Guest The Wedding Organizer

NY DATO for Jyllands- og Fyn Brude...

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv øv - så er datoen flyttet til EFTER mit bryllup... Men så må jeg fange de sidste tips og idéer til den store dag på anden vis http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif

Jeg kan umiddelbart godt den 23.5. - men synes at lørdage er bedre. Skal lige have koordineret med kæresten om der står noget i HANS kalender, men sæt et forsigtigt kryds ved mit navn.

/arno

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heii

Har lige set i kalenderen og fundet ud af at der er en stor sandsynlighed for at jeg er i Odense d. 23 Maj :mellow:

Skal til konfirmation d.20 Maj, så det kunne meget vel være jeg dukker op, men holdeer lige hesten an lidt endnu indtil jeg har talt med min kommende mand http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Knus

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er mødet så blevet udsat, for at flere skulle kunne deltage. Men hvem KAN egentlig den pågældende dag...? Der er da ikke rigtig nogen der melder sig?

:mellow:

arno/Mette

0

Del dette indlæg

Hej Arno

Jamen jyder skal da lige have tid til at tænke sig om ikke? ;)

Alting går jo ikke så hurtigt i Jylland ;)

Håber der er flere der melder sig til ()()

Knus

JJ

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Kom så piger - lad ikke de sjællændere tryne os :mellow:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal som før nævnt i dagvagt d. 23. maj, men hvis det skal foregå om eftermiddagen/aftenen, så er jeg stadig MEGET interesseret :mellow:

:bamsekram: Karina

0

Del dette indlæg

Hej alle I jyske brude

Jeg synes faktisk det er lidt for pinligt at de der sjællændere kan mønstre noget nær 50 mennesker i løbet af nul komma fem.

Kan det virkeligt passe at vi ikke kan gøre det efter her i det jyske. Det er jo lige til at få bekræftet alle de fordomme man nu måtte have om jyder som os.

Er det datoen der er forkert? Er det fordi at der er for langt til Fredericia.

Eller har I ikke lyst at til at mødes?

Jeg undrer mig bare over at denne tråd er så død, når de semi-svenskere kan samle så mange??

Hvor er I henne??? :iloveyou: ;)

:hjerte: Charlotte, som gerne vil komme den 23. maj, men der skulle da helst komme flere end bare lille mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg undrer mig bare over at denne tråd er så død, når de semi-svenskere kan samle så mange??

Hvor er I henne??? :) ;)

:hjerte: Charlotte, som gerne vil komme den 23. maj, men der skulle da helst komme flere end bare lille mig :)

:iloveyou:

Ellers må vi semisvenskere jo bare dukke op til jeres møde også ;)

Knus

JJ (der er lidt af hvert)

0

Del dette indlæg

Hejsa med jer.

Ja jeg har været lidt anonym herinde og jeg vil da lige sige at jeg er interesseret i at komme med! Kommer godt nok hjem fra bryllupsrejse to dage forinden, men det skulle nok gå!

Nu er jeg jo ekstra forhippet på at komme med, for jeg har desværre måtte melde afbud på Sjælland!

Forresten så synes jeg stedet er rigtig godt. Det er super af dig Lykke, at du vil lægge tag over os den dag. :iloveyou: Så der er ingen klager fra mig. Jeg har bare været lidt tung i den der jeg sidder på.

Glæder mig til at se jer!

Knus Suzi.

0

Del dette indlæg

Hej Suzi,

Jeg kan godt forstaa du er ked af at maatte melde afbud til Sjaellandsmoedet, men vi er da glade for at du vil vaere med her i stedet!!

Og sikke en forlover I fik fat i der!!! Det kunne han da ikke vaere bekendt!! Jeg haaber I finder ud af det alligevel, med din kaerestes polterabend!!

Kaerlig hilsen, Mette...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette.

Ja det håber jeg sgisme også! Det er jo lige i sidste øjeblik!

Men jeg skal nok sørge for der bliver et eller andet. Måske ikke det helt vilde, men det er jo heldigvis heller ikke det der er det afgørende.

0

Del dette indlæg

Hej Suzi.

Sikke da noget f........ med din kærestes forlover!!! taz

Og tænke, at han melder så sent ud :iloveyou:

Håber det lykkedes dig at få styr på trådene alligevel, så han kan få en rigtig god dag. Er sikker på, du nok skal klare det :)

Vi vil selvfølgelig savne dig på Sjællandsturen, men er sikker på, at vi nok skal få en rigtig hyggelig dag i det jydske. Så kunne vil måske lokke dig til at tage billere, invitationer og sådan med ;)

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Lykke og alle I andre

Jeg er en af dem, der hidtil kun har orket at læse en masse sjove/gode/informative indlæg, men har ikke deltaget i debatten - endnu! Måske er min arbejdsgiver meget glad for det, for jeg har endnu ikke været herinde og ude igen indenfor ½ time... så tænk hvis jeg også lavede en masse indlæg!

;)

Jeg kunne da godt tænke mig at komme med - jeg forstår det som en dag hvor vi "bridezillas" mødes og udveksler ideer osv.... Rigtigt?

Jeg er jo helt ukendt herinde, så hvad siger I til at jeg er med alligevel???

Kort fortalt, så blev jeg i august sidste år gift i al hemmelighed i Las Vegas (UDEN Elvis!) med mit livs kærlighed. Vi skal så den 4. september fejre det med velsignelse i kirken, en kæmpe kjole (hurra!) og en forhåbentlig godd fest for familie og venner... so now you know!

Lad mig høre hvad I synes om at jeg evt. dukker op!

:yeah:

Carina

Esbjerg

Øh.. hvis det ellers ka la sig gøre, prøver jeg lige at se om jeg ik ka lægge et billede ind....

0

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer