princess_sunshine

Vores vidunderlige forårsbryllup 26.04.08

439 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det her er også et af mine ynglingsbilleder...

Farverne er bare så flotte og naturlige i det her billede.

Sidder der en mand og gemmer sig bagved stenen?! :thumbsupsmileyanim:

Hold op, hvor er det nogle flotte billeder! :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

:loveflag::bearhug::biggrin:

Nej, det gør der ikke, synes du det se sådan ud???

Der var bare os og fotograferne, og de var på den anden side af kameraret :thumbsupsmileyanim:

Men tak for komplimentet med billederne, synes også at nogle af dem er blevet rigtig gode :cheerleader3:

:)

:blush: Hvor ser du den lille mand, Malene?
-HAHA- Hvor ser du den lille mand, Malene?

altså med good fantasi kan jeg også godt se et par herrefødder..

Skal I ha' briller?! :loveflag:

Der sidder en mand bag stenen med en fod på hver side og skuldrene oppe omkring gommens hånd. Han har et mørkt jakkesæt på.

Kan I slet ikke se det? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det her er også et af mine ynglingsbilleder...

Farverne er bare så flotte og naturlige i det her billede.

Sidder der en mand og gemmer sig bagved stenen?! :cheerleader3:

Hold op, hvor er det nogle flotte billeder! :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

:bearhug::biggrin::blush:

Nej, det gør der ikke, synes du det se sådan ud???

Der var bare os og fotograferne, og de var på den anden side af kameraret :thumbsupsmileyanim:

Men tak for komplimentet med billederne, synes også at nogle af dem er blevet rigtig gode :loveflag:

:)

-HAHA- Hvor ser du den lille mand, Malene?
:) Hvor ser du den lille mand, Malene?

altså med good fantasi kan jeg også godt se et par herrefødder..

Skal I ha' briller?! :loveflag:

Der sidder en mand bag stenen med en fod på hver side og skuldrene oppe omkring gommens hånd. Han har et mørkt jakkesæt på.

Kan I slet ikke se det? :cheerleader3:

Jeg kan altsaa ogsaa godt se ham ;)

Fantastiske billeder i oevrigt - hvor ser du fortryllende smuk ud :thumbsupsmileyanim:

Det ser ud som om I har haft en dejlig dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er han, mellem parret :cheerleader3: Jeg kan altså også godt se ham :thumbsupsmileyanim: Hvem er han og hvad laver han der? :thumbsupsmileyanim:

post-18806-1211954526.jpg

Og det er bare nogle skønne billeder!!! Hvis jeg ikke lige har skrevet tillykke og at I ser absolut dejlige ud tidligere i tråden her, så er det fordi jeg har været bryllups-forvirret, for jeg HAR læst den! Nu læste jeg den så lige igen *griner* :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det her er også et af mine ynglingsbilleder...

Farverne er bare så flotte og naturlige i det her billede.

Sidder der en mand og gemmer sig bagved stenen?!

Hold op, hvor er det nogle flotte billeder!

Nej, det gør der ikke, synes du det se sådan ud???

Der var bare os og fotograferne, og de var på den anden side af kameraret :thumbsupsmileyanim:

Men tak for komplimentet med billederne, synes også at nogle af dem er blevet rigtig gode :cheerleader3:

-HAHA-

:bearhug: Hvor ser du den lille mand, Malene?
:biggrin: Hvor ser du den lille mand, Malene?

altså med good fantasi kan jeg også godt se et par herrefødder..

Skal I ha' briller?!

Der sidder en mand bag stenen med en fod på hver side og skuldrene oppe omkring gommens hånd. Han har et mørkt jakkesæt på.

Kan I slet ikke se det? :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan altsaa ogsaa godt se ham ;)

Fantastiske billeder i oevrigt - hvor ser du fortryllende smuk ud :thumbsupsmileyanim:

Det ser ud som om I har haft en dejlig dag!

Her er han, mellem parret :) Jeg kan altså også godt se ham :thumbsupsmileyanim: Hvem er han og hvad laver han der?

post-18806-1211954526.jpg

Og det er bare nogle skønne billeder!!! Hvis jeg ikke lige har skrevet tillykke og at I ser absolut dejlige ud tidligere i tråden her, så er det fordi jeg har været bryllups-forvirret, for jeg HAR læst den! Nu læste jeg den så lige igen *griner* :loveflag:

Okay, jeg kan faktisk også godt se ham... :loveflag: når jeg kigger riiigtig godt efter....

