Guest mette1975

hjælp

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Skal I til fotograf? For så ville det jo være ideelt at gøre det i mellemtiden.

Hvis I har lyst og mulighed for det, kunne det også være en mulighed med en reception for alle der var med i kirken, så dem der kommer til globryllup også kan nå at sige tillykke og få et glas.

0

Del dette indlæg

Hej,

Eller hvis du bor ved vandet som jeg gør, så tag alle gæsterne med på en lille sejltur - kanalrundfart eller andet.

Eller hvad med lidt at drikke for alle som kom i kriken på et særligt sted. I skoven, ved kriken, ved en sø, et sted som er noget særligt for jer.

Camilla

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette..

Jeg tror helt ærligt ikke at du behøver at tænke så meget over om I kan udfylde tiden eller ej.

Når I får taget billeder, skal ha snakket lidt med alle gæsterne, spist og drukket lidt og evt. ha pakket gaver ud, så skal tiden nok flyve af sted.. :super::)

Så bare slap af og nyd dagen - den er ovre før I får set jer om!! :mellow:

Knus Happy :kissthefrog:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Allerførst velkommen til !!! Håber du får nytte af alle tøsernes gode råd herinde!!!!

Tilbage til dit bryllup: Jeg må tilslutte mig de andre og sige, at jeg tror også at det er rigelig med fotografering, reception og gaveudpakning !! Og skulle der så være lidt god tid, så nyd det, for det er måske det eneste tidspunkt på dagen, hvor der ikke er knald på !!!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer