Guest toxp

Pia & Poul - den 23. maj 2009

765 indlæg i dette emne

Jeg har jo tidligere nævnt, at arbejdet bragte mig til Paris på min fødselsdag, og at min dejlige kommende mand kom forbi til en romantisk weekend :boohoo:

Men det er jo ikke hele sandheden... eller jo det er det, men jeg nåede ikke lige at berette om en ellers yderst vigtig detalje i dette forum - MIN DEJLIGE KÆRESTE FRIEDE I TOPPEN AF EIFFELTÅRNET!!!!!!!!!!!!!

post-33530-1214823786.jpg

Kan det blive mere romantisk - det tror jeg vist ikke....

Så nu er jeg endnu et skridt tættere på at blive fru. B. og kan helt legalt tillade mig at gå helt amok med den store planlægning!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm den nu officielle planlægning fik ikke helt den ønskede start.

Helle (CoFoto) er tilsynelandende optaget, så vi er i fuld gang med at lede efter et alternativ.

Vi har indskrænket feltet til enten fotohajerne eller stjernestudiet - puuuhaaaa det er en svær beslutning at skulle vælge mellem de to!!!!

0

Del dette indlæg

Jeg har jo tidligere nævnt, at arbejdet bragte mig til Paris på min fødselsdag, og at min dejlige kommende mand kom forbi til en romantisk weekend :thumbsupsmileyanim:

Men det er jo ikke hele sandheden... eller jo det er det, men jeg nåede ikke lige at berette om en ellers yderst vigtig detalje i dette forum - MIN DEJLIGE KÆRESTE FRIEDE I TOPPEN AF EIFFELTÅRNET!!!!!!!!!!!!!

Så nu er jeg endnu et skridt tættere på at blive fru. B. og kan helt legalt tillade mig at gå helt amok med den store planlægning!!!

Ihh, hvor romantisk, sikke en frieri :unsure::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke et frieri :unsure: og så i Eiffeltårnet......WAUW :thumbsupsmileyanim:

Vedr. fotograf så kan jeg varmt anbefale Stjernestudiet. Vi har selv booket dem til at tage vores billeder her om små 54 dag, men vi brugte dem også til at få lavet nogle portræt fotos til vores invitationer (og pynt til der hjemme :cheerleader3: ). Og de er bare så gode.

Samtidig er de yderst proffesionelle og får en til at føle sig godt tilpas.

Ved ikke om du har set billederne de har taget for en bruger herinde der kalder sig Josefin???

Knald gode billeder....du skulle næsten prøve at kigge hendes bryllupsberetning igennem og se billederne.

God fornøjelse med planlægningen :cheerleader3:

Anne

Fandt lige tråden til dig.... Jonsefin's bryllupsberetning

Redigeret af nynnem
0

Del dette indlæg

Dejligt med flere 2009-brude, min familie synes at jeg er lidt skør fordi jeg allerede er i total selvsving over alle de ting der skal planlægges. Selv synes jeg bare at det er dejligt at have rigtig god tid til at nusse med detaljerne, så det bliver helt perfekt :unsure:

Kender det godt, men min undskyldning er, at jeg er væk i tre måneder i efteråret - så alle de ting jeg skulle have haft styr på der, er jeg jo nødt til at fikse allerede nu :cheerleader3:

Synes faktisk også, at tiden flyver afsted - så det kan lyn hurtigt blive 2009 - og så ville det jo være ærgerligt ikke at være max-klar :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Sikke et frieri :unsure: og så i Eiffeltårnet......WAUW :cheerleader3:

Vedr. fotograf så kan jeg varmt anbefale Stjernestudiet. Vi har selv booket dem til at tage vores billeder her om små 54 dag, men vi brugte dem også til at få lavet nogle portræt fotos til vores invitationer (og pynt til der hjemme :cheerleader3: ). Og de er bare så gode.

Samtidig er de yderst proffesionelle og får en til at føle sig godt tilpas.

Ved ikke om du har set billederne de har taget for en bruger herinde der kalder sig Josefin???

Knald gode billeder....du skulle næsten prøve at kigge hendes bryllupsberetning igennem og se billederne.

God fornøjelse med planlægningen :thumbsupsmileyanim:

Anne

Fandt lige tråden til dig.... Jonsefin's bryllupsberetning

Tusind tak!!!!

Du har ret i, at Josefines billeder er superflotte - og dejligt utraditionelle!!!!

Synes jo, at det er svært hele tiden at skulle vælge til og fra - jeg vil jo så nødigt tage en forkert beslutning :cheerleader3:

Tager lige den kommende mands beslutning med i overvejelserne - lidt skal han jo også have lov at bestemme :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pludselig er tid på BK ikke længere en begrænset ressource. Jeg har fået lavet en mindre kæbekirurgisk indgreb, som gør, at jeg er sygemeldt i nogle dage indtil hævelsen og smerterne har fortaget sig. Så hvis jeg laver stavefejl er det kun fordi, at jeg er fyldt godt op med hardcore smertestillende...

Anyway så har tandlægen lovet, at jeg når at få de smukkeste tænder inden maj næste år - hvilket jo er det tidspunkt alt måles imod :cheerleader3: Så kan jeg nok godt bide tænderne (dem der stadig er der og sidder fast) sammen indtil jeg kan få den endelige løsning på plads omkring ved juletid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der har sørme også været tid til at kigge på brudebuketter - men det er jo endnu ikke helt afklaret, hvor meget jeg får lov at bestemme i den sammenhæng. Jeg kunne forestille mig, at min kommende mand sætter foden ned og insisterer på, at det er ham der skal bestemme...

Men derfor kan man jo godt komme med lidt hints og ideer om, at man fx meget godt kan lide roser, liljer og calaer...

post-33530-1215851249.jpg post-33530-1215851254.jpg post-33530-1215851260.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har jo tidligere nævnt, at arbejdet bragte mig til Paris på min fødselsdag, og at min dejlige kommende mand kom forbi til en romantisk weekend ()()

Ihh hvor romatisk!!! Det er helt film-agtigt :biggrin:

Sikke nogle fine kjoler, frisurer og brudebuketter!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer