tinaclemens

giftes på min føds´da

11 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim: hej alle brude og brudegomme

vi blev gift for 3 år siden på rådhuset... på min føds´da

nu skal vi velsignes i kirke samme dato i år

denne dag er den dag vi har været sammen i 5 år

dagen hvor vi har 3 års kone-mand dag

og min 27 års fødselsdag

vi skal holde det hvor vi mødtes første gang

Er det synd det er på min føds´da ? mon min mand glemmer min fødselsdag :thumbsupsmileyanim:

har i nogle forslag til noget specielt fx i tale - morgengave- andet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::rolleyes::hug::hug::hug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er sejt, at vi vælger at holde den samme dato hele vejen igennem. ( det gør vi nemlig også. Hi hi )

Din mand glemmer da ikke din fødselsdag. Tværtimod.

Tænk på, at fremover vil du kunne mindes din fødselsdag, som måske den bedste. Og sikke mange gode og glade minder den vil brnge frem.

Held og lykke med det hele. og kæmpe tillykke med det hele.

Knus fra mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hihi - her kan jeg også være med.

Vi skal giftes på min 25 års fødselsdag, som samtidig også er vores 4-års dag.

Og ja...min fødselsdag kommer jo nok til at stå en del i skyggen af en langt større og dejligere begivenhed, og det er jeg ikke spor ked af!!! Tværtimod tror jeg, at jeg får en 25-års fødselsdag, som jeg aldrig nogensinde glemmer :0)

Fødselsdage kommer der mange af - men manden i mit liv får jeg kun én gang :thumbsupsmileyanim:

Ihhh hvor jeg glæder mig!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forstår udemærket dine tanker.

Da vi skulle giftes sidste år, havde jeg præcis de samme tanker. Vi valgte at blive gift dagen før min 30 års fødselsdag og jeg tænkte også meget over, om MIN dag blev glemt.

Ja, dagen bliver en lille smule glemt, men det gjorde overhovedet ingenting.

Kl. 24 blev der sunget fødselsdagssang og nogen af gæsterne havde en lille gave/flag med.

Næste dag kom mine forældre og min søster og svoger - men helt ærligt, ryddede vi op næsten hele dagen. Men igen..... Det gjorde overhovedet ingenting.

0

Del dette indlæg

Hehe!

Vi har valgt det lige omvendt... her er det på HANS 30 års fødselsdag vi skal giftes - så må han da kunne huske det, tænker jeg!

Der er endda lidt sjovt, for hans egne forældre blev også gift på brudgommens 30 års fødselsdag, så vi følger traditionen ;o) Nej, det er ret tilfældigt egentlig, men lidt sjovt, synes vi! Han er dog bange for han ingen gaver for, men at det er til OS det hele... den stakkel, hehe, tror nu ikke han bliver snydt! Og så får han jo mig - hvad kan være en bedre gave, hehe!

Vh, Wicky

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer