wife4ever

Bryllupskager

16 indlæg i dette emne

Hey alle - håber I kan hjælpe mig...

Jeg har forlængst bestilt en lækker og flot bryllupskage, til vores bryllup d. 2/8, gennem én der kender en, der kender en, der kender en, men men men...

Nu er jeg blevet gjort opmærksom på, at det er temmelig uvis om jeg overhovedet får min drømmekage :thumbsupsmileyanim: Hende jeg kender, har nemlig bestilt 2x fødselsdagskager med 2-3 ugers mellemrum, som blev aflyst af hende der skulle lave kagerne, samme dag som kagerne skulle leveres... Ved kage nr. 1, var begrundelsen at 'hendes bil var gået i stykker', ved kage nr. 2 var begrundelsen, at 'nu var begge biler i stykker'. Ved kage nr. 2 fik hende jeg kender, mig til at hente kagen, da det alligevel var på vejen ned til hende hvor jeg skulle til fødselsdag... Men vupti - nu var begrundelsen 'jeg kan ikke kommer ind på bageriet og lave kagen'...

Nu er jeg godt nok nervøs for om jeg så tør regne med at min bryllupskage bliver lavet og leveret som aftalt...

Hvad ville I gøre og er der evt. nogen der kender nogen der kan lave en smuk og lækker kage til d. 2/8 i Nordsjælland - og selvfølgelig til en fornuftig pris... Det skal være til ca. 85 pers.

Knuz fra

Wife4ever

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke nogle steder/kagebagere på Nordsjælland, men jeg ville da HELT SIKKERT ikke turde løbe an på at hun leverede varen når hun har været så ustabil. Så jeg synes det er en god ide du har valgt at finde en anden løsning.

Held og lykke med at finde det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kender ikke nogle steder/kagebagere på Nordsjælland, men jeg ville da HELT SIKKERT ikke turde løbe an på at hun leverede varen når hun har været så ustabil. Så jeg synes det er en god ide du har valgt at finde en anden løsning.

Held og lykke med at finde det.

Hej Karina

Tak for dit svar :thumbsupsmileyanim: Ja, jeg tør heller ikke løbe an på at der måske/måske ikke er en bryllupskage på min store dag... Kagejagten er nu gået ind... sammen med alle de andre 'småting' jeg mangler *ss*

Knuz

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg kender ikke nogle steder/kagebagere på Nordsjælland, men jeg ville da HELT SIKKERT ikke turde løbe an på at hun leverede varen når hun har været så ustabil. Så jeg synes det er en god ide du har valgt at finde en anden løsning.

Held og lykke med at finde det.

Hej Karina

Tak for dit svar :thumbsupsmileyanim: Ja, jeg tør heller ikke løbe an på at der måske/måske ikke er en bryllupskage på min store dag... Kagejagten er nu gået ind... sammen med alle de andre 'småting' jeg mangler *ss*

Knuz

UH nej, hende ville jeg godt nok ikke stole en halv meter på!

Du har ikke en sød svigermor eller mor der kan bage den for dig? Der er en masse rigtig "nemme" opskrifter herinde på forummet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke nogle steder/kagebagere på Nordsjælland, men jeg ville da HELT SIKKERT ikke turde løbe an på at hun leverede varen når hun har været så ustabil. Så jeg synes det er en god ide du har valgt at finde en anden løsning.

Held og lykke med at finde det.

Hej Karina

Tak for dit svar :thumbsupsmileyanim: Ja, jeg tør heller ikke løbe an på at der måske/måske ikke er en bryllupskage på min store dag... Kagejagten er nu gået ind... sammen med alle de andre 'småting' jeg mangler *ss*

Knuz

UH nej, hende ville jeg godt nok ikke stole en halv meter på!

Du har ikke en sød svigermor eller mor der kan bage den for dig? Der er en masse rigtig "nemme" opskrifter herinde på forummet..

Nej, desværre kender jeg ikke nogen der er kan bage en flot bryllupskage, som den jeg så brændende gerne vil have... men håber da på at det lykkedes...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kagekompagniet i Rungsted har nogle rigtig lækre og flotte kager, men ligger nok heller ikke i den helt billige ende. Prøv at gå på deres hjemmeside. De har kagesmagning med jævne mellemrum hvor man smager de forskellige slags bunde og fyld du kan vælge imellem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kagekompagniet i Rungsted har nogle rigtig lækre og flotte kager, men ligger nok heller ikke i den helt billige ende. Prøv at gå på deres hjemmeside. De har kagesmagning med jævne mellemrum hvor man smager de forskellige slags bunde og fyld du kan vælge imellem.

Hej Ringvej

Har været inde og kigge på deres hjemmeside - umiddelbart er det lige i overkanten med deres kuvertpriser, men vil da ikke udelukke det endnu....

Tak for tippet :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende turde jeg i hvert tilfælde heller ikke løbean på!!! Du må på jagt efter en ny kage...

Prøv at spørge om mulighederne hos den lokale bager - de kan godt være billigere end de store, kendte steder. Det kan også være, der er en kogekone i nærheden, der tør kaste sig ud i projektet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have Markus Grigo kage.... fantastisk god til at lave bryllupskager....

Hvem er det? Kender ikke det firma - har du en hjemmeside, hvor jeg kan se billeder og se priser? :td:

Det vil jeg gerne være med til at anbefale... det var den mest fantastiske bryllupskage jeg nogensinde har smagt!!!! VIRKELIG god!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer