wombat3010

Wii nyt job

11 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået nyt job som viakr i en firtids/ungdomsklub- det er bare det fedeste, jeg kan jo godt lide at være kreativ, så jeg har fået hobbyrummet som mit domæne, og lige nu har jeg gang i et male projekt- vi får udviklet nogle fede ideer sammen og ungerne er super kreative når de kommer i gang- det er for fedt

I går fortalte en mor at aldrig havde hendes søn gidet at lave sådanne ting og nu er han bare med og fortæller derhjemme om hvor fedt det er- jeg er da lidt stolt, og gud hvor vi hygger- synes næsten det er vildt at jeg får penge for at være der (men er dog glad for min løn når den kommer- hehe)

Ej skulle lige ud med min glæde for mit nye job- dte er kanon

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor er det bare super dejligt at høre. Det er jeg glad for på dine vegne. Tillykke med det søde :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tusind tak pernille

Jeg har næsten helt forår i maven, så glad er jeg for det. Jeg skal bare sige hvis der er nogle ting jeg mangler, så bliver dte bestilt- det er virkelig fedt :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg tror på, at du liiiiige egner dig til det! Kreativ, godt smil og rar personlighed, der alligevel kan sætte grænser! Du må klart være et scoop for dem!

- Siger fritidsklublederen fra en anden klub :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Tillykke med vikariatet! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af lii
0

Del dette indlæg

Tillykke med jobbet.... Det er jo vildt dejligt at have et job som gør en så glad. Jeg havde det på samme måde da jeg startede i en børnehave - tænk at man kan få penge for at hygge sig så meget og lave så meget sjov og ballade :thumbsupsmileyanim:

Desværre røg jeg pga. omplacering i en vuggestue og det må jeg konstatere overhovedet ikke er mig... Godt det samme for jeg er sygemeldt med smerter i skulderen og på udkig efter nyt job når jeg bliver raskmeldt... Og jeg har bestemt mig for at jeg vil søge i SFO området... dem skal man jo ikke rende og løfte på og samtidig kan jeg bruge alle mine kompetencer, kreative talenter og min energi :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Tak for jeres lykønskninger

Ja SFO området er også kanon, men det her er bare 10 gange federe, synes jeg. Det jeg laver lige nu det har bare fanget knejterne, og idag blev de da træt af at pigerne kom ind og ødelagde vores hygge, hvilket de jo ikke gjorde, men hvor er det fedt at have en flok 10 årige knejter med krudt bagi der nu har siddet 2-4 timer 4 dage i træk og bare malet

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg tror på, at du liiiiige egner dig til det! Kreativ, godt smil og rar personlighed, der alligevel kan sætte grænser! Du må klart være et scoop for dem!

- Siger fritidsklublederen fra en anden klub :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Tillykke med vikariatet! :thumbsupsmileyanim:

Tak for de søde ord. Kan godt huske vi snakkede om det med klubområdet, da vi besøgte jer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer