Posedame

CD-opbevaring?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ved, man kan få nogle alu-kufferter specielt beregnet til det formål (mine forældre har et par stykker, de bruger til deres dvd'er)... Og jeg mener, at disse kufferter kan bruges til cd'er både med og uden covers... Ved ikke, om det var noget i den stil, du tænkte på?

0

Del dette indlæg

Jeg havde nogle venner engang, som købte de der store sko-reoler, som ligner en kommode forfra, men dybden ligesom en cd. Der er vist 5 eller 6 "skuffer", og når man åbner dem "vipper" de udad, så cd´erne ligger skråt med det ene hjørne lige op. Der kunne ligge mellem 50-100 cd ér i sådan en skuffe, så vidt jeg husker. Jeg mener at have set dem i Ide-møbler..

I øvrigt synes jeg nok denne tråd hører til i Small talk. Det har vel ikke så meget med bryllupsforberedelser at gøre, med mendre jeg helt har misforatået spørgsmålet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Man kan få nogle høje reoler hvor der er lavet rumdelere til CD'ere. De kan både stå på gulvet og hænge på væggen. Vi har et par stykker selv hvor alle de CD'ere som jeg ikke har med ude står, men resten ligger i kufferter i såkaldte plastic-sleeves (så fylder de ikke så meget).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...resten ligger i kufferter i såkaldte plastic-sleeves (så fylder de ikke så meget).

...har du tilfældigvis et BILLEDE af sådan nogle? Altså kufferter med plastik-sleeves? Vi overvejer nemlig en nem må at opbevare vores enorme DVD samling (cirka 800 stk)...

0

Del dette indlæg

...resten ligger i kufferter i såkaldte plastic-sleeves (så fylder de ikke så meget).

...har du tilfældigvis et BILLEDE af sådan nogle? Altså kufferter med plastik-sleeves? Vi overvejer nemlig en nem må at opbevare vores enorme DVD samling (cirka 800 stk)...

Det profilbillede jeg bruger pt. er rent faktisk taget mens jeg står og roder i CD-kufferterne. Det er taget af en tidligere bridezilla herinde fra men er nok ikke så tydeligt. Men jeg fandt lige et par stykker på hjemmesiden, hvor man kan ane kasserne. Her er det jo tydeligt at se at det sidste billede er taget inden det gik løs (+ at Henrik laver nogle suverænt flotte opstillinger):

kevinpult.gif

cderepc.jpg

henrikpult.jpg

De koster ca. 8-1.300 kr. stk. hvis det skal være en ordentlig kvalitet. Vi køber faktisk vores kasser i et firma - Discosupport - oppe i Viborg, fordi de kasser han laver er ekstra dybe og derved kan rumme mere.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Det profilbillede jeg bruger pt. er rent faktisk taget mens jeg står og roder i CD-kufferterne. Det er taget af en tidligere bridezilla herinde fra men er nok ikke så tydeligt. Men jeg fandt lige et par stykker på hjemmesiden, hvor man kan ane kasserne. Her er det jo tydeligt at se at det sidste billede er taget inden det gik løs (+ at Henrik laver nogle suverænt flotte opstillinger):

kevinpult.gif

cderepc.jpg

henrikpult.jpg

De koster ca. 8-1.300 kr. stk. hvis det skal være en ordentlig kvalitet. Vi køber faktisk vores kasser i et firma - Discosupport - oppe i Viborg, fordi de kasser han laver er ekstra dybe og derved kan rumme mere.

SUPER!! Tusind tak for billeder og tip til hvor man kan finde kasserne! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer