Guest frøkenlækkerrøv

en sindsyg idé

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Meget skæg idé, men hvordan skal gæsterne spise det? Skal de skiftes til at tage en bid? :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror, det bliver svært at finde en bager, der har en ovn, der er stor nok. En almindelig bager-ovn kan vel klare et brød på en meters penge, men næppe mere end det - så skal du på en brød-fabrik, tror jeg! Og det bliver nok desværre en dyr fornøjelse! :thumbsupsmileyanim:

Men pøjpøj med projektet - jeg glæder mig til at høre, om du finder ud af noget, eller om andre kan være mere behjælpe lige end mig!

MVH Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du har mod på selv at lave det over bål, så laver du bare en 2 m. lang rende og tænder bål hele vejen og bager det som et kæmpe snobrød.... :bearhug: ups der kom spejderen vist lige op i mig... :D

sjov ide, men har vist ikke bedre forslag til hvordan det lige praktisk skal lade sig gøre :hug:

knus matilde

0

Del dette indlæg

Brødet behøver vel ikke nødvendigvis at "gå ud i ét", vel? Du kan da bare lægge en masse mindre brød (fx. på 50 cm) tæt sammen. En idé ville i øvrigt være, at landgangsbrødet er skåret i gennem inden gæster tager af det. På den måde sikrer man, at alle får (og at der ikke er nogle, som overdriver fra starten) og at hygiejnen ikke bliver et problem (jeg synes i hvert tilfælde ikke, at det er særlig lækkert, at 80 andre gæster skal "røre" min mad, når de skærer et stykke. Hvem sagde sippe?)

Held og lykke med det! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer