Bowmo

Møg!

34 indlæg i dette emne

ØJ, hvor er jeg glad for at høre, at du selv gør noget aktivt ved det!

Jeg håber for dig, at det er en af de GODE kiro'er, så han masserer dig godt og grundigt også!!

Jeg håber virkelig, det hjælper dig! Og husk at give det et par gange - nogle gange kan det virke efter en enkelt gang, og andre gange ikke.. :bearhug:

Jeg krydser SÅ meget fingre for dig i morgen! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kort fortalt!

Den lidt længere version kommer her.

Jeg har gået sygemeldt siden midt september sidste år med en dårlig skulder. Har været igennem fysioterapi, massør, egen læge af flere gange som giver mig smertestillende, røngten 2 gange, blokade, og senest en MR- scanning sidste uge som jeg lige har fået svar på - den ser NORMAL ud sagde lægen???? Arrrrrrrrghhhh!!!!!! hvordan syv søren kan den se normal ud når jeg har så ondt i den???

Jeg begynder sgu da at tro at det er mit hoved den er gal med... at det er noget jeg bilder mig ind!!!!

Nå men næste skridt lyder på en kikkertoperation hvor de alligevel lige vil tjekke om der er noget....

Jeg har endvidere hørt at kiropraktikere måske kan gøre noget... eller akupunktur... (skal så prøves også tror jeg)eller æææh en heksedoktor, medicinmand, healer eller en mand med en rød næse og orange paryk.... nej jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... er ved at være temmelig desperat for at der skal ske noget så jeg bliver i orden igen!

Puuuh skulle lige have lidt luft. Kan mærke at det fylder rigtig meget og gør mig ekstremt trist så det skulle lige deles med nogen....

/chalotte

øv øv jeg går med det samme æder bare smerstillende hele tiden, kan jeg ikke lige få af vide hvadd dit billede forestiller, kan virkelig ikke se det.

.-) hahaa

Helle

0

Del dette indlæg

Kort fortalt!

Jeg har gået sygemeldt siden midt september sidste år med en dårlig skulder. Har været igennem fysioterapi, massør, egen læge af flere gange som giver mig smertestillende, røngten 2 gange, blokade, og senest en MR- scanning sidste uge som jeg lige har fået svar på - den ser NORMAL ud sagde lægen???? Arrrrrrrrghhhh!!!!!! hvordan syv søren kan den se normal ud når jeg har så ondt i den???

Jeg begynder sgu da at tro at det er mit hoved den er gal med... at det er noget jeg bilder mig ind!!!!

Nå men næste skridt lyder på en kikkertoperation hvor de alligevel lige vil tjekke om der er noget....

Jeg har endvidere hørt at kiropraktikere måske kan gøre noget... eller akupunktur... (skal så prøves også tror jeg)eller æææh en heksedoktor, medicinmand, healer eller en mand med en rød næse og orange paryk.... nej jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... er ved at være temmelig desperat for at der skal ske noget så jeg bliver i orden igen!

Puuuh skulle lige have lidt luft. Kan mærke at det fylder rigtig meget og gør mig ekstremt trist så det skulle lige deles med nogen....

/chalotte

øv øv jeg går med det samme æder bare smerstillende hele tiden, kan jeg ikke lige få af vide hvadd dit billede forestiller, kan virkelig ikke se det.

.-) hahaa

Helle

Hmm den der med at spise smertestillende... jeg er bare så bange for sådan noget... Jeg får ibuprofen af min læge... han har tilbudt mig stærkere præparater med morfin i men jeg har afslået.. jeg er så bange for ikke at blive ordentligt trappet ud af det... man hører jo om folk der bliver misbrugere af sådanne... Jeg holder mig til at sige av og piv og have ondt af mig selv og så tage en ibuprofen når det bliver helt uudholdeligt...

Uhhh Helle den var værre... hvad det forestiller.... tjaeh som jeg plejer at sige med mins abstrakte malerier - det må du selv om... :thumbsupsmileyanim: Nu er det her noget jeg fandt herinde og faldt for det fordi det så abstrakt ud... Måske er det en gennemlysning af en krop og så er det blodårer... eller også er det træer i en solnedgang.... hmmm eller glødende lava... eller ja?????? hehe

/Chalotte

0

Del dette indlæg

ØJ, hvor er jeg glad for at høre, at du selv gør noget aktivt ved det!

Jeg håber for dig, at det er en af de GODE kiro'er, så han masserer dig godt og grundigt også!!

Jeg håber virkelig, det hjælper dig! Og husk at give det et par gange - nogle gange kan det virke efter en enkelt gang, og andre gange ikke.. :bearhug:

Jeg krydser SÅ meget fingre for dig i morgen! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Tusind tak :griner:- skal nok give nogle gange for at se om det virker... jeg håber bare ikke det gør for ondt :shooter:

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kort fortalt!

/chalotte

Hej Charlotte

Jeg så lige på din profil, at du kommer fra nordøstjylland. Véd du, at vi har GUD inden for skulderskader her i Viborg. Hun hedder Lisbeth Rejsenhus og hendes hjemmeside kan du besøge her. Held og lykke med det hele.

0

Del dette indlæg

Kort fortalt!

/chalotte

Hej Charlotte

Jeg så lige på din profil, at du kommer fra nordøstjylland. Véd du, at vi har GUD inden for skulderskader her i Viborg. Hun hedder Lisbeth Rejsenhus og hendes hjemmeside kan du besøge her. Held og lykke med det hele.

Tak - vil lige tjekke det ud

0

Del dette indlæg

Så er jeg hjemvendt fra kiropraktoren...

Han fik løsnet nogle af de av steder jeg har... Ydermere fortalte han at jeg havde en nakkehvirvel der vendte den forkerte vej og adskillige blokerede/stive ryghvirvler som han nok skulle få bugt med... Han kunne godt forstå jeg havde ondt og kunne sjovt nok liiiige finde alle de steder som gjorde avs... :thumbsupsmileyanim:

Skal derned igen torsdag, og han siger at hvis vi får øget bevægeligheden i armen undgår jeg operationen... :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte - som er fortrøstningsfuld

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op Chalotte...

Hvor er det bare træls for dig...

Håber det går fremad, det lyder jo heldigvis som om det går i den rigtige retning...

Du får lige en masse knus og 'knæk og bræk' - meget passende med kiro'en...

Knus¨

Vivi

Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer