Søss

Bryllupsløfter

10 indlæg i dette emne

Hej zillas.

Jeg er ved at planlægge det helt store havebryllup som er amerikansk inspireret. Jeg synes det er så sødt når man har lavet sine egne "wedding vows" som man tit ser i de amerikanske tøsefilm om brylluper. Men er det for plat? Og for USA wonna be?

Jeg har skrevet et løfte til Danny som lyder:

Danny, jeg elsker dig af hele mit hjerte,

Du er min bedste bedste ven og min største kærlighed.

Jeg lover, at jeg altid vil være her for dig og at accepterer dig, for den du er.

Jeg forelskede mig i dine kvaliteteter, værdier og livssyn,

og jeg lover at jeg aldrig vil prøve at ændre på dig, men recpekterer dig, som den fantastiske person du er. En person med egne interesser, persioner og behov,

som nogengange er anderledes, men ikke mindre vigtige, end mine egne.

Jeg lover at være åben overfor dig og altid dele mine tanker, bekymringer og drømme.

Jeg lover at værne om vores forhold, så det forbliver intresant og livligt.

Og endelig, med denne ring som symbol derpå, lover jeg, at elske dig i medgang og i modgang, med alt hvad jeg har og føler - på den eneste måde jeg ved hvordan - inderligt og for altid.

Danny har ogsåskrevet et, men det får jeg først at høre på selve dagen. Nu er jeg bare kommet lidt i tvivl - er det for meget???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes godt at I kan gøre det, jeg er sikker på at det vil være rigtig smukt, og jeg tror ikke at der er ret mange der vil tænke over at det er en amerikansk idé... De vil have alt for travlt med at tude.

Og uanset hvad andre siger og tænker så husk:

Det er jeres bryllup, og det eneste der betyder noget den dag er at alt bliver sådan som I to vil have det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at det er rigtig smukt. Især i forhold til at i det danske vielsesritual får man ikke lov til at sige særlig meget. Der er det præsten (eller personen som foretager vielsen) som spørger om en hel masse og så skal man "bare svare ja".

Jeg synes at det er en rigtig god idé at I selv formulerer hvad I betyder for hinanden og hvad I lover hinanden under ritualet. Det er absolut ikke plat og jeg er sikker på at nogle gæste vil knibe en lille tåre når I læser dem op!

Jeg siger: Go for it!

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er for meget til et dansk bryllup. For mig at se er det hvert land sine skikke og jeg synes tit det bliver for meget hvis man "hugger" med arme og ben fra andre lande - MEN MEN MEn - da I jo allerede har et amerikans inspireret bryllup så gå dog hele vejen og hold det så amerikansk som det kan lade sig gøre i Danmark. Jeg synes det er fint at holde et amerikans bryllup i Danmark - men så skal det jo også have alle de amerikanske traditioner med.

Håber det er til at forstå... :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej zillas.

Jeg er ved at planlægge det helt store havebryllup som er amerikansk inspireret. Jeg synes det er så sødt når man har lavet sine egne "wedding vows" som man tit ser i de amerikanske tøsefilm om brylluper. Men er det for plat? Og for USA wonna be?

Jeg har skrevet et løfte til Danny som lyder:

Danny, jeg elsker dig af hele mit hjerte,

Du er min bedste bedste ven og min største kærlighed.

Jeg lover, at jeg altid vil være her for dig og at accepterer dig, for den du er.

Jeg forelskede mig i dine kvaliteteter, værdier og livssyn,

og jeg lover at jeg aldrig vil prøve at ændre på dig, men recpekterer dig, som den fantastiske person du er. En person med egne interesser, persioner og behov,

som nogengange er anderledes, men ikke mindre vigtige, end mine egne.

Jeg lover at være åben overfor dig og altid dele mine tanker, bekymringer og drømme.

Jeg lover at værne om vores forhold, så det forbliver intresant og livligt.

Og endelig, med denne ring som symbol derpå, lover jeg, at elske dig i medgang og i modgang, med alt hvad jeg har og føler - på den eneste måde jeg ved hvordan - inderligt og for altid.

Danny har ogsåskrevet et, men det får jeg først at høre på selve dagen. Nu er jeg bare kommet lidt i tvivl - er det for meget???

Jeg har egentlig ikke nogen holdning til om det er for meget eller for lidt, men bliver meget rørt over det du har skrevet. Hvis det er dét du føler for Danny, jamen så vil du jo gøre ham til verdens lykkeligste mand når du deler dine tanker og følelser med ham. Hvis du kan lade være med at tude under hele den kærlighedserklæring, så tager jeg sgu hatten af for dig. Det havde jeg nok ikke klaret. Go for it. Hvis man ikke kan fortælle hinanden hvor meget man betyder for hinanden på ens bryllup, foran gud og alle jeres nærmeste, hvornår dælan så?????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer