Betina-86

Lille barm og stropløs?

9 posts in this topic

Jeg synes alle de mange stropløse kjoler der kan fås er super smukke.. Men men men..

Jeg har en lille barm, og er bange for at jeg ikke kan holde den oppe? Jeg ved at jeg ikke kan holde od at skulle gå og trække op i den en hel dag/aften. Men hvad er jeres erfaringer?

0

Annonce ♥

Hej!

Hvis kjolen passer dig, så holder den sig selv på plads!

Min barm er heller ikke af de største... alm. 85B... men min kjole render ingen steder:-)

Ellers kan man jo altid bruge en BH med masser af fyld!

Knus Lene

post-30582-1212141443.jpg

0

Nu har jeg godt nok en stor barm, men sidder bh'en stramt under brysterne, så falder den ikke ned. Falder den ned, så er den for stor i omkredsen. Det er omkredsen, der skal bære brysterne - og ikke stropperne!

Uhhhhhhh, jeg synes, der findes SÅ mange flotte - og total romantiske - bh'er til den lille barm :loveboard:

0

Jeg har heller ikke en stor barm, men har flere gange båret stropløse kjoler. passer kjolen falder den ingen steder.

Når du er ude og prøve kjoler så fortæl dem om dine bekymringer, så skal de nok vejlede dig. Prøv også t hoppe rundt i kjolen og andre fjollede ting, så du kan mærke hvordan kjolen sidder.

Det vigtigste er at du føler dig behageligt tilpas i den!

:loveboard:

0

Annonce ♥

hejsa

Jeg er også en helt almindelig lidt lille barmstørrelse, men da jeg var ude at prøve brudekjole fik jeg af vide at kjolen er syet så den sidder fast. stropper er kun til pynt, den må ikke hænge i stropperne. Derfor er det også for de fleste kjolers vedkommende ligemeget om der er tynde stropper, brede stropper, halterneck eller slet ingen stropper. De er som sagt kun til pynt. Jeg forstod det heller ikke før jeg prøvede en brudekjole for første gang! det er virkelig en fed fornemmelse at stå i en kjole der bare SIDDER! det er helt specielt hvis man aldrig har prøvet det før.. Du skal derfor ikke være bange for at den falder ned :loveboard:

0

Jeg har modsatte problem... :loveboard:

MEN MEN MEN i de fleste kjoler er der stiver i .... fra hofte og op... min kjole bliver holdt oppe ved at den hviler på hoften...

0

Jeg har heller ikke prøver nogle brudekjoler endnu, så som mange af jer siger, bliver det muligvis slet ikke noget problem hvis bare kjolen passer i størrelse..

Uhh hvor jeg glæder mig til at skulle prøve kjoler, men jeg synes det er lidt tidligt at gå igang endnu :loveboard:

0

Heller ikke nogen stor barm her og min kjole var stropløs og sad lige hvor den skulle hele dagen.

0

Annonce ♥

Du kan sagtnes vaelge en stroploes kjole - det er jo ikke barmen der baerer eller holder kjolen paa plads, men mere stykket omkring talje og hofte. Som de andre skriver er stroploese kjoler med stivere, saa "tingene" bliver paa plads ;)

Saa no worries!

0