Kysse

Jeg skal giftes. Kan i holde på en hemmerlighed?

30 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Jeg er her egentlig i forvejen under et andet navn, men vi har, af forskellige grunde valgt at tage numsen på familien og blive gift et år før planlagt. Jeg vil derfor ikke risikere at der er nogen der læser med her inde, derfor bliver jeg nødtil at oprette denne og noget mere anonyme profil og planlægningstråd. Hvis i gætter hvem jeg er bedes I ikke nævne det her i tråden.

Planerne som de ser ud pt.

Dato: 8-8-8

Gæster: et sted mellem 0 - 10

Sted: Odense rådhus.

Vielsesring/tatovering

Brudekjole inspiration

Redigeret af Kysse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Jeg er her egentlig i forvejen under et andet navn, men vi har, af forskellige grunde valgt at tage numsen på familien og blive gift et år før planlagt. Jeg vil derfor ikke risikere at der er nogen der læser med her inde, derfor bliver jeg nødtil at oprette denne og noget mere anonyme profil og planlægningstråd. Hvis i gætter hvem jeg er bedes I ikke nævne det her i tråden.

Ej hvor godt! Spændende hvem det er :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen.

Ej hvor godt! Spændende hvem det er :sm:

Hvis du ikke kan holde spændingen ud er du velkommen til at sende mig en PM :sm:

Jeg elsker gode overraskelser. Velkommen til din hemmelige tråd :denmarkflag: :fløjt: :denmarkflag:

Mange tak. :hug:

:sm: Det er da en kanon idé - håber at det I kan holde det undercover, familier kan jo være snu. :)

Vi har allerede brylluppet til næste år planlagt og jeg har lovet dem højt og helligt at vi aldrig ville gøre som vi så gør. Men for mig er det bare det eneste rigtige og min kære kommende mand er så sød og forstående. Så jeg tror faktisk ikke de har nogen som helst ide. hvad, hvornår og hvordan. ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige et par ideer vi tumler med mht. formen:

Plan A:

Alene uden nogen ved noget og nogen side får noget afvide. (eller får det afvide bagefter)

Fordele: Bare os to, ingen bekymringer om økonomi, gæstelister, pynt osv osv.

Ulemper: temmelig skuffet svigerfamilien, at skulle holde på så stor en hemmelighed.

Plan B:

Sammen med vores forældre.

Fordele: nogen at dele dagen og minder med.

Ulemper: hvad så med søskende og alle de andre, hvordan får vi dem hevet til rådhuset uden at de opdager noget og så på en fredag, så skal de jo have fri fra arbejde.

Plan C:

Sammen med den nærmeste familie, forældre og søskende.

Fordele: flere at dele det med.

Ulemper: mange man skal have arrangeret fri, lidt højere forventninger til dagen, andre der var mere oplagte at invitere end den enes bror....

Øvrige ideer:

En kombination. Vielse med vores forældre men en stille og impulsiv fest om aftenen med de nærmeste.

Fordele: ikke så mange at arragnere fri fra arbejde for. Nogen at dele det med.

Ulemper: stadig nogle skuffede miner.

Aften vielse og fest under påskud af fødselsdag. Surprice.

0

Del dette indlæg

I stedet for en vielsesring har vi snakket om at få lavet en tatovering.

Den vil komme til at se ca. således ud:

post-34077-1211136176.jpg

I skal bare forstille jer at de er meget pænere og ligger lidt anderledes.

Så det ligner tre 8 taller tegnet sammen der tilsammen udgør et hjerte.

Redigeret af Kysse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til din hemmelige tråd ;)

Glæder mig til at følge dig og få udløst spændingen i august!!

Også jeg ;)

Ja der er fordele og ulemper ved alt. Var det mit hemmelige bryllup, ville jeg nok tage forældre og søskende med og ingen andre til vielsen. Men det er jo jeres og ikke mit.

Sød idé med tatoveringerne. Kan godt forestille mig de tre 8-taller som et hjerte. :denmarkflag:

Jeg tror også det ender sådan, men den ene af brødrene er ikke på talefod med den ene forældre, så det er lidt kompliseret, men man kan jo heller ikke invitere nogle uden at invitere alle og det ville jo underligt at den ene familie var repræsenteret med flere og den anden kun med 2. Desuden ville vi helst at de først fandt ud af det i sidste øjeblik, og vi overvejede derfor at kontakte deres arbejdspladser og bede dem fri, men kan man tillade sig det....? og det bliver jo lidt besværligt hvis det er flere...

Nåe vi har da heldigvis et par dage endnu at løbe på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med den nye dato :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville helt sikkert holde det kun for forældre og søskende (også selvom de ikke er på talefod - det er ikke jeres problem) - Det bliver bare straks værre at få dem til at holde fri uden at de lugter lunten.

Sikke en flot kjole du har fundet - den er virkelig sommerlig :cheerleader3:

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super smuk og elegant kjole. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tak søde :pokey:

-HAHA- fed idé! Og er vild med datoen og at det er rådhuset - vi skal nemlig på ribe rådhus den 8.8.08 -HAHA-

Og super flot kjole i øvrigt - skal selv havde noget på i samme stil ;)

Det lyder til at du har god smag ;)

Tillykke med den nye dato :bearhug:

Jeg ville helt sikkert holde det kun for forældre og søskende (også selvom de ikke er på talefod - det er ikke jeres problem) - Det bliver bare straks værre at få dem til at holde fri uden at de lugter lunten.

Sikke en flot kjole du har fundet - den er virkelig sommerlig :griner:-

Held og lykke

Tak tak :hug:

Jeg tror vi holder det hemligt for alle, lige undtagen den ene bror, da jeg er helt 100 på at de ikke ville tage fri eller blive fornærmet (næsten uanset hvad) hvis de ikke var forberedte, så kan de jo selv vælge til eller fra (selv om jeg dog tvivler på at de dukker op) Du har helt ret, det er ikke vores problem, men når man er så få mennesker vil det præge stemningen meget og der er andre jeg så hellere ville ha med, men dem kan de slet ikke sammen med og det er bare en moster og onkel, så det er jo længere ude :blink:

Jeg tror på at det hele nok skal gå, nu skal vi bare lige finde ud af hvordan vi egentlig helst selv vil have det :a1093:

hemmeligheder :shooter:

:blink: Jeps :blush:

0

Del dette indlæg

Hæhæ, tror måske godt jeg ved hvem du er og har jeg ret...... synes jeg at jeres plan er :bearhug::bearhug:

Glæder mig til at få spændingen udløst til August!!!

Jeg har også en ide om hvem det er - og ihhh, hvor er det spændende, om jeg har ret!

I er velkomne til at sende et bud pr pm, så skal jeg nok skrive tilbage om det er rigtigt :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer