Guest Mette Munk

Gravering i ring

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mand skal ha mit navn i hans ring, og jeg skal ha hans navn i min ring, så skal der stå dato, og så har jeg overladt det til ham at finde på noget specielt at få skrevet i ringene. Muligvis Forever and Ever, det er noget vi altid siger når vi fortæller at vi elsker hinanden :bearhug:

0

Del dette indlæg

hejsa

I min kærestes ring bliver der graveret min Louise 17/5 2008 og i min blot kasper 17/5 2008... jeg skriver nemlig altid din Louise når jeg skriver til ham hvadenten det er så sedler, sms'er eller mails...

Men var faktisk lidt i tvivl om der skulle stå din eller min Louise i hans... hvad synes I?

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har kun partnerens Morten + 16.6.2006.

Har overvejet at vi skal have datoen for vores kirkelige velsignelse med også, men synes måske at det kommet til at se ud som om vores ægteskab kun har varet i de 2 år :cheerleader3:

Jeg havde engang en kollega der kun fik graveret "Til enden af verden" og i hans stod der så "og tilbage igen" meget specielt og personligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores står der "sudare pro comuni causa" som betyder noget i retningen af vi sveder for samme sag.

Jeg har lavet en liste med latinske citater i min tråd, hvis nogen skulle mangle lidt inspiration til anderledes gravering.

Latinske citater

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer