Sign in to follow this  
Followers 0
Kicha

Kender i disse steder???

9 posts in this topic

Så har jeg lige lavet 2 aftaler med Lottenborg og Little Venice som jeg skal ud og se:-) Håber virkelig at et af de steder bare er STEDET:-)... Har været ude og se Allenberg10 og Hansens og syns bare lige at der manglede et eller andet...

Men nogen der har erfaringer med dem?? Altså Lottenborg og Little Venice??

Hilsen en der virkelig gerne snart vil finde det perfekte feststed :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Miemaja herindefra skal holde festen på Lottenborg, så du kan læse lidt om det i hendes tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Vi var ude at kigge på Little Venice da vi skulle finde lokaler - er tosset med stedet, det er SÅ fedt :carrot:

0

Vi var ude at kigge på Little Venice da vi skulle finde lokaler - er tosset med stedet, det er SÅ fedt :carrot:

Det er nok også det jeg glæder mig mest til at se:-) hvorfor valgte i det ikke?? og hvad valgte i istedet for??

0

Annonce ♥

Det er nok også det jeg glæder mig mest til at se:-) hvorfor valgte i det ikke?? og hvad valgte i istedet for??

Vi fravlagte det dels pga af prisen og dels fordi vi synes det passer bedre til et mere moderne bryllup.

Vi valgte Moltkes Palæ i stedet for :thumbsupsmileyanim:

0

Little Venice er super dyrt

Vi var ude og tale med dem, og priserne var svimlende

0

Vi skal holde reception og fest på Lottenborg og er helt sikker glade for valget. Prisen er rimelig og stedet er hyggeligt. Kokken Anders er helt fantastisk og meget fleksibel :thumbsupsmileyanim: Du kan sende mig en PM, hvis du vil vide lidt mere.

Hér er lidt billeder, vi har taget...hjemmesidens billeder er ikke så gode ;)

0

Ej, hvor sjovt. Dengang for 10 år siden, da jeg startede i kokkelære. der var jeg faktisk på Lottenborg. men det holdte ikke særlig længe, da jeg ikke kunne sammen med restauratøren. - desværre.

Men er dog idag uddannet kok, bare abdet sted fra.

Hedder ejeren stadigvæk. Frank Kirsch...??

0

Annonce ♥

Så fik jeg kigget på Lotenborg og det var bare super hyggeligt så det var bare en super oplevelse:-)

0