Guest MC-pigen

Lækre læber - uden stift, gloss etc.???

9 indlæg i dette emne

Kan man droppe at have læbestift, lip gloss eller noget som helst andet på læberne midt i al den anden make up til brylluppet?

Sagen er den, at jeg synes min mund bliver alt for stor når jeg smiler, når jeg har "snask" på læberne - det er som om, de bliver alt for bløde og elastiske og vupti: Så ligner jeg en frø!! :cheerleader3:

Ja ja - grin I bare, men seriøst - kan et par velplejede læber uden make up gå an, når resten af fjæset er sminket?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Ja, jeg kender alt til frøen, den hopper også op på mine læber når jeg får læbestift på.

Jeg gør som reglen det at jeg lægger foundation (eller evt dækstift) rundt på den yderste kant af læberne, så kommer de til at virke knap så frø-agtige, men ellers så kan min kæreste rigtig godt lide mine store læber (tror jeg faktisk godt de fleste mænd kan) og tænk på alle de stakkels mennesker der er nødt til at betale sig til at få læber som os to :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

læber som en frø :shooter::cheerleader3::pokey::cheerleader3:

Det var da det sjoveste udtryk, der giver et suverænt billede inde i mit lille hoved.

Har ikke problemet selv, men går aldrig med læbestift, da jeg ikke kan lide følelsen af det. Blød pomade kan jeg godt finde på at tage på, men jeg tror måske ikke, at jeg vil lugte at menthol på selve dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så længe dine læber ikke er tørre, synes jeg sagtens, du kan gå uden noget.

Men prøv evt at tegne dine læber op med en pen i en farve, der matcher din egen læbe-farve. Men læg stregen lige inden for læbegrænsen, i stedet for at tegne ud over kanten. Så får du både en markering, men dine læber vil synes mindre:)

0

Del dette indlæg

Jeg synes sagtens, du kan lade være med at bruge noget med farve, bare din læbe ikke er tørre. Jeg synes selv det ser åndsvagt ud med læbestift på mig.

Jeg havde regnet med at holde mig til Elisabeth Ardens Eight Hour lip, men fandt en fantastik lipgloss fra Redken med et rødbrun skær, som ikke få mine tænder til at se gule ud, så den vælger jeg nok på dagen.

Dette er det eneste jeg nægter at bruge mit lyserøde brylllupstema, jeg har godt nok lige fået en Lancome læbestift, som ser rigtig dejlig ud, men det klæder bare ikke lige mig ret godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen altså: I har ret - det er værst, når der er farve i. Men det er også, når jeg bruger pomade etc. fordi mine læber så ligesom bliver mere elastiske og min mund derfor bredere når jeg smiler... kan man helt undvære noget som helst? (Under forudsætning af at læberne er velplejede og ikke tørre).

Jeg kan godt høre, hvor åndssvagt det lyder, men tro mig... FRØ :cheerleader3:

Jeg synes ellers, jeg er OK pæn - også min mund/mit smil :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer