Guest missinlove

WONDERBRA!!!

9 indlæg i dette emne

Hej alle i bryllupsklare tøser derude!

Håber der er nogen der kan hjælpe...

Jeg har ledt og ledt efter en Bh, der kan bruges til en kjole med dyb udskæring i ryggen... men kan kun finde wonderbraen, som jeg kun kan se kan fås i sort over nettet... og sort synes jeg altså ikke lige går til en hvid kjole...

Hvad gør i tøser, som har kjoler med dyb udskæring i ryggen?

Hilsen fra missinlove.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor dyb den udskæring er, men man kan jo hæfte bh'en fast i kjolens kant, så glider den ikke op og sidder midt på ryggen.

Hej Lisa Birk

Kjolen er ikke overdrevet dyb i ryggen men går ca. til lige lidt under midt på ryggen, så det var da en god mulighed at hæfte den fast. Den tager jeg lige med mig, hvis jeg ikke finder en bh der kan bruges til formålet. tak.

Hilsen Missinlove

0

Del dette indlæg

Jeg har ledt og ledt efter en Bh, der kan bruges til en kjole med dyb udskæring i ryggen... men kan kun finde wonderbraen, som jeg kun kan se kan fås i sort over nettet... og sort synes jeg altså ikke lige går til en hvid kjole...

Hilsen fra missinlove.

Hej

På den stropløse bh jeg har købt, er der nogle silikone striber langs den øverste kant af bh'en. Så glider den i hvert fald ingen steder. Den kan heller ikke ses, når jeg har kjolen på.

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hilsen fra missinlove.

Der er garanteret andre firmaer, der forhandler dem, men man kan få nogle "forlængere" hos Bravissimo:

bz01wha_mp.jpg

0

Del dette indlæg

Hilsen fra missinlove.

Der er garanteret andre firmaer, der forhandler dem, men man kan få nogle "forlængere" hos Bravissimo:

bz01wha_mp.jpg

Hej Anjapigen!!

Det virker da super smart. Den vil jeg gå på jagt efter.

Tak for tippet!!

0

Del dette indlæg

Jeg har bestilt sådan en her hjem fra USA:

post-32811-1208970537.jpg

Desværre var den for lille (Jeg satsede selvom jeg godt vidste den ikke fandtes i min størrelse, se evt. min tråd for uddybning) så jeg solgte den igen herinde. Hvis du bestiller skal du være opmærksom på at skålstørrelserne er amerikanske som afviger en del fra de europæiske, men du kan sikkert finde en omregner på nettet.

Jeg syntes ihvertfald den var fin, du får lige et link her

Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har bestilt sådan en her hjem fra USA:

post-32811-1208970537.jpg

Desværre var den for lille (Jeg satsede selvom jeg godt vidste den ikke fandtes i min størrelse, se evt. min tråd for uddybning) så jeg solgte den igen herinde. Hvis du bestiller skal du være opmærksom på at skålstørrelserne er amerikanske som afviger en del fra de europæiske, men du kan sikkert finde en omregner på nettet.

Jeg syntes ihvertfald den var fin, du får lige et link her

Lisbeth

Hej Lisbeth.

Den ide har jeg hermed snuppet og bestilt hjem fra USA. Kan næsten ikke vente med at få den hjem. Fandt en omregner på hjemmesiden, der kunne regne den rigtige str. ud - Håber den passer.

Så har jeg både forlængerstroppen og denne... så må jeg se hvad som virker bedst til kjolen.

Mange tak for dit link.

missinlove.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer