantastisk og der var så sjovt og hyggeligt. Det var superfedt at se at mine venner og min familie kunne med hinanden og så havde de mødt hinanden inden brylluppet.

Hvis dine venner og familie kender dig ved de også at de ikke skal udsætte dig for noget farligt, men forestil at I alle sidder og får lagt makeup, eller har en fælles dansetime - kunne det ikke være sjovt og hyggeligt.

Bare min mening.

0

Del dette indlæg

Kan så godt følge dig! Hverken min forlovede eller jeg har heller ikke lyst til polterabend. For vores vedkommende er det nu ikke så svært, fordi vi har venner "så spredt" at de ikke kender hinanden.

Men hvis der var udsigt til, at vi skulle poltes tror jeg nok, at jeg havde informeret folk sådan løbende, at jeg ikke var interesseret. Man kan naturligvis skrive det i invitationerne, men jeg synes at man så vidt muligt skal holde poltabend og brylluppet for sig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ku du ikke tage det op med en søster eller en bedsteveninde, og sige til dem hvordan du har det med det? En polterabend skal jo være for brudens skyld, så de vil da helt sikkert gerne have at du har det sjovt på dagen? Og makeup eller en tur i spa kunne jo være super.

0

Del dette indlæg

Synes at du skal snakke med din bedste veninde ( det er somregl hende der står for planlægningen ) og forklare hende at du ikke et til noget vildt og voldsomt, men noget stiller og roligt fx. noget kurbad eller bare noget brunch.

Så for i alle en hyggelig dag. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Altså, nu er jeg jo én af dem der bare glææææææææææææder mig til min PA !!!!

Men, hvis du/i ikke ønsker at blive poltet, ville jeg også melde det ud til de nærmeste venner/veninder.... - eller i det mindste ønske, at det absolut ikke bliver noget stort - evt. bare en middag o.lign...

De kan jo ikke tvinge dig til noget - og så er det jo bare synd, hvis de har betalt for noget du ikke vil.

Måske kan du snakke med en veninde om, hvad du gerne vil - og ikke vil.

HVIS du alligevel bliver poltet, og bliver udsat for noget du ikke vil - har du stadig muligheden for at sige nej - eller NÆGTE !!!!

Hvis f.eks der er nogen der beder mig om at klæde mig ud, så NÆGTER jeg (især udendørs), hvis jeg skal sælge kys/o.a - NÆGTER jeg... Hvis jeg skal ud i vand - NÆGTER jeg...

Jeg er blevet bedt om at lave en liste over dem som jeg gerne vil have med, og på den skrev jeg også hvad jeg absolut ikke har lyst til - og jeg VED, at mine veninder overholder dette. Hvis ikke man kan stole på sine venner og familie, hvem skal man så stole på !!! (DIG SELV !!!)

Maya

0

Del dette indlæg

Hverken min kæreste eller jeg havde den vilde lyst til at blive poltet, men sikke en dejlig dag :-)

Vores venner havde virligt lagt sig i selen for at finde noget HYGGELIG til os og UG og + til dem.

Vi fik 2 timer i spa og sauna..... total afslappet :cheerleader3:

Så var vi ude og bowle...... hver for sig..... og YEAH hun vandt :thumbsupsmileyanim:

Vi sluttede aften sammen med alle vores venner til fælles fest, hvor alle var i joggigtøj og

hverken duge eller servietter passede sammen..... total grim fest :balloons:

Men nøj en sjov dag :bearhug:

Ergo selvom man ikke vil, så dig det og stol på jeres venner :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har før fået en invitation hvor der stod at brudeparret frabad sig polterabends.

Og det blev overholdt :huh:

Vi undrede os måske lidt, men når det var sådan brudeparret ønskede det, så var det da helt fint med os.

Så hvis I ikke har lyst, heller ikke til en helt afslappet hyggedag med vennerne, så synes jeg da at I skulle skrive det i invitaitionen.

Det er da en måde, som ikke lægger op til at det skal diskuteres...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer