Guest frøkenlækkerrøv

brudekjole(r)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

70 indlæg i dette emne

SÅ ER DER BILLEDER TØSER :loveboard: det bliver kjole nr 1 som forventet :unsure: jeg er ikke ordentlig strammet ind så jeg får en pænere talje end på billedet... og så er den jo frisk krøllet på billedet :cheerleader3: men det er små justeringer der skal til.. og jeg er glad :thumbsupsmileyanim:

Wow hvor er den flot!!!

du ligner jo en drøm

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser den bare godt ud til dig...

Hvad med brudepigekjolerne?

Imponerende med is du havde i maven... Jeg skal også bestille fra nettet, men regner med at bestille et halvt år før, så der er tid til at købe en anden kjole, hvis det skulle gå galt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser den bare godt ud til dig...

Hvad med brudepigekjolerne?

Imponerende med is du havde i maven... Jeg skal også bestille fra nettet, men regner med at bestille et halvt år før, så der er tid til at købe en anden kjole, hvis det skulle gå galt...

brudepigekjolerne er rigtig søde... skal nok lige tage et billed når min lille pige kommer hjem imorgen og prøver den... hun er på ferie hos sin farmor :bearhug:

her til sidst havde jeg godt nok mange tanker og skræk senarier omkring min brudekjole og så sent jeg fik den.. men heldigvis kunne den bruges :biggrin: men skulle nok have bestilt noget før.. det vd jeg til næste gang.............. eller............. :marryme:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer