lii

Tv2's stylede BK-brude

86 posts in this topic

Ja, vi var jo afsted og blive stylet af Tv2's professionelle stylister, Gun-Britt Zeller (Joy's - "Joro"), Henrik Torp (Dorte's - "Dorkim") og Katja Just Schack (Liselotte's - lii).

Jeg regner med, at Joy og Dorte også lægger fotos ind her - men jeg starter, for jeg er kommet først hjem ;)

Først fra fredag aften efter at vi havde været i studiet, hvor Dorte og Joy laaangt om længe kom ind til deres stylister, som først skulle spise aftensmad indtil kl. 23. Vores mænd - OG vi - var trætte, men det var alligevel rigtig hyggeligt at sidde i "vores" lille, stråtækte hus med et værelse til hvert par. Gun-Britt og Henrik boede LIGE ved siden af os.

post-18806-1211640321.jpg

Edited by lii
0

Annonce ♥

Vi kunne langt om længe gå til ro - efter at have diskuteret vores stylister og deres valg af "udklædning" til os. Der var mildest talt ingen af os, der var tilfredse med de kjoler, de havde valgt til os, men vi blev enige om, at vi ville få en FED oplevelse alligevel!

Joy skulle have udstyr på for - hold nu fast! - kr. 78.000,-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var en designer-kjole, og jeg kan ikke huske navnet, men det skal Joy nok fortælle. Hendes sko var KÆMPE høje, og hun mente ikke, hun kunne gå i dem ;)

Dorte skulle være "et påskeæg" (hendes eget udsagn ;)), med en kæmpe sløjfe i håret, og HENDES sko passede slet ikke!

Jeg (Liselotte) skulle være økologisk flower-power/strand/"heksens datter", og kjolen var i bomuld og lag på lag....

Men hvad... det skulle nok blive sjovt.

Lørdag morgen kl. 5.30 stod vi op og begyndte at gøre klar. Tidligt, fordi vi var 6 mennesker om ét toilet og bad.

Her får vi så LÆKKER morgenmad på Rudbøl Grænsekro - kan i øvrigt VARMT anbefales!

post-18806-1211640779.jpg

0

Morgenens STØRSTE hit var Jacob her, som fløjtede lystigt efter Dorte, når hun gik forbi!!!

Han kunne sige og fløjte HELT vildt mange ting, og hver gang der gik gæster forbi ham, kom der lige en kommentar! Han kunne svare, når man slog klik med tungen! Fantastisk! :bearhug:

post-18806-1211640938.jpg

0

Så kom vi langt om længe efter en lidt forvirrende køretur og efterfølgende parkering LAAANGT fra studiet til studiet. Det skulle jo foreviges ;)

Og her kommer prinsesse Marie så på storskærmen herhjemme! FUUUck, hvor er hun flot! Jeg glemmer lige alt andet ;) Og nyder hende!

jaaaaa! Han tuder!!!!

Edited by lii
0

Annonce ♥

Nå... nu går prædikenen igang, så kan jeg fortsætte ;)

Her er det Kim og Dorte, som de så ud normalt ;) INDEN!!!

Gun-Britt har lige sneget sig med ind i baggrunden, og ham den mørke mand bagved, var ham, der styrede ALT i studiet! Dygtig mand, tror jeg.

post-18806-1211641671.jpg

Edited by lii
0

Joy og Ronnie inden - og stadig normale ;)

Og ja, denne gang var det Jes Dorph Petersen, der sneg sig med på billedet... Hvad bilder de sig egentlig ind, alle de kendte mennesker? Har de ingen respekt for privatlivet? :bearhug:

post-18806-1211641795.jpg

Edited by lii
0

Undertegnede havde ingen make up på - Katja sagde, jeg ikke måtte, så jeg beholdt lige solbrillerne på ;)

post-18806-1211641927.jpg

0

Joy var den første, der fik sin kjole på. Den var hun godt tilfreds med!

Er den ikke flot? Den var DYR!!!!!

post-18806-1211642059.jpg

0

Annonce ♥

Ja, vi blev plantet på hver vores stol, og fik efter dette foto strengt besked på, at nu passede vi damer VORES fest, og vores mænd passede DERES fest! = Ingen kontakt mere af denne slags!! FY!

De mente nok, at vi ellers kunne komme til at larme for meget ;)

post-18806-1211642349.jpg

0

Og ja, stylisterne havde TRAVLT! Her kommer lige et af min i fuld galop :bearhug: Bemærk Tv2's logo øverst - bare lige så I ikke tror, vi har snydt ;)

post-18806-1211642610.jpg

Edited by lii
0

Og nu har jeg kun et par præmie-fotos tilbage. Desværre ingen af Joy og Dorte, men min mand var klar med kameraet! Han var i øvrigt TOTALT vild med mit look - som nogen af jer allerede har kommenteret i min tråd ;)

Han har altid haft en art drømme-billede inde i hovedet af en kvinde, som var "hans", og som sad på en eng og flettede blomster til hendes hår... hvem mon det kan være? ;)

Jeg har et godt bud her:

Men iiiiiih, nu siger de ja på tv!!!!! HUURRRAAAAA! :bearhug:

Edited by lii
0

Drømme-blomster-kvinden ;) og hendes stylist, der gjorde det muligt for ham at se sin brud sådan! :bearhug:

post-18806-1211643085.jpg

Det var en FANTASTISK buket!!!! Lavet af ganske almindelige blomster fra haven - kan huske, at hun nævnte hvidtjørn og akelajer + roser og vilde margueritter. Hvad hun ikke vidste var, at jeg skal have en buket, der hænger ned til brylluppet! Det var altså temmelig sejt!

Jeg nåede aldrig at få skoene på, så de hænger inde under buketten :kiss:

Edited by lii
0

Annonce ♥

Og sådan kunne vores bryllupsbillede se ud. Altså hvis vi skulle være gift idag, og i en have, på en eng eller på en strand:

post-18806-1211643424.jpg

De bånd, der hænger ned ovre til venstre i billedet, skulle gøre det ud for et slør. Hun var EDDERmame god, hende Katja Just Schack!!!! Jeg er SÅ godt tilfreds med, at jeg fik hende og ikke en af de andre. Hende her passede LIGE til mig!

Hun havde endvidere lånt et gammelt, gammelt lille guldhjerte, som jeg har om halsen, hvorpå der var indgraveret "I love you". Sååååå sødt!

Edited by lii
0

Joy var den første, der fik sin kjole på. Den var hun godt tilfreds med!

Er den ikke flot? Den var DYR!!!!!

post-18806-1211642059.jpg

Nej, det var selvfølgelig ikke kjolen, men det halløj, hun fik udenover, så den kommende make up ikke dryssede ned på den dyre kjole! Jeg håber MEGET, at de snart kommer hjem og lægger fotos ind! :kiss::bearhug:

Jeg havde jo slet ikke tid til at fange dem eller overhovedet SE på de andre! Alt gik bare for stærkt! Og sådan må det jo også føles på ens bryllupsdag!

Edited by lii
0

sidder her og sluger det hele rådt :bearhug: nåede li at se et glimt af jer alle 3 ;)

0

Jeg har optaget det for at se jer - føler jo lidt at man kender jer....

0

Annonce ♥

Og sådan kunne vores bryllupsbillede se ud. Altså hvis vi skulle være gift idag, og i en have, på en eng eller på en strand:

post-18806-1211643424.jpg

De bånd, der hænger ned ovre til venstre i billedet, skulle gøre det ud for et slør. Hun var EDDERmame god, hende Katja Just Schack!!!! Jeg er SÅ godt tilfreds med, at jeg fik hende og ikke en af de andre. Hende her passede LIGE til mig!

Hun havde endvidere lånt et gammelt, gammelt lille guldhjerte, som jeg har om halsen, hvorpå der var indgraveret "I love you". Sååååå sødt!

Aiiiiijjj, det billede er da vidunderligt!!!!! :bearhug::bearhug::kiss::sm:

Det var det første der bare røg ud af munden på mig, da jeg så jer i eftermiddags.... "Den stylist har sgu lige ramt Liselottes personlighed lige i øjet!!!"

Du ser intet mindre end fantastisk ud... der et bare lige dig med haveblomsterne og de bare tæer.

Stort :loveboard: fra Marianne

Edited by Mus01
0

Åh Mus, hvor er du bare sød!! Og ja, du har ganske ret! Det er mig.... :bearhug:

Men... det bliver ikke helt sådan på lørdag ;) Der er det jo kirkebryllup, så det bliver lidt anderledes ;)

0

Det var sjovt at se jer blive stylet, men det fyldte slet ikke nok i bryllupsdækningen! Jeg ville godt have set og hørt lidt mere.

Og så synes jeg at den styling, du selv har lavet mht. hår og make up er så meget smukkere end den de lavede - deres styling gjorde dig køn (som du jo er fra naturens hånd), mens du med din egen bliver smuk. Synes jeg altså. Kan også bedre lide din egen kjole end den, du fik på - det gælder også Joys (Dorthes har jeg vist ikke set).

0

Det var sjovt at se jer blive stylet, men det fyldte slet ikke nok i bryllupsdækningen! Jeg ville godt have set og hørt lidt mere.

Og så synes jeg at den styling, du selv har lavet mht. hår og make up er så meget smukkere end den de lavede - deres styling gjorde dig køn (som du jo er fra naturens hånd), mens du med din egen bliver smuk. Synes jeg altså. Kan også bedre lide din egen kjole end den, du fik på - det gælder også Joys (Dorthes har jeg vist ikke set).

Åååååh, ENDNU mere sødt!! Taaaak :bearhug:

Jeg er enig i, at det ikke fyldre meget :sm: Og det, de havde filmet med os i vores hjem, blev slet ikke vist :griner:- Der var en DEL unger, der var skuffede... men ok, det VAR jo heller ikke os, der var i fokus ;)

Ja, jeg kan bestemt!!!! også bedre lide min egen kjole :kiss: Det gjaldt faktisk os alle tre, så det var meget heldigt :sm: Vi snakkede om, at det ville have været meget, meget skidt, hvis de havde iført os kjoler, der bare var HELT fantastisk smukke... for hvis vi så forelskede os i dem, ville det jo være noget værre noget :loveboard:

Men stor ros til stylisterne for, at de ikke lod det ske :bearhug:

Jeg har netop set Tv2 Sputnik fra fredag aften, og jeg glæder mig meget til at se det fra idag. Jeg har jo ingen anelse om, hvordan jeg egentlig så ud i bevægelse. Jeg vil bare SÅ gerne se Hans Jørgens reaktion med de øjne, I andre så det :unsure: Jeg har jo kun set det "indefra" ;)

Og så glæder jeg mig sådan til at Dorte og Joy!!!

0

Annonce ♥

Åååååh, ENDNU mere sødt!! Taaaak :bearhug:

Jeg er enig i, at det ikke fyldre meget :sm: Og det, de havde filmet med os i vores hjem, blev slet ikke vist :griner:- Der var en DEL unger, der var skuffede... men ok, det VAR jo heller ikke os, der var i fokus ;)

Ja, jeg kan bestemt!!!! også bedre lide min egen kjole :kiss: Det gjaldt faktisk os alle tre, så det var meget heldigt :sm: Vi snakkede om, at det ville have været meget, meget skidt, hvis de havde iført os kjoler, der bare var HELT fantastisk smukke... for hvis vi så forelskede os i dem, ville det jo være noget værre noget :loveboard:

Men stor ros til stylisterne for, at de ikke lod det ske :bearhug:

Jeg har netop set Tv2 Sputnik fra fredag aften, og jeg glæder mig meget til at se det fra idag. Jeg har jo ingen anelse om, hvordan jeg egentlig så ud i bevægelse. Jeg vil bare SÅ gerne se Hans Jørgens reaktion med de øjne, I andre så det :unsure: Jeg har jo kun set det "indefra" ;)

Og så glæder jeg mig sådan til at Dorte og Joy!!!

Da jeg hørte I skulle være med tænkte jeg netop på, hvad der ville ske, hvis de fandt KJOLEN til jer - så kort før jeres bryllupper. Godt det ikke skete!

Og så kan du roligt glæde dig til at se Hans Jørgens reaktion - han var så betaget!

0

Nej desværre ingen billeder herfra.... skal dog lige høre hvad ronnie måske har på sin mobil...

der er vist allerede rygter om at jeg "tuede" af lykke... - gid det var så vel.. jeg fik det villeste pollen allergi anfald :sm: havde det virkelig skidt under hele stylist-seancen :loveboard: mine øjne og næse løb og øjnene sviede forfærdeligt....

Vi sad jo midt i skoven - og det var virkelig vildt med pollen i luften.

"Min" kjole samt blomsterne i håret er designet af Marlene Birger :kiss: og jeg ville faktisk gerne eje den kjole... bare ikke som brudekjole - og uden så meget tilbehør og strutskørtet var også lige i overkanten ;) men kjolen i sig selv var VILD flot!!!! og den sad bare perfekt :bearhug:

Edited by joro
0

Så er vi kommet hjem med masser af gode billeder ...klokken er dog midnat snart så jeg venter med at poste dem til i morgen ...En kanon skøn weekend med jer Lise-lotte - Hansjørgen - Joy og Ronnie ... Tak for det . Vi glæder os til at vise jer billederne i morgen :bearhug:

Edited by dorkim
0

Godt, at I er kommet godt hjem!

Jeg glæder mig til at se jeres fotos!! Og kan GODT forstå, hvis I stopper for i aften ;)

0

Så er jeg klar med min fotoserie ...desværre har jeg intet billede af mig med den kjole som stylisten Henrik Torp fandt til mig ( men det kan også gøre det samme :bearhug: )

Jeg fyrer løs og til dig Joy og Liselotte så sender jeg alle dem jeg har over msn når jeg ser jer online

0