Guest TinaAnd

Vægttab

8 indlæg i dette emne

Er der nogen som har et godt forslag til hvordan man smider et par kilo - uden at det går ud over amningen?

Jeg ved godt at man ikke må gå på slankekur når man ammer - men den seneste tid har vægten bare stået stille men har da smidt 12 kg efter fødslen.

Knægten bliver 4 mdr. d. 11 juni.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skær ned på kunhydraterne og spis masser af grøntsager.

Motion, - hvis det hele er faldet på plads.. Evt. noget mor-barn gymnastik?

ville nok ikke skære ned på noget. på den måde.

snak med en læge så er du sikker på dit barn ikke mister noget.

spis "rigtig" /sundt.

og find et træningcenter der har mor og barn hold.

det er godt for barnet og dig selv :td::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Er der nogen som har et godt forslag til hvordan man smider et par kilo - uden at det går ud over amningen?

Jeg ved godt at man ikke må gå på slankekur når man ammer - men den seneste tid har vægten bare stået stille men har da smidt 12 kg efter fødslen.

Knægten bliver 4 mdr. d. 11 juni.

Hej Tina,

Min oplevelse efter at have født 2 dejlige piger... er at det er vigtigt at holde sig i gang... huske at komme ud og gå nogle lange turer ( den lille skal jo sove.. , så det kan kombineres i samme ombæring), derudover gik jeg til step på et mor-barn hold....

Når du er klar.. ( tænker i forhold til underlivet) så kan man også få lavet mavebøjninger og anden form for små træning... hvis du finder det svært at komme ud af døren..

Jeg vil nævne at jeg har tabt mig løbende.. kunne godt have haft tænkt mig at det var gået hurtigere.. men samtidig gælder det også om at nyde sit lille barn.. Og så må vægttabet vente....

Malene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fulgte Weight Watchers principper, og fulgte derfor også deres ammeprogram... ammede i 3 måneder efter at jeg var startet på kuren, men blev nød til at stoppe da produktionen forsvandt, efter en uge hvor min søn nægtede at amme, under en indlæggelse.

min oplevelse, var at produktionen ikke blev berørt betydeligt af min kostomlægning, selv om jeg i den periode hvor jeg også ammede tabte mig imellem 12-15 kg

mvh marie

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal bare huske på ikke at tabe dig for hurtigt. Alle de giftstoffer der er gennem længere tid har ophobet sig i dit fedt vælter direkte over i mælken hvis du begynder at tabe dig for drastisk. Hmm det lød lidt ulækkert. Men jeg vil ikke anbefale nogen form for detox eller lynkure. Jeg er selv ammende-kommende brud og må erkende at man ikke blir lige sig slank til bryllup som man kunne ønske sig, men motion gør underværker for at stramme kroppen op (og især armene.) Og så må man bare mærke efter hvad kroppen har brug for for at holde mælkeproduktionen i gang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg er også en ammende kommende brud. Jeg er begyndt at træne i et fitness center hvilket er rigtig dejligt. Jeg har bare min datter på 12 uger med, hun ligger bare i sin lift endten sover hun eller ligger hun bare og kigger. Har tabt mig 2,5 kg på 2 uger, hvilket jeg synes er fint. Hvis det skulle gå noget hurtigere så skulle jeg også lave min kost om, ikke at jeg spiser meget usundt men ind imellem kunne det godt være mere sundt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer