camilla80

Leder efter traaden med et dansk/tysk bryllup...

10 indlæg i dette emne

Hej

Jeg kan huske, at jeg laeste om et dansk tysk par, som blev gift sidste aar. Mener at der stod noget om en salme, som fandtes i dansk og tysk version. Saa den kunne jeg godt taenke mig at finde.

Jeg har allerede proevet at lede efter traaden ved at soege paa "tysk" etc, men det er ikke lykkes endnu.

Kan en af jer huske dette par??

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anita80 havde et dansk/tysk bryllup....

Ja, det er rigtigt. Det var faktisk ikke det bryllup, jeg taenkte paa, men maaske skulle jeg lige se, hvilke salmer de valgte. Maaske finder jeg den ogsaa der.

:cheerleader3:

Hvis nogle kan komme i tanke om det anden bryllup, maa I lige sige til

0

Del dette indlæg

Det er rigtigt, at det er mig, der har holdt dansk/tysk bryllup, og jeg tror, jeg ved, hvad det er, du leder efter.

AnjaSL herinde fra havde også dansk/tysk bryllup og hende hjalp jeg nemlig med nogle oversættelser. Men der findes en internetside, hvor salmerne er oversat, så man kan synge dem på begge sprog. Jeg leder lige, og så vender jeg tilbage....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtigt, at det er mig, der har holdt dansk/tysk bryllup, og jeg tror, jeg ved, hvad det er, du leder efter.

AnjaSL herinde fra havde også dansk/tysk bryllup og hende hjalp jeg nemlig med nogle oversættelser. Men der findes en internetside, hvor salmerne er oversat, så man kan synge dem på begge sprog. Jeg leder lige, og så vender jeg tilbage....

Mange tak, Anja. Det ville vaere super med saadan en side.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet den side, som jeg selv brugte. Det er denne her.

Måske er det den, du tænker på.

Jaaa - det er lige saadan en side, som jeg soegte. Perfekt. :cheerleader3:

SUPER! :cheerleader3:

Hej igen Anita

Jeg har lige et sidste spoergsmaal til dig. Skrev det i min traad, men maaske ser du det her i stedet:

Igen tak for linket til salmerne paa tysk. Jeg er allerede ved at vaelge, hvilke det maaske skal vaere. Hvilken salmer valgte I??

Desvaerre saa jeg at "Det er saa yndigt .." ikke er med. Det er ellers en af dem, man kender.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer