Helle G

Helle og Jens d. 6. juni 2009

357 indlæg i dette emne

Ja, nu er der så kun 1 år tilbage til den store dag :carrot: , så synes lige, denne milepæl skal fejres med at starte en planlægningstråd op... Dagen er også blevet fejret med at offentliggøre en "bryllupsdel" på vores hjemmeside, så vores familie og venner kan følge lidt med i planlægningen...

INDEX

Huskeliste 6-12 måneder før brylluppet

□ Fastsæt dato og tidspunkt for brylluppet: 6. juni 2009 kl. 13:00. Vores historie

□ Reserver kirke eller et rådhus: Skelby Kirke Billeder

□ Lav et bryllupsbudget

□ Lav en foreløbig gæsteliste

□ Reserver festlokale eller restaurant: Reception i Akademihaven Billeder, Fest i Lynge Forsamlingshus Billeder

□ Reserver cateringfirma: KokAmok Desserten

□ Book fotograf og/eller videooptagelse: Fotograferne.com

□ Arranger transportmiddel til dagen: Dilemma, transport til gæsterne

□ Bestil tid hos frisøren: Kiss4you.dk

□ Bestil tid til at få lagt makeup: Kiss4you.dk

□ Begynd at se efter brudekjolen, skoene og tilbehøret

□ Book musik til festen: Christian Kruse

□ Book overnatning til gæsterne

Huskeliste 3-6 måneder før brylluppet

□ Indhent og udfyld en ægteskabserklæring som I får fra jeres kommune

Brudekjolen, skoene, støvler, "inderst inde", strømpebånd, taske, diadem, smykker og paraply er købt

□ Køb tøj til brudgom

□ Køb vielsesringene

□ Skriv en ønskeliste

□ Skriv en gæsteliste

□ Få designet invitationer, Blærerække invitationer, vielsesprogram, bordkort, menukort, festprogram, Blærerække "nødkit" og takkekort

□ Send invitationerne ud (senest 3 måneder før brylluppet)

□ Vælg forlover (ved kirkelig vielse)

□ Vælg 2 vidner (ved både borgerlig og kirkelig vielse)

□ Vælg en toastmaster

□ Fastsæt/bestil bryllupsmenuen

□ Fastsæt receptionsmenuen

□ Bestil bryllupskagen: Prøvekage Topfiguren

□ Vælg farvetema (på f.eks. blomsterne, pynten, invitationerne)

□ Aftal med blomsterhandleren, hvad der skal leveres (brudebuket, knaphulsblomster, hårpynt, bordpynt og kirkepynt)

Huskeliste 2-3 måneder før brylluppet

□ Tjek at prøvelsesattesten er kommet fra kommunen, og afleverer den til vielsesstedet

□ Bestem hvilke salmer der skal spilles i kirken

□ Forbered tale/event til din tilkommende

□ Sy risposer eller design anden pynt

□ Lær at danse brudevals

□ Planlæg skifte af efternavn

Huskeliste 1 måned før brylluppet

□ Gennemgå vielsesritualet og andet med præsten (salmer, udsmykning af kirken, regler for fotografering, regler for at kaste med ris/fuglefoder foran kirken)

□ Brudekjolen er færdig

□ Tjek at brudgommens tøj er ok

□ Tjek at vielsesringene passer

□ Gå brudeskoene til så de ikke klemmer på dagen

□ Aftal detaljer med fotografen

□ Aftal detaljer med frisøren.

□ Aftal detaljer og få lagt en prøvemakeup hos kosmetologen

□ Aftal detaljer med feststedet (f.eks. regler for at stå på stole m.m.)

□ Aftal detaljer med transporten (f.eks. hvis I gerne vil køres en anden rute en først planlagt)

□ Aftal aftenens forløb med toastmasteren

□ Lav bordplan

□ Køb morgengaver

□ Kontakt avisen hvis I skal have indrykket en bryllupsannonce

□ Lav et detaljeret skema der viser de ting, som skal gøres lige før, under og efter

brylluppet

Huskeliste 1-2 uger før brylluppet

□ I er nu eksperter i at danse brudevals

□ Prøv tøjet en sidste gang måske det skal finjusteres

□ Giv caterer besked på hvor mange gæster der kommer

□ Lav en kontrol på at alt er i skønneste orden

Huskeliste dagen før brylluppet

□ Sørg for at makeup og andre praktiske ting (plaster, panodil, nål og tråd) er i brudens taske

□ Gå tidligt i seng, så I er udhvilede til jeres store dag

□ Slap af tænk på noget helt andet (gå evt. i biografen, Tivoli eller andet)

Huskeliste på selve bryllupsdagen

□ Tag det roligt der er ingen grunde til panik!

□ Brudebuket og knaphulsblomster skal hentes hos blomsterhandleren

□ Husk risposer ved kirken/rådhuset. Sørge for at de bliver delt ud til gæsterne

□ Arranger hjælp til gaveudpakning (skriv navne på små lapper papir som lægges ved gaverne, så I ved, hvem der har givet jer hvad)

□ Kontroller at bordkortene er korrekt placerede

□ Præsenter toatmasteren

□ Præsenter gæsterne for evt. regler (rygning, klippe slips i stykker og rive slør i stykker og andre forbud I måtte have)

□ Nedpakning og hjemtransport af gaver

□ Sørg for paraplyer i tilfælde af regn

□ Husk nål, tråd, plaster, brudevals, neglefil og klar neglelak til rep. af strømper

□ Husk penge til at afregne barnepige, feststed, taxa og andet

□ OG SÅ ER DET ELLERS BARE OM AT NYDE DAGEN

Efter brylluppet

De første billeder

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt baggrundshistorie

Jens og jeg mødte hinanden på Ofirs chat d. 30. september 2005. I tiden efter chattede vi meget, og talte meget i telefon sammen. Vi besluttede så at mødes d. 28. oktober 2005, og vi har været kærester lige siden. Den lille hage ved alt dette er, at jeg på daværende tidspunkt boede i Silkeborg og Jens boede her i Skelby (ved Næstved), så der var jo noget af en afstand (fysisk) mellem os; alligevel har vi formået at holde vores forhold i live, og d. 1. juli 2007 ændrede forholdet status fra at være et langdistanceforhold, idet jeg flyttede ind hos Jens. :thumbsupsmileyanim:

Af profession er jeg sygeplejerske (blev færdig 1. februar 2008) og Jens er kontormaskinmekaniker (han servicerer kopimaskiner og fax o. lign.)

Den 16. februar 2008 havde Jens inviteret vores familier (forældre og søskende) med ud at spise i Næstved. Da vi efterhånden mange gange havde snakket om at gifte os, havde jeg (desværre) regnet ud, at han ville fri til mig på den dag, så jeg havde været med til at bestille vores forlovelsesringe og beslutte, hvad der skulle graveres i dem. :thumbsupsmileyanim:

Men selvom jeg godt vidste, at det skulle ske, var det alligevel total romantisk, da Jens (efter forretten) hentede en stor buket roser og ringene og faldt på knæ for mig foran vores familier og resten af restauranten og sagde, at han gerne ville dele resten af sit liv med mig, hvis jeg ville sige ja... Og selvfølgelig sagde jeg JA! :cheerleader3:

Efter frieriet fik vi så ret hurtigt sat en dato for brylluppet, hvilket vi fortalte til vores forældre på min fø'sdag den første weekend i marts...

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillkke med din tråd :thumbsupsmileyanim:

1 år, hvor vildt, god dato at starte på :thumbsupsmileyanim:

Tak tak -har nu været aktiv herinde i lidt tid nu, men NU skulle det altså være; nu vil jeg også have en tråd!

:cheerleader3:

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Festlokalerne

Det første, jeg gik i gang med, var at surfe lokaler -vi har for godt 1 år siden været ude og se Næsbyholm Slot (lidt prinsesse er der vel i os alle?), og det er da også VILDT flot... Men mht. prisen kom jyden godt nok lige for alvor op i mig -ikke tale om, at jeg vil give op mod 45.000kr bare for leje af lokaler!

Vores første ide derefter var så vores lokale forsamlingshus, men det passede ikke lige med vores ønsker om at stå for en stor del selv.

Efter noget tids surfen på nettet (hurra for Google :thumbsupsmileyanim: ), fandt jeg frem til Lynge Forsamlingshus, som på billederne på deres hjemmeside ser enormt flot ud -fine lyse lokaler og flotte faciliteter. Vi ringede så for at høre, om det var muligt, at vi kunne komme ud og se lokalerne for at danne os et indtryk af, om det nu også var så fint -og vi fik bare SÅ fin service fra udlejeren! Tror næsten, vi kunne være kommet med det samme, hvis vi havde haft tid... Vi tog så derud dagen efter og fik set lokalerne, og desuden fik vi svar på vores mange mange spørgsmål. Enden på det hele blev, at vi reserverede forsamlingshuset både fredag og lørdag (så der er god tid til at dække borde og pynte op om fredagen), inden vi tog derfra igen.

Det har senere vist sig, at vi var RIGTIG heldige med tidspunktet, da nogle venners venner havde været ude for at ville leje forsamlingshuset i "vores" weekend blot et par uger efter, vi havde reserveret det... Så selvom min kæreste synes, vi er i MEGET god tid, så var han vist alligevel glad for, at mit planlægningsgen er gået helt i selvsving efter frieriet!

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Kirken

Da vi nu havde fået reserveret lokaler til festen, måtte vi jo hellere se at få en aftale med kirken. Valget af kirke var i første omgang ikke så svært, da vi nærmest bor i den nærmeste kirkes baghave... Men da jeg så så billeder fra kirken (vi er ikke de mest vilde kirkegængere), viste det sig, at der ned midt i kirkegangen er nogle store søjler som støtter loftet! Det var ikke lige det, jeg havde forestillet mig, men på den anden side er historie-værdien i at blive gift hos naboen så stor, at vi alligevel holder fast i den oprindelige plan.

Heller ikke med kirken var det noget problem at få den dato og det tidspunkt, vi gerne vil have, så endnu engang kunne vi være glade for at være ude i god tid... Så vores første aftale med kirken var d. 6. juni 2009 kl 14. :thumbsupsmileyanim:

Nu har vi så fundet ud af, at vi alligevel gerne vil vies en time tidligere, da vi gerne vil have god tid til reception og fotografering bagefter, så jeg har lige snakket med vores (vikar)præst, som absolut ikke mente, det skulle være et problem at flytte vielsen. Så nu glæder jeg mig til, at hun vender tilbage med det endelige svar, når hun har fået tjekket kalenderen på tirsdag!

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Tillykke med din planlægningstråd - og ikke mindst det forestående bryllup :thumbsupsmileyanim:

...og ja, et år kan hurtigt blive til en måned.... :thumbsupsmileyanim:

Takker -og ja, tiden flyver ofte af sted, når man har noget spændende at beskæftige sig med!

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med din planlægningstråd - og ikke mindst det forestående bryllup :thumbsupsmileyanim:

...og ja, et år kan hurtigt blive til en måned.... :cheerleader3:

Takker -og ja, tiden flyver ofte af sted, når man har noget spændende at beskæftige sig med!

Præcis!!!

Jeg synes, det er så hyggeligt at planlægge brylluppet - at få lov til at være kreativ og "finde på". :thumbsupsmileyanim: - Bare at lave "tøseting" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Præcis!!!

Jeg synes, det er så hyggeligt at planlægge brylluppet - at få lov til at være kreativ og "finde på". :thumbsupsmileyanim: - Bare at lave "tøseting" :thumbsupsmileyanim:

Lige netop -og mangler man endelig lidt inspiration til den kreative side, så er der jo heldigvis en masse skønne zillaer herinde, som står klar til at hjælpe med gode råd!

0

Del dette indlæg

Tillykke med tråden og med at der er et år tilbage. Så krydser vi fingre for flot solskin lørdag den 6/6 2009! :thumbsupsmileyanim:

Takker -men så længe, det bare ikke regner i lårfede stråler på dagen, så tager jeg det meget roligt! Selvom vores receptions-lokale nok er bedst egnet i solskin eller lettere overskyet tørvejr...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Reception og de officielle bryllupsbilleder

Vi har længe haft kig på fotograferne.com som fotografer til vores bryllup, og i går blev de så booket via deres hjemmeside (og har lige fået en dejlig mail i morges, at de er ledige og interesserede i jobbet). Så nu bliver der også snart styr på det!

Da vi havde besluttet os for at holde festen i Lynge, fik vi den ide, at vi kunne få taget de officielle bryllupsbilleder i Akademihaven i Sorø. Og da vi fik denne ide sidst i februar måned, var der jo en, der var RET utålmodig efter at se, hvordan parken ser ud først i juni :thumbsupsmileyanim:

Jeg gik derfor i gang på google (igen igen) med at finde billeder, og i min jagt fandt jeg ud af, at man kan leje Fuchsiadrivhuset i Akademihaven til private arrangementer; her øjnede zillaen lige muligheden for at holde en reception efter vielsen, så vi kunne se nogle af dem, vi ellers måtte skære fra på gæstelisten af økonomiske hensyn... Så fluks blev der sendt en mail til Sorø Turistkontor mhp at reservere drivhuset, og efter at "sagen" havde fungeret som kastebold mellem forskellige medarbejdere i 4 uger, fik vi endelig svar, at lokalet er reserveret til os! :thumbsupsmileyanim:

Dem, der ejer lokalerne, har svaret os, at der nok kunne være omkring 60 mennesker i lokalet, men vi har løseligt målt det til at være ca. 80 kvm, så vi går ud fra, der godt kan være 80-90 personer til en stående reception (man beregner mange steder ca. 1 kvm pr. person, når man skal leje telte)...

Så nu har vi vidst styr på nogle af de største elementer i planlægningen...

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Tillykke med din tråd... :thumbsupsmileyanim: Hvor er det fedt at du starter den præcis et år før jeres store dag. Dejligt at I allerede har fået styr på de store ting.

Mht. fotografer, så skal I nok blive rigtig glade for jeres valg!! Vi havde nemlig også hyret forograferne.com til opgaven (du kan se rigtig mange af deres billeder i min bryllupsberetning, hvis du har lyst. Det er dem der har taget alle billeder deri.), og vi var ovenud godt tilfredse. De er super søde, dygtige, imødekommende og så er de rigtig diskrete. Mange af vores gæster lagde mærke til, at de ikke lagde mærke til dem til festen...

Igen lykke til med tråden, glæder mig til at følge med i hvad I finder på...

:thumbsupsmileyanim: - Vivi

0

Del dette indlæg

Tillykke med din tråd... :thumbsupsmileyanim: Hvor er det fedt at du starter den præcis et år før jeres store dag. Dejligt at I allerede har fået styr på de store ting.

Mht. fotografer, så skal I nok blive rigtig glade for jeres valg!! Vi havde nemlig også hyret forograferne.com til opgaven (du kan se rigtig mange af deres billeder i min bryllupsberetning, hvis du har lyst. Det er dem der har taget alle billeder deri.), og vi var ovenud godt tilfredse. De er super søde, dygtige, imødekommende og så er de rigtig diskrete. Mange af vores gæster lagde mærke til, at de ikke lagde mærke til dem til festen...

Igen lykke til med tråden, glæder mig til at følge med i hvad I finder på...

:thumbsupsmileyanim: - Vivi

Tak tak tak...

Det kunne da godt tænkes, jeg liiiige skulle ind og lure i din beretning og se fotografernes billeder -jeg synes rigtig godt om deres stil, i hvert fald i forhold til de billeder, de har på deres hjemmeside! Og dejligt, at de er diskrete -det betyder meget, når det nu ikke er et familie-medlem, der skal tage billederne...

0

Del dette indlæg

Så er der også booket frisør!

Det kan godt være, jeg er ude i MEGET god tid, men jeg kan jo lige så godt booke, når jeg nu har fundet en, der virker enormt sød og dygtig!

Valget er faldet på Carina fra Kiss4you :bestwishes:

Hun virker bare rigtig rigtig sød, og jeg er så glad for, at hun kan komme ud og sætte hår på mig og min søster på den store dag, så vi ikke skal stresse med at skulle køre ud til en frisør... Og hendes hjemmeside giver et indtryk af, at hun er enormt dygtig også!

Så nu må jeg rigtig i gang med at finde inspiration til frisuren... Min umiddelbare ide er, at en del af håret skal være sat op og en del skal være løst... Kan godt lide disse 2 frisurer:

post-34263-1213253550.jpg post-34263-1213253591.jpg

Men jeg har da heldigvis et stykke tid endnu til at finde den helt rigtige frisure -hvilket jo også bliver nemmere, når jeg har en kjole, det skal passe til! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der også booket frisør!

Det kan godt være, jeg er ude i MEGET god tid, men jeg kan jo lige så godt booke, når jeg nu har fundet en, der virker enormt sød og dygtig!

Valget er faldet på Carina fra Kiss4you :bestwishes:

Hun virker bare rigtig rigtig sød, og jeg er så glad for, at hun kan komme ud og sætte hår på mig og min søster på den store dag, så vi ikke skal stresse med at skulle køre ud til en frisør... Og hendes hjemmeside giver et indtryk af, at hun er enormt dygtig også!

Så nu må jeg rigtig i gang med at finde inspiration til frisuren... Min umiddelbare ide er, at en del af håret skal være sat op og en del skal være løst... Kan godt lide disse 2 frisurer:

post-34263-1213253550.jpg post-34263-1213253591.jpg

Men jeg har da heldigvis et stykke tid endnu til at finde den helt rigtige frisure -hvilket jo også bliver nemmere, når jeg har en kjole, det skal passe til! :thumbsupsmileyanim:

Håret til højre er godt nok flot :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Mine forældre afholdte deres sølvbryllup i Lynge forsamlinshus, og har været en del derude....

Undrer mig over at I vil holde reception så langt fra kirken.

Det er et bevidst valg, fordi vi vil fotograferes i Akademihaven -så vi kan (hvis ellers vejret arter sig bare nogenlunde) få taget både de officielle bryllupsbilleder af os selv og parbilleder og fællesbillede med alle gæsterne i de fine omgivelser! Og desuden tror jeg ikke, det betyder det helt store, at gæsterne skal køre lidt, da alle også skal køre for at komme til kirken (den eneste, der IKKE behøvede at køre, er MIG, og jeg tror, jeg bliver kørt alligevel for ikke at snavse kjolen alt for meget på forhånd)! Og desuden er der jo så ikke så langt, når vi skal videre til Lynge... Jeg tror ikke, det gør den store forskel, om folk skal køre 1 km. eller 20 km. for at komme til receptionen, og da vores lokale forsamlingshus ikke kunne opfylde vores ønsker, så måtte vi jo lidt længere væk for at finde noget... Og det kan godt være, det er fordi, jeg er jyde, men jeg synes faktisk ikke, 20 km er "langt fra kirken" :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Mine forældre afholdte deres sølvbryllup i Lynge forsamlinshus, og har været en del derude....

Det er et bevidst valg, fordi vi vil fotograferes i Akademihaven -så vi kan (hvis ellers vejret arter sig bare nogenlunde) få taget både de officielle bryllupsbilleder af os selv og parbilleder og fællesbillede med alle gæsterne i de fine omgivelser! Og desuden tror jeg ikke, det betyder det helt store, at gæsterne skal køre lidt, da alle også skal køre for at komme til kirken (den eneste, der IKKE behøvede at køre, er MIG, og jeg tror, jeg bliver kørt alligevel for ikke at snavse kjolen alt for meget på forhånd)! Og desuden er der jo så ikke så langt, når vi skal videre til Lynge... Jeg tror ikke, det gør den store forskel, om folk skal køre 1 km. eller 20 km. for at komme til receptionen, og da vores lokale forsamlingshus ikke kunne opfylde vores ønsker, så måtte vi jo lidt længere væk for at finde noget... Og det kan godt være, det er fordi, jeg er jyde, men jeg synes faktisk ikke, 20 km er "langt fra kirken" :bestwishes:

Vi skal også køre ca. 25 km fra kirke til feststedet, og jeg synes heller ikke, at det er det store problem.

Når I ikke har så langt fra receptionen til feststedet, så går det også :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også køre ca. 25 km fra kirke til feststedet, og jeg synes heller ikke, at det er det store problem.

Når I ikke har så langt fra receptionen til feststedet, så går det også :thumbsupsmileyanim:

Nå, er da glad for, jeg ikke er den eneste, der har den opfattelse (hvad mon der lige blev af "Det er VORES bryllup og OS der bestemmer, og så kan andre mene, hvad de vil" ? -det forsvinder nogle gange på magisk vis herinde, når I andre kommer med kommentarer... :thumbsupsmileyanim: )

Ovenstående kan åbenbart misforståes, men jeg hentyder til, at jeg troede, jeg havde den opfattelse, at det er vores bryllup, og kun vi kan vide, hvad er rigtigt og forkert -men alligevel kan jeg altså blive i tvivl pga. jeres kommentarer... Så bare kom med dem, for det er altid rart at blive "tvunget" til at tænke sine beslutninger igennem...

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Musik

Ej, har helt glemt musikken -den har der været styr på næsten lige så længe som feststedet! Vi har booket musiker Christian Kruse til at spille fra kl. 18 til kl. 01, og så regner vi med at tage anlægget med ud og stille op, så vi kan spille cd'ere, hvis folk er i humør til at feste mere (hvilket vi da så sandelig håber på!)... :thumbsupsmileyanim:

Vi har valgt den "klassiske" suppe-steg-og-is musiker, da det passer meget godt til vores forestilling om vores bryllupsfest... :bestwishes:

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Nå, er da glad for, jeg ikke er den eneste, der har den opfattelse (hvad mon der lige blev af "Det er VORES bryllup og OS der bestemmer, og så kan andre mene, hvad de vil" ? -det forsvinder nogle gange på magisk vis herinde, når I andre kommer med kommentarer... :thumbsupsmileyanim: )

Jeg synes de knapt 30 km der er fra Sorø til Næstved er lange, især når det 'kun' er reception man er inviteret til.

Men hvorfor springer du sådan op, hvis vi andre kan mene hvad vi vil, når det er jeres bryllup? Og jeg synes nu ikke jeg har oplevet det du beskriver herinde... Synes selv det kun er rart at få andres meninger om nogle ting, for det kunne være noget man ikke selv havde overvejet.

Men håber I får det bryllup som I vil.

0

Del dette indlæg

Jeg synes de knapt 30 km der er fra Sorø til Næstved er lange, især når det 'kun' er reception man er inviteret til.

Men hvorfor springer du sådan op, hvis vi andre kan mene hvad vi vil, når det er jeres bryllup? Og jeg synes nu ikke jeg har oplevet det du beskriver herinde... Synes selv det kun er rart at få andres meninger om nogle ting, for det kunne være noget man ikke selv havde overvejet.

Men håber I får det bryllup som I vil.

Så misforstod du mig -jeg TROEDE, jeg havde den indstilling, at andre kan mene, hvad de vil, men alligevel blev jeg i tvivl, da du skrev... Er tvært imod glad for jeres kommentarer, men troede, at jeg havde det sådan, at jeg ikke ville blive i tvivl om vores beslutninger, uanset hvad I andre skrev... Det var ikke ment som et surt opstød mod dig (eller andre for den sags skyld), men bare en konstatering af, at jeg alligevel ikke var så upåvirkelig af jeres kommentarer, som jeg troede...

Redigeret af Helle G
0

Del dette indlæg

Endelig (?) aftale med kirken

Nå, så fik vi endelig svar fra vores vikar-præst i går ang. om vi kunne flytte vielsen... Det var ikke noget problem, FOR DER VAR SLET IKKE SKREVET NOGET I KALENDEREN! :cheerleader3: Men hun vidste ikke lige, om vores oprindelige præst har sin egen kalender, som hun skriver den slags i... Så nu har vores vikar-præst skrevet i sin kalender, at vi skal vies kl. 13 -og så må vi jo håbe, at hun husker at sige det videre til "vores" præst, når hun kommer tilbage fra orlov... Men jeg tror da nok lige, jeg vil ringe og spørge, om alt er på plads, når "vores" præst er tilbage igen -gisp, hvis man pludselig stod uden kirke! Jeg tror nu heldigvis ikke, det er det helt store problem, for det er så absolut ikke hver weekend, der er bryllup herude...

Men det skulle altså (indtil andet er bevist) nu være sikkert, at vi skal vies d. 6. juni 2009 kl 13. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer