Janniedavid

Køb af spejlreflekskamera

27 indlæg i dette emne

Hej hej

Jeg ved ikke voldsomt meget (for nu ikke at sige næsten ingenting :cheerleader3: ) om de ting et digitalt spejlreflekskamera skal kunne.

Men jeg kan godt lide at tage billeder, og det er altså blevet MEGET sjovere, siden vi fik sådan et kamera.

Vi købte et Nikon D40X først på året. Med to objektiver, et der er godt til alm. billeder + tæt på-billeder og et som er godt til at tage billeder langt væk, f.eks. når vi vil tage billeder af hestene til springstævner. Det er et super godt kamera :cheerleader3:

Forholdsvist let at bruge, masser af muligheder og billeder i bevægelse f.eks. er tusind gange sjovere at tage med det her, end med det lille lommekamera vi havde før. Så det kamera kan jeg klart anbefale!

Vi valgte det efter anbefaling fra fotografen i den lokale Click. Han sagde at det var et perfekt valg til vores brug, og fordi Nikon har jubilæum i år var der det her tilbud, hvor vi fik kamerahuset(hvis det er det det hedder) + to objektiver. Og det sparede vi altså en del penge på!

Kan kun istemme mig ovenstående.

Vi købte også et nikon D40X i marts - og det er SUPERT!

Hilsen Solsikken

Vi er også rigtig glade for vores Nikon D40X. Jeppesen, hvilke objektiver har I?

Hej Pjuske

Det lille objektiv er 18-55, det store er 55-200 VR (VR betyder vist at den har billedstabilisator - en stor fordel til langt væk-billeder iflg. Clickmanden).

Håber at du kan bruge svaret!

Desuden var der en lille kikkert med i pakken.

Mvh. Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer