Mettesd

I tvivl

19 indlæg i dette emne

Hej alle skønne brude.

Det er nu ved at være 3 måneder siden, jeg var ude og prøve kjoler, og bestilte og betalte min kjole.

Men nu er jeg kommet i tvivl. Kender I det?

Jeg skal ned og have den tilpasset om en lille måned, så jeg glæder mig til at afklaring på mine følelser om den her kjole.

Er der andre, der er blevet usikre på valgt???

Jeg sidder og kigger på billederne, og var det nu den rigtige.. :bearhug:

Ih altså

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var selv lidt i tvivl om jeg havde fundet den rigtige kjole, men hver gang jeg ser billederne af den, så bliver jeg glad indeni.

Jeg synes din kjole er fantastisk. Den er enkel men samtidig er der også detaljer ved den, som gør at den bare er så smuk.

Og kjolen giver dig en rigtig flot figur :thumbsupsmileyanim: sikke en talje du har.

Jeg tror bare, at du bliver usikker fordi det er så længe siden du har haft kjolen på. Alt det andet angående brylluppet kan man have tjek på, men da kjolen ikke hænger hjemme i skabet og man derved kan gå og kigge på den og røre ved den, så bliver man usikker indeni. Jeg er sikker på, at du ikke vil være i tvivl efter at du har prøvet den igen til tilretningen.

0

Del dette indlæg

altså jeg syntes det er en super smuk kjole du har købt!! den klæder dig rigtig godt!!

se lige selv, hvor du smiler på billederne!!! jeg syntes du ligner en der er rigtig glad for din kjole :thumbsupsmileyanim:

Bortset fra det, så havde jeg det egentlig lidt ligesom dig.. men det gik helt over, da jeg fik kjolen på igen!! håber du får det ligesådan!!

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Jeg kender det godt.

Var du i tvivl på selve dagen for kjolevalget? Havde du svært ved at vælge mellem de forskellige kjoler? Havde du ikke det og var du ikke det, så tror jeg, at din mavefornemmelse kommer tilbage, når du er i kjolen igen.

For mig har det hjulpet at kigge på billederne af mig og kjolen og forestillet mig i kirken.

Min første kjole var jeg meget i tvivl om og jeg havde svært ved at vælge mellem 3 kjoler. Jeg skulle ikke have valgt nogen af dem og jeg sælger kjolen, da den ikke er og aldrig har været mig.

Min nye kjole har jeg ikke modtaget endnu men jeg har prøvet en lignende i butikken og der kan jeg sagtens se mig selv i den på den store dag.

Tvivlen er ikke rar og du får lige dem her :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er en rigtig smuk og enkel kjole du har valgt der - den sidder rigtig godt på dig, så den skal du nok blive rigtig glad for. Jeg kender den der følelse rigtig godt, men jeg tror mest det er fordi man hele tiden hører at folk snakker om at "Du ved det bare med det samme når du får den rigtige kjole på". Hmmm det vidste jeg altså ikke bare. Jeg var rigtig meget i tvivl og begrænsede det først til 3 og så ret hurtigt til 2 kjoler, som jeg så havde på igen og valgte så den ene. Men det var virkelig svært. Jeg tror dog det endte med det rigtige valg og at den der "WOW det er den"-fornemmelse udeblev fordi den kjole jeg prøvede rent faktisk var 2 numre for stor.

Jeg håber at du oplever fornemmelsen af at valget var perfekt når din store dag kommer.

Held og lykke.

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim:

Tusind tak for alle jeres søde svar. Det var rigtig dejligt at få noget hurtigt feed back. Det må jeg sige.

Dejligt. Så tak for det.

Da jeg prøvede kjoler den dag, der var jeg bare så tilpas i den kjole. Så det var det jeg valgte ud fra. Jeg havde en anden som jeg også var lidt lun på, fra en anden butik. Men da jeg så billederne derhjemme var jeg ikke i tvivl.

Så den følelse må jeg holde fast i nu :cheerleader3:

mange tak for alle jeres svar, jeg glæder mig til at få følelserne lidt i ro når jeg skal til tilretning om en måneds tid.

Mange knus Mette

0

Del dette indlæg

Hej!

Om jeg kender det - OH YES!!!

Jeg havde de vildeste elefanter i maven da jeg skulle ud og prøve den til tilretning!

Synes at jeg bestemte mig så hurtigt den gang jeg prøvede og prøvede "kun" 5 kjoler i butikken.

Altså følte jeg at jeg måske ikke havde prøvet alle muligheder af (Det var også den første jeg prøvede!) og følte mig meget usikker - selvom jeg havde haft en fantastisk følelse da jeg fandt den :cheerleader3:

Men: Da jeg så så den i torsdags og prøvede den igen efter over tre måneder var jeg bare helt sikker! Det er den og KUN den :cheerleader3:

Var så glad og lettet at jeg tudede! Puha - var godt nok også nervøs - men følelsen var der bare!

Én af pigerne kiggede på mig og sagde: "Ja, det kunne vist ikke være anderledes" - så ved man at den er god nok :cheerleader3:

Kan heller ikke vente med at prøve den igen om en måned og få den hjem!

Så... Glæd dig til at prøve den igen! Det er MEGET normalt at ha det som du har det!

Synes den ser dejlig ud på dig - så tag det bare roligt!

Mange tanker

:thumbsupsmileyanim:

Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg var i tre forskellige butikker og har nok prøvet 50-60 kjoler før jeg fandt MIN KJOLE. Ekspedienten sagde til mig, før jeg begyndte at prøve, at når man får KJOLEN på, så kan man mærke det. Jeg tog det med et smil, og tænkte "jaja" - men hold da op, hvor havde hun ret. Efter at have prøvet alle kjolerne i butikken og stadig ikke have fundet den helt rigtige (der var ligesom et eller andet "galt" med dem alle sammen). Den aller sidste kjole jeg prøvede var en, der egentlig var blevet solgt, og derfor hængt ned i kælderen. Det var sidste års kollektion, så de havde kun den ene, som jeg jo så ikke kunne købe, men jeg måtte gerne prøve den. Jeg tænkte at nu havde jeg jo prøvet så mange kjoler, så en til eller fra... Men helt ærligt, hvor var det bare fantastisk at få kjolen på!!!! Det var lige akkurat den det skulle være, jeg var ikke et sekund i tvivl. Jeg begyndte at tude, men prøvede at skjule det, fordi jeg måske syntes det var lidt tåbeligt. Min svigerinde, som var med mig, syntes den var SÅ smuk, og vi blev enige om, at det var den, det skulle være. Og det skal så lige siges, at det bestemte jeg mig for, før jeg fik prisen at vide... For den var nemlig meget, meget for dyr til vores budget. Den kostede 13500 kr. Var nede hos dem et par uger senere og prøve et par andre kjoler, som alle sammen var fine, men de var bare ikke i nærheden af "min" kjole. Så uanset hvilken anden kjole jeg fandt, ville jeg fortryde at jeg ikke havde den "rigtige" kjole på på selve dagen. Så mig hjem og surfe på nettet, for at se om jeg kunne være så heldig at finde en, der havde akkurat en sådan kjole i rigtig str og farve, brugt, til salg. Jeg sad foran computeren en hel formiddag - glemte faktisk tiden, så jeg kom ikke i skole... Men det var det værd. Jeg fandt en brudebutik i Köln, som havde akkurat den kjole i den rigtige farve og den rigtige str og kun den ene tilbage, fordi det var fra sidste år. Jeg bestilte den, og fik den ti 8500 kr inkl fragt her til DK. Og nu kan jeg bare ikke få armene ned igen - hold kæft, hvor er den bare perfekt!!! Hmm, moralen er altså, at hvis din mavefornemmelse siger dig, at det er rigtig, så kan du være sikker på, at det er rigtig. Omvendt, hvis din mavefornemmelse siger dig, at der er et eller andet forkert, så ville jeg nok se, om jeg kunne finde en anden kjole. Jeg er ked af at sige det, men sådan har jeg det. Du skulle jo nødig stå på bryllupsdagen og så fortryde eller ikke føle dig godt tilpas. Hvis du forstår... Det var måske ikke lige sådan et svar du havde håbet på eller ønsket, men jeg håber alligevel at du kan bruge det til noget... :thumbsupsmileyanim:

Kan du ikke afbestille kjolen? Og så prøve lidt flere inden du bestemmer dig helt totalt?

- Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også det med, at jeg synes den første kjole er meget bedre.

Men den krasede voldsomt, så det bliver jeg nødt til at sige til mig selv, at det duer bare slet ikke.

Jeg har betalt min kjole, og det var en som var sat ned. Så jeg har vist tabt de penge.

Men har lige booket tid til tilretning d. 5/7. Så må vi se.

Jeg må se på alle jeres søde kommentarer indtil da :cheerleader3:

Dejligt at I gad skrive til mig. Mange tak for det. Og godt at høre at jeg ikke er helt tosset i låget :-)

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Mette

0

Del dette indlæg

var du siker den dag du købte den??? hvis du var 100 % sikker den dag, tror jeg måske det bare er fordi det er længe siden.... jeg købte min midt i marts og skal ikke bruge den før til september - jeg havde set den på nettet inden jeg købte og prøvningen bekræftede mig bare i at det bare var KJOLEN!!!! og jeg er stadig superglad for den, men jo mere jeg kigger på billederne jo mindre bliver den totale ovenud-fantastiske følelse... men det betyder ikke at det ikke er den rigtige kjole.... det betyder bare at jeg har truffet et valg og nu er det ved at være et "gammelt" valg... jeg er ikke i tvivl om at det er den rigtige kjole, og jeg bliver kun bekræftet i det når jeg kigger på andre kjoler - prøv at vende det sådan, kig på andre kjoler på nettet og så er jeg sikker på at du ikke vil finde en du hellere vil have..... :thumbsupsmileyanim:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg har det på samme måde. Jeg skal hente min kjole hjem d. 3 og jeg er møg usikker på om det er den rigtige og var helt :thumbsupsmileyanim: færdig i går over det. Åhhh hvorfor skal det være SÅ svært :unsure:

Kender det godt.. Var bare jublende glad over at finde en kjole i 11. time som bare sad perfekt..

Men da den så skulle til rensning fordi den var lidt nusset, ja så siger damen at den er brugt fordi der sidder en gammel renseriseddel på den... :pokey:

Så nu er jeg ikke helt så vild med den længere selvom jeg burde være ligeglad..

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg købte min kjole i juni sidste år og skal giftes her den 7 juni.

Jeg kender godt følelsen. Jeg tænker meget på om det var en rigtige og jeg kiggede på en masse på nettet.

Min tvivl forsvandt en dag da jeg faldt over et billed af en kjole, som jeg synes var hammer flot og jeg samtidig fandt ud af at det faktisk var den kjole jeg havde valgt. :thumbsupsmileyanim:

og da jeg var inde og prøve den igen, var jeg fuldstændig sikker på mit valg.

Jeg har lige hentet den i dag og nu hænger den klar ude ved min forældre og jeg glæde mig til at være brud 11 dage.

Håber det kan hjælpe dig lidt. Det er en stor beslutning at tage og der er så mange at vælge imellem.

Tro på din intuation.

Held og lykke

Mvh

bente

0

Del dette indlæg

Jeg var også meget meget itvivl da jeg købte min første kjole (ja jeg er en af dem der har købt en ny og sat den første til salg). Tanken om at den måske var forkert nagede mig i lang tid og da jeg så besluttede mig for at prøve den igen for at få be/afkræftet om kjolen var den rigtige måtte jeg jo se i øjnene at jeg ikke blev glad, men ked af det. Det var den helt forkert til mig!

Det er så resulteret i at den "gamle" er sat til salg og jeg har købt kjolen.....Kjolen der fik mig til at stråle, føle mig speciel og tude af glæde :thumbsupsmileyanim:

Synes din kjole er utrolig smuk, men om den føles rigtig på dig og vækker de rigtig følelser kan jeg ikke svare på. Mit "råd" til dig er at få prøvet den igen hurtigst muligt, tror det er den eneste måde at få fred i sjælen på.

Forhåbentlig er det bare fordi det er laaaaang tid siden du har prøvet den og sommerfuglene fra den dag er aftaget.

Håber det bedste for dig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer