Guest mullemus

Bryllupskage

10 posts in this topic

Hejsa

Håber I kan hjælpe mig.

Er ved at finde priser på bryllupslagkager.

Ved i hvad man ca. skal regne med pr. kuvert?

Hilsen Mullemus

:P

0

Annonce ♥

Priserne varierer meget alt efter hvor man køber kagen og hvor pyntet den skal være. Den laveste pris tror jeg er 30-35 kr pr. person (ex føtex) og går op til ca. 65 kr pr. person. I bagerbutikkerne er prisen 40-45 kr pr. person. Det er mine erfarringer da jeg undersøgte det.

mvh.

Marlene

0

Stort set alle steder jeg har undersøgt priser ville de have omkring 50kr per kuvert - det synes jeg er for meget, så jeg har fået min søde "kogekone" til at bage en kage for 2500kr/80 mennesker. Det er en noget andet pris end de 4000kr som alle andre ville have for det...

/arno

0

Annonce ♥

Hos Guldbageren skal vi give 35 kr./kuvert.

0

Tusind tak tøser

Har fundet bageren som ska lave kagen, han skal have et sted mellem 1500-1700 kr. for en kage til 120 prs. Det er vist ret billigt,... kom i tanke om at min onkels bror er bager. rart når man lige kender én som kender én.

Hilsen Mullemus

:mellow:

0

Vores kage er bestilt hos den lokale guldbager, og vi skal give 30 kr pr. kuvert.

Knus Iben (kage)

0

Vi skal købe vores kage hos Kagekompagniet - den koster 45 kr. pr. kuvert.

Hilsen Karina :heppe:

post-19-1081157908.jpg

0

Annonce ♥

Vi har bestilt vores kage ved vores lokale bager (hjallese bageren, Odense) og skal give 18,-/pr person + topfiguren (198,- valgte vi en til). Vi kan få den nøjagtig som vi vil have den, bageren er rigtig god og til en rigtig god pris! Andre steder, som vi har forhørt os var det med et bestemt slags fyld.

0

Vi fik kokken ved receptionen til at lave den. Prisen blev 1200,- kr og den var i fem etager til ca. 80 personer. Den var meget flot og smagte virkelig godt. Ved bageren skulle vi have givet ca. 4500,- kr. sagde de da vi spurgte...

0