Det må helt sikkert være Niels' gamle hemmelige ven Ingolf-Waldemar, hjemme fra høloftet på gården, som vi desværre ikke fik inviteret med til brylluppet - det er derfor han ikke er på nogle af de mange andre billeder... :cheerleader3:

Men med på et billede det ville han, så han kørte sammen med fotograferne over til Børkop Vandmølle, og sneg sig med ind på dette ene billede...

Håber ikke han kommer til at forfølge os resten af vores dage :blush: Det ville være skræmmende...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg vist klar til at forsætte, og forhåbentlig uden flere billeder af Niels' hemmelige ven :loveboard: . Men alle de billeder som jeg sætter ind nu er også fra fotograferne.com, ja det vil det faktisk blive ved med at være indtil brudevalsen er danset...

Det er faktisk også de eneste billeder vi har fået endnu...

Vi har slet ikke modtaget nogle fra vores gæster :loveboard: . Kan de så komme i gang!! Hep hep :loveboard:

Da vi var ved at blive færdige med den officielle fotografering, så var gæsterne begyndt at komme. Og overraskende mange havde faktisk været hjemme og skifte til festtøj. Det var bare dejligt at se hvor meget vores gæster gad at gøre ud af vores bryllup... :cheerleader3:

Jeg skulle lige nettes, og det fangede Lars - vores ene fotograf helt perfekt. Jeg synes det er en fantastisk billede:

post-32660-1212069546.jpg

Redigeret af princess_sunshine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Indtil det her tidspunkt havde jeg været helt tilfreds med dagen...ja lige undtagen det med knivene til kagen...men det holdte godt nok lige op, da jeg kom ind og så vores blomsterdekorationer... Der var jeg grædefærdig :cheerleader3:

Jeg havde jo lang tid inden brylluppet brugt en hel fridag - sammen med min mor - på at tage ned til den blomsterdekoratør, som Børkop Vandmølle bruger, og aftale hvordan blomster skulle se ud... Og vi havde aftalt af det skulle højt opstammede pinke calla'er i små flade runde vaser (skåle) og så med en bund af LIME-farvede gerbera. Så det passede til resten af vores farvetema... Og hvad mødte jeg?????

De her grimme dekorationer, som ser ud som om de har fået strøm :loveboard: - med fimse-gule Astas?!?!?!?!? Hvad skete der med mine limefarvede blomster????

Åbenbart havde det været svært at få limefarvede gerbera - det fortalte hende der havde pyntet kirken, men blomsterdekoratøren havde aldrig gjort sig den ulejlighed at ringe og spørge hvad så ville have istedet for... DÅRLIG SERVICE :smash:

Alt andet end fimsefarvede gule blomster, så hellere nogle andre limefarvede blomster...og det kunne da havde ladet sig gøre.

Til al held havde det ikke været muligt at få skaffet de grønne servietter hjem, som jeg ellers havde altalt vi skulle bruge. Så vi brugte cremefarvede i stedet for, for ellers havde det da været et grusomt grimt bord at komme ind til.

Billedet her er fra midt i festen, men har- heldigvis - ikke nogle ordentlige billleder af dekorationerne, fra før gæsterne kom ind...

Ser de her blomster særligt 'højt opstammede' ud ?

post-32660-1212070323.jpg

Redigeret af princess_sunshine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå videre til noget af det der alligevel så ordentligt ud...

Vi havde fået lavet bordkortene i mørk chokolade hos en chokoladekonditor, og de havde alle 2 fyldte håndlavede chokolader inden i... De vakte så meget opmærksomhed, da gæsterne fandt ud af at de faktisk kunne spise chokoladen :cheerleader3: .

De små hurricanelyse var blevet pakket ud, og stod ved her enkelt plads... Super flot!!

post-32660-1212070636.jpg

post-32660-1212070648.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon jeg behøves at svare.. men nej det gør da da i hvert fald ikke. det er bare nogt værre skidt når tingene ikke lige bliver som man havde aftalt.

Glæder mig til mere tekst og billeder.. super godt taget der hvor du "netter" dig.. ikke nemt for en fotograf ellers at tage billed i et spejl..men prof fotograf I har haft!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skulle have haft velkomstdrinken ude i gården, men det var simpelthen blevet for koldt. Men heldigvis havde vi den øverste etage til vores disposition hele tiden, og kunne bruge den som buffer-zone...og det fik vi brug for mere end en gang. Egentlig var det meningen at den skulle være sove/ammerum, for vores 2 små gæster...

Så vi fik alle gæster ovenpå og serverede lidt at drikke deroppe, men de gjorde klar nedenunder...

Her kan man rigtig se hvordan kjolen ser ud når slæbet er hæftet op. Jeg synes selv at det falder meget pænt, og ser narturligt ud... Heldigvis :-)

Det var lidt sjovt, alle gæsterne gik rundt og gav hånd til hinanden, men der var ikke nogle der gav hånd til os. Det må de jo have syntes at de havde gjort en gang...

post-32660-1212071028.jpg

Redigeret af princess_sunshine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg ville lave en photo-op til fotograferne og hvem der ellers tog billeder...

Så jeg tog min venindes lille guld-unge på armen. Helt vild dejlig dreng fra starten af marts...

Vi har snakket en del om børn og gør det selvfølgelig stadig - har bl.a. ønsket os en Tripp Trapp stol til brylluppet, mest for sjovt, og for at se hvor meget/hurtigt at folk kan sladre og lave historier... Vi fik den dog ikke, men mere om den senere i min beretning... (Teaser... :cheerleader3: )

Men gæsterne var ved at falde i stimme over at se mig i brudekjole med den lille gut på armen...

Og så er der lige et billede mere fra receptionen. Det er Niels og vores Toastmaster...

post-32660-1212071459.jpg

post-32660-1212071504.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik taget parbilleder af alle gærsterne udenfor... De er faktisk blevet gode af alle gæsterne, og man får den der gamle bindingsværk-idyl med på dem.

Vil ikke lige flashe alle vores gæster, men I får et billede af mine forældre:

Jeg bliver stadigvæk så stolt af min mor hver gamg jeg ser billeder af hende fra den dag...HUn var bare blevet så flot!

post-32660-1212071557.jpg

Redigeret af princess_sunshine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I får lige den menu som vi skal til at spise os igennem...

Forret:

Ovnbagt havtaske med sprød pancetta på mangosalat og med basilikumfløde.

Hovedret:

Trøffelbagt oksemørbrad med pisket foie gras i lys portvinssky og pommes Anne.

Dessert:

Glaseret crème brûlée, chokoladetrøffelkage med moccais og vanilieskum. Hertil et glas Zagara Moscato d'Asti

Til kaffe:

Kaffe og the, hvide og brune cookies

Natmad:

Lune grøntsagstærter med italiensk skinke, hjemmebagt brød og grøntsagsbjælker

Det var det særlige med forretten, at fisken og pancetta'en blev serveret rygende varm direkte fra ovnen. Så tallerkenerne stod klar med salat, og så skulle vi vente på at resten blev færdigstegt...

Her står salaten klar...

post-32660-1212072346.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde meget modigt - og fordi jeg ikke skulle holde tale for NIels - sagt at jeg godt ville holde velkomsttalen...Men jeg havde selvfølgelig aldrig nået at få den skrevet på forhånd.

Og efter at jeg havde holdt den tale, så var det vist meget godt at jeg ikke skulle holde flere, jeg var ved at tude bare ved at skulle sige tak for hjælpen til vores forældre. En rigtig tudeprinsesse :cheerleader3: Niels ser heller ikke alt for godt ud på det her billede, han var så nervøs for at skulle holde talen for mig, at han slet ikke slappede af indtil den del var overstået... Stakkels søde dreng :loveboard:

Efter jeg havde talt - og vi ventede på fisken, så brugte vores toastmaster lidt til på at sige velkommen og præsentere sig for de gæster som helt havde fået styr på hans funktion...

post-32660-1212072587.jpg

post-32660-1212072666.jpg

Redigeret af princess_sunshine
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Men vores toastmaster havde også en lille gave til os...i anledningen af vores huskøb 2 uger forinden.

På kollegiet hvor vi lærte hinanden at kende (et rigtig nørdekollegium) var der en stor forkærlighed for filosofien; at INGEN problemer er for store til at de ikke kan løses med Gaffa-tape...Så har man bare ikke brugt nok... :cheerleader3:

Så med deres kendskab til Niels' (manglende) praktisk færdigheder fik vi selvfølgelig en rulle gaffa...

post-32660-1212073042.jpg

post-32660-1212073057.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer