MissLul

Café Koldinghus

7 indlæg i dette emne

Ja, så måtte jeg lige gøre min debut herinde i bryllupsklar.dk, ellers blir jeg skør, he he :(

Jeg ville høre ad, om der er nogle som kender nogen som har været til bryllup ller anden fest på café koldinghus? Vi overvejer at holde bryllup der nemlig, men vi er så meget i tvivl, da det jo faktisk er en cafe, og der er rimelig småt og mørkt (romantisk :) ) fordi det er i kælderen og der ingen vinduer er... Jeg ville gerne vise et billede af det men det kan jeg ikke finde ud af om man kan... Men den er nem at google hvis der er nogen der vil se... Jeg er mest bange for, at hvis vi holder det der, vil det blive for "hyggeligt" og ikke så festligt... Hvad synes i?

Hilsen Lul

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres svar :)

Men ih hvor er jeg træt af det lige nu :( Havde glædet mig sådan til at komme i gang med planlægningen, men nu synes jeg bare jeg går og stresser over, at vi ikke kan finde et sted... Vi har en kro i området i kikkerten, og lokalet indvendigt er super flot, men udvendigt er det bare ganske almindeligt, og ikke særlig romantisk...

Hvordan vidste i andre hvor festen skulle holdes???

Kram en lidt deprimeret Lul

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke sikker på, at jeg ville vælge Cafe Koldinghus til en fest med musik...

Jeg har spillet dernede et par gange, og det er jo et sten-vægs-rum på godt og ondt... al lyd runger rigtig meget mellem stenmurene.

Det skal man i hvert fald have gjort op med sig selv, om man kan leve med, før man vælger sådan et lokale.

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke sikker på, at jeg ville vælge Cafe Koldinghus til en fest med musik...

Jeg har spillet dernede et par gange, og det er jo et sten-vægs-rum på godt og ondt... al lyd runger rigtig meget mellem stenmurene.

Det skal man i hvert fald have gjort op med sig selv, om man kan leve med, før man vælger sådan et lokale.

Tak for dit ærlige svar :thumbsupsmileyanim:

Vi har også droppet koldinghus, vores fest skal være sjov, vi skal danse og have det skægt hele natten og det passer ikke helt til den ellers rigtige romantiske stemning dernede i kælderen ;)

Hilsen Lul

Redigeret af MissLul
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer