Guest toxp

Pia & Poul - den 23. maj 2009

765 indlæg i dette emne

Jeg har jo tidligere nævnt, at arbejdet bragte mig til Paris på min fødselsdag, og at min dejlige kommende mand kom forbi til en romantisk weekend :)

Men det er jo ikke hele sandheden... eller jo det er det, men jeg nåede ikke lige at berette om en ellers yderst vigtig detalje i dette forum - MIN DEJLIGE KÆRESTE FRIEDE I TOPPEN AF EIFFELTÅRNET!!!!!!!!!!!!!

post-33530-1214823786.jpg

Kan det blive mere romantisk - det tror jeg vist ikke....

Så nu er jeg endnu et skridt tættere på at blive fru. B. og kan helt legalt tillade mig at gå helt amok med den store planlægning!!!

Ihh hvor romatisk!!! Det er helt film-agtigt ()()

Sikke nogle fine kjoler, frisurer og brudebuketter!!!

Tusind tak - er også selv meget godt tilfreds...!!!

Må også med skam meddele, at jeg ikke har skelet til prisen på kjolerne, da min mor for længst har sagt, at regningen skal sendes til hende :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flotte bukketter du har fundet, god inspiration :unsure:

Takker - håber du kan bruge det til noget :blink:

Rigtig fin inspiration til brudebuketter, hår og ikke mindst brudekjoler :bearhug::biggrin:

Tak søde :bearhug:

Har jo ikke været ude at prøve kjoler endnu, jeg smutter 3 måneder til Honduras i slutningen af august, så jeg vil gerne se krops-effekten af tre måneder med ananas og bønner, inden jeg tilføjer prøve-billeder af mig selv!

0

Del dette indlæg

Det er desværre ved at være meget lang tid siden, at jeg har været særlig aktiv i forummet - jeg beklager meget, at jeg ikke har opdateret min planlægning, og heller ikke har bidraget med "guldkorn" rundt omkring generelt.

Men der er selvfølgelig en årsag til det hele.

I skrivende stund sidder jeg næsten på den anden side af jorden. Nærmere betegnet Honduras, hvor jeg skal være i tre måneder. Jeg planter mine fødder solidt i den gode danske muld igen den 15. november.

Det betyder desværre også, at jeg ikke kan planlægge bryllup på samme intensive måde som derhjemme og endnu værre, så betyder det, at jeg skal være væk fra min skattemand i alt for lang tid.

Jeg havde aldrig troet, at man kunne savne nogen så meget, som jeg savner ham, men det er næsten uoverskueligt selvom vi snakker sammen næsten hver dag.

Anyway, så besluttede jeg mig for, at jeg ville give min kommende mand noget at kigge på, mens jeg er væk. Så jeg har lavet en ti-ugers kalender til ham med billeder af mig selv :cheerleader3:

Synes selv, at de blev ret gode, og så fik jeg jo også testet vores bryllupsfotograf (Kamilla fra Fotohajerne) - og jeg blev så glad for resultatet. Hun er superdygtig og virkelig cool.

Jeg ved jo, at billeder er et hit her omkring, så I skal selvfølgelig ikke snydes for lidt udvalgte billeder - jeg vil helst ikke være alt for nøgen på nettet - det kan jo misbruges.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anyway, så betyder mit midlertidige eksil i en af verdens sidste bananrepublikker, at jeg får meget travlt med alt muligt bryllupshalløj så snart jeg kommer hjem igen.

Der skal jo købes kjole, laves invitationer og alle de andre dejlige ting der følger med...

AAAAHHHHHHHHHH jeg glæder mig allerede!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogle skønne billeder til din kommende mand!!

Og 10 uger skal nok gå hurtig :) (kender savnet - og jeg sås endda med kæresten hver weekend)

Tak søde - det er lidt hårdt, men nu er der kun otte uger tilbage, så selvom man ikke tror det, ja så flyver tiden heldigvis!!

Fantastiske billeder du har fået taget...

Håber du nyder opholdet, selvom du savner...

Tusind tak - det er lidt svært at nyde, men det blev da lige til en enkelt tur på det lokale latino-disk i nat, så helt skidt er det ikke :)

Super flotte billeder - dem er jeg sikker på, at din mand er vild med. :cheerleader3::heart::)

Lyder spændende med dit ophold men også hårdt. Håber du kigger forbi herinde en gang i mellem, så vi ved, at du har det godt. :hug::)

Tak søde - jeg lover at kigge forbi, så tit jeg kan komme på nettet - jeg skal jo heller ikke risikere, at jeg er håbløst bagud, når jeg kommer hjem :)

Rigtig flotte billeder! :17:

Tak - jeg er også ganske godt tilfreds og meget imponeret over, hvad lidt lys og linser kan gøre for ens udseende

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER smukke billeder.... Er ikke i tvivl om din mand elskeeeer dem..

Syntes du er mega sej... sådan sidde omme på den anden side af jorden.. sååå langt væk fra din bedre halvdel... :)

:)

Knus

Tak søde - nogle gange fortryder man også sit globetrotter-gen, især om aftenen alene i sengen!!!!!

Flotte billeder!! :thumbsupsmileyanim:

Tak :)

0

Del dette indlæg

SUPER smukke billeder.... Er ikke i tvivl om din mand elskeeeer dem..

Syntes du er mega sej... sådan sidde omme på den anden side af jorden.. sååå langt væk fra din bedre halvdel... :)

:thumbsupsmileyanim:

Knus

Tak søde - nogle gange fortryder man også sit globetrotter-gen, især om aftenen alene i sengen!!!!!

Puuh det ku jeg godt forestille mig.. Men så er det du må tænke på gensyns glæden.. :)

0

Del dette indlæg

WOW, nogle fantastiske billeder !!!!!!

Både dem til Poul, men også dem fra Hon.... (???).....

Hvad laver du egentligt dér ??? - Uddannelse ????

Takker - kameraet bliver desværre ikke brugt helt så flittigt, som jeg kunne ønske mig. Der er nemlig en del kriminalitet her i Honduras, så jeg vil helst ikke flashe det for meget, så er de bare nogen der beslutter sig for, at de gerne vil have det....

Jeg er "udstationeret" i otte uger fra min danske arbejdsplads i håbet om at skaffe en række forretningsforbindelser, der på længere sigt kan kaste business af sig i lille Danmark. Begyndte dog lige med to ugers intensivt spanskkursus, for ikke at være helt lost - de er nemlig yderst dårlige til engelsk i Centralamerika...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer