Tibi

Christina og Rasmus d. 23 august 2008

209 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til BK :cheerleader3: og tillykke med tråden.

:cheerleader3: Marie

tusind tak.. det er altid dejligt at kunne dele sine oplevelser og planlægning med andre. Har selv fået kigget en en hel del rundt den sidste uges tid specielt (hjælper jo lidt når man har fridage hehe) og nui hvor er der bare mange super gode ideer og fantastiske billeder - man bliver jo helt misundelig :cheerleader3:

:cheerleader3: Christina

0

Del dette indlæg

Et stort velkommen til BK. :cheerleader3::):)

Skønne "lokaler" og en flot kirke I endte med at finde jer. Og dejligt med al hjælpen fra familien. :cheerleader3:

super flotte invitationer :cheerleader3::cheerleader3:

I er alt for søde herinde :o Mange tak.. Ja hjælp fra familien er vidunderligt. Min mor og stedfar har stået for borde, stole og service + div. og så alt hvad der hedder blomster (hvilket jo er en kæmpe del, som også godt kan koste mange penge) og min far har lige sagt at han giver os 10.000kr til budgettet og de er nu faldet på et meget godt sted :P og så laver han jo også vores bryllupskage, så kan absolut ikke klage.

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :cheerleader3:

Der ser jo ud til at være godt styr på det hele :cheerleader3:

Vildt fede "lokaler"!!!!! :cheerleader3::cheerleader3:

Glæder mig til at følge dig.

Knus Nathasia

Ihh det er så vidunderligt med alle de hilsner :))

I et af de første drivhuse regner vi med at holde receptionen, der er det de kalder et orangeri - et drivhus fyldt med citrus træer - og så er det adskildt fra det drivhus hvor festen skal holdes, tror det bliver rigtig godt :)

Kan se det også snart er tid til dit bryllup, det bliver spændende :o

Knus Christina

0

Del dette indlæg

:shopping: + lig velkommen til bk :cheerleader3:

Du har jo allerede styr på en hel del :balloons: og ja som alle andre skriver: wow for nogle lokaler... Det blir da bare såå lækkert.

Glæder mig til at følge dig..

:cheerleader3:

Hejsa og mange tak :balloon:

Jeg er også begyndt at mærke krilleren i maven og det er ved at gå op for mig at der ikke er sååå længe til mere :P

Knus

0

Del dette indlæg

Kjolen

Nå så er vi nået til min kjoleberetning.

Det var faktisk rimelig svært.. går meget sjældent i kjoler, så jeg fik kigget en hel del på internettet for at få lidt inspiration.

Jeg fik booket en tid engang i marts hos en brudekjoleforretning i Næstved (hvor min veninde købte sin brudekjole), men inden min veninde og jeg nåede derned, faldt jeg over den sødeste overdel hos Lilly.

Kender mig selv så godt, så når jeg nu vidste jeg var en smule forelsket i den top, tænkte jeg at jeg nok hellere måtte prøve den og se om den var :cheerleader3: eller :shopping:

Så jeg fik booket en prøvetid hos Lilly på Strøget og min veninde Christine og jeg var mega spændte inden.

Vi kommer derind og bliver vist ned til prøverummene og får snakket lidt med den meget søde (meget tynde) ekspedient. (Er ikke selv lige den slankeste :S)

Jeg får så fortalt om den top jeg havde set og til alt held finder hun den i butikken.

Men suk altså.. den gjorde ikke noget for mine former det er sikkert og vist, om noget blev jeg nærmer fuldstændig firkantet og uden :cheerleader3: . Så hentede hun en anden brudetop - men det var det samme med den desværre.. så jeg måtte indse at jeg nok skulle ud i en helkjole.

Men i kan da lige se et billede af toppen

post-31285-1213788041.jpg

Synes stadig den er mega flot - bare ikke til mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er lidt af de kjoler jeg synes godt om og som jeg kunne se mig selv i :cheerleader3: Ved godt at mange af jer herinde er vilde med tyl og prinsessekjoler (og de er også bare SÅ flotte) men det er bare ikke lige mig :cheerleader3: Jeg er vild med de her 4, de er meget forskellige, men der er noget over dem, der tiltalte mig.

post-31285-1213788336.jpg post-31285-1213788345.jpg

post-31285-1213788355.jpg post-31285-1213788376.jpg

Kan dog godt afsløre at det ikke blev til nogen af de kjoler og at jeg heller aldrig nåede ned til Næstved og prøve kjoler. I Lilly, selvom jeg havde svoret aldrig at skulle have en Lilly model på mig haha, hev ekspedienten en kjole frem efter de to overdele der ikke lige var sagen. Og den kjole.. ja den var min veninde og jeg rimelig hurtigt enige om var KJOLEN. Så fik ikke prøvet alle de sjove kjoler, til min venindes ærgerelse. Hun fik dog taget et billede af mig i den, men det ligger stadig bare på hendes mobil og nu er hun i USA, så kan kun vise jer KJOLEN på en model.

Skal se om jeg kan finde den..

Redigeret af Tibi
0

Del dette indlæg

Mens jeg lige leder efter billedet af KJOLEN, kan jeg da lige fortælle og vise lidt billeder af mine sko og smykker til selve dagen.

Jeg er selv 1.78 cm høj, og Rasmus er vist 1.82 cm høj, så jeg skal ikke have de alt for højhælede på. Går så heller ikke så meget i højhælede sko normalt, så det er helt fint.

Men jeg hader at købe sko.. bruger str. 42 og der ser sko bare ikke altid lige fixe ud :P

Nå men for en månedstid siden fik min veninde så lokket mig med ud og lede efter de famøse sko og så fandt hun ud af hvorfor jeg hader at shoppe efter sko haha.. Nå men jeg fik prøvet en masse der absolut ikke var sagen og truede i sidste omgang med at jeg ville ende med klipklappere :ilovebryllupsklar:

Men lige pludselig stank hun en sko i hånden på mig og da jeg tog den på vidste vi begge at det var den jeg skulle have.

post-31285-1213867611.jpg

Redigeret af Tibi
0

Del dette indlæg

Smykkerne

Jeg er ellers glad for bling bling, men synes ikke der skal være alt for meget bling bling over mig på min bryllupsdag. Synes kjolen er så fin, så det bare ville være for meget.

Derfor har jeg besluttet at jeg kun vil have øreringe på og ingen halskæde. Jeg skal heller ikke have diadem i håret - synes sløret gør det hele. Har dog aftalt med frisøren at jeg gerne vil have lidt blomster i, de samme som der er i min brudebuket, hvis det kommer til at passe i frisuren.

Øreringene.. ja.. jeg havde jo en ide i hovedet til hvordan jeg ville have de skulle se ud og det var absolut ikke så nemt at finde nogen. Jeg ville gerne have nogen der hang lidt ned uden at være for prangende, de skulle ikke være helt runde, men hellere lidt ovale. Faktisk lidt i stil med dem Prinsesse Marie bar til det kongelige bryllup - dem var jeg vild med. Meen det skulle ikke være helt nemt desværre.

Har ledt de sidste 2 måneder uden held. Men så i sidste uge da vi var en flot tøser der skulle ind og se Sex and the city - The movie, faldt jeg lige over drømmeøreringene og købte dem med det samme weee :)

post-31285-1213868433.jpg

Er selv så glad for dem :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håret

Nå vi nu alligevel var ved håret, så har jeg fundet lidt inspiration. Jeg er stadig lidt i tvivl om jeg vil have noget opsat og noget løst eller det hele opsat. Synes hurtigt det kan komme til at se fladt og kedeligt ud hvis man har det hele nede - men det kan bare være mig der har fået den tanke :P Det eneste jeg ved er, at jeg ikke skal have det sat helt stramt tilbage i en knold.

post-31285-1213868630.jpg post-31285-1213868644.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha jaja den kommer nu - kan lige nå det inden jeg skal på arbejde :P

post-31285-1213869739.jpg

:ilovebryllupsklar: SMUK kjole :) Glæder mig til at se dig i den :cheerleader3:

Sikke flotte de lokaler kan blive - det er vildt spændende at se, hvad I ender ud med!

0

Del dette indlæg

Og et til billede tættere på detaljerne på toppen af kjolen, dog bliver det uden de der "puf" ærmer og bare stoppene, hvis det giver mening :ilovebryllupsklar:

Jeg er dog lidt i tvivl omkring sløret, skal jeg have et langt et på da der kun er et meget lille slæb, eller skal jeg bare have et kortere slør på der går til numsen? (det er vist det jeg har købt)

Det er lidt svært.. men det må jo prøves når jeg skal hente kjolen og prøve den med smykker og sko her d. 1 august.

post-31285-1213870365.jpg

0

Del dette indlæg

Eeeijj hvor sjovt.. det var bl.a oz en af dem jeg prøvede inde hos Lilly.. Den er nemlig super flot! Og den sad SK*DE godt *G*

TILLYKKE MED KJOLEKØBET :)

og go arb.lyst.

:ilovebryllupsklar:

Takker :cheerleader3: Jeg havde slet ikke skænket den en tanke da jeg kiggede deres blad igennem, men da jeg fik den på, gjorde den bare alt det rigtige for min krop, glæder mig til jeg får den hjem og kan smide lidt billeder op med mig selv i den.

Og ja.. nu må jeg sku nok komme på work :P

Knus Christina

0

Del dette indlæg

:ilovebryllupsklar: SMUK kjole :) Glæder mig til at se dig i den :cheerleader3:

Sikke flotte de lokaler kan blive - det er vildt spændende at se, hvad I ender ud med!

:cheerleader3:

tusind tak.. er også mega spændt på at få den hjem.. det føles som en evighed siden jeg prøvede den (marts) og så kun den ene gang.. det er underligt :cheerleader3:

Knus og kram herfra :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer