Charp

S.U på engelsk??

8 indlæg i dette emne

Hvad skriver man på en indbydelse som S.U, når den skal en tur over Atlanten??

Har fundet noget i en ordbog RSVP. Er det det man bruger.

Håber på et hurtigt svar, da vi skal til at trykke vores indbydelser.

Iøvrigt hvilken dato ville I sætte som S.U til et bryllup den 21. augustæ. Vi har snakket om den 1/8.

På forhånd tak :super:

:hjerte: Charlotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Charp!!

Mener at RSVP er det rigtige at skrive, men måske der er nogle som er mere inde i det engelske end mig!!

mht svar så skal jeg også giftes d 21 august og vi skal ha' svar meget tidligere omkring juni, men det er mht os selv og fest stedet.

knus fra p.nille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Charp!

RSVP er fint, men kan i flere engelsktalende lande opfattes meget formelt. Hvis det er hensigten, er der selvfølgelig ingen problemer ;)

Ellers kan du evt. bruge vendingen: "Please reply within..." og så datoen....det afhænger af hvor formel resten af indbydelsen er.....

KH Louise

0

Del dette indlæg

Hej!

Vi skal også giftes den 21. august og vi har sat S.U.-datoen til den 24. juli, altså 4 uger før. Det er tidligt nok for det feststed vi bruger. Personligt kunne jeg da godt tænke mig at vide det længe før, for man glæder sig jo sådan, men omvendt har vi mange venner, der arbejder i weekenderne ligesom jeg selv og de skal altså have en chance for at få arbejdsplaner og få fri. Hvis man sætter S.U.-datoen al for tidligt tror jeg nogle folk vil melde tilbage, at de tror de kan komme. Hvad kan man bruge det til...? Blot mine tanker omkring S.U.-datoen.

Summer :super::):)

0

Del dette indlæg

Hej Charp

Jeg synes, at det er lidt sent at få svar kun 3 uger inden brylluppet :super:

Men hvis I ikke er afhængige af at kende det præcise antal gæster, så har det selvfølgelig ikke den store betydning. Men vær obs på, at der er mange, som ikke svarer før i sidste øjeblik, så I kan ikke regne med, at folk "alligevel svarer hurtigt", selvom der er lang svarfrist.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer