Mutti46

Helle & Mogens bryllups dato 02-08-2008

107 posts in this topic

Jeg er sent ude og har det meste på plads. men alligevel er jeg nød til lige at få det ned så jeg ikke glemmer noget.

derfor laver jeg denne tråd, har været gift 2 gange før, men det her er lige somm om det er min første gang har ikke planlagt tingene selv før, og haft stor indflydelse så det er så anderledes det hele nok også fordi jeg er ældre og mere erfarenden, hvad angår valg af mand, er jeg ikke for et sekund i tvivl om jeg har fundet manden jeg ville have til min dødsdag og tror egentlig aldrig jeg har sagt eller følt sådan før.

Men nu er det ihverfald 3 gang og hans 2 hvor hans ikke kan kaldes bryllup for eksen ville intet kun pga huskøb. osv.

Jeg er 47. år og ville egentlig ikke være hvis brud har også haft en debat her på bk. om det. men nu er det blevet til sen helt store kjole i elfenben.

Min Kommende er 40 år og er bare dejlig. og håber ikke han får et chock når jeg gamle tropper op i den mondering haha.

Men Jeg glæder mig vildt til den 2 august.

Er der noget i vil vide eller spørg om, så bare skriv.

jeg er ikke den perfektet planlægger ang com- men det jeg har lavet er jeg tilfreds med.

så nu må vi se om jeg kan finde ud af at føre det ind her-

Mutti 46 ( Helle)

Edited by Mutti46
0

Annonce ♥

ja her prøver jeg så min stor kjole haha. kan nu stadig blive i tvivl om jeg skulle have en stor brudekjole på eller hvad men nu er den købt og nu bliver det sådan. selvom jeg ikke er em small og har nogle stor mormor arme :cheerleader3:

post-30040-1213711842.jpg

post-30040-1213711975.jpg

Edited by Mutti46
0

Hej og tillykke med planlægningstråden -det er aldrig for sent at starte sådan en op... :cheerleader3:

Hvor er den kjole bare VILDT flot til dig (og jeg kan altså ikke få øje på mormor-armene)! Er sikker på, din kommende får et "chok" :shopping: , når han ser dig -men på den positive måde...

Håber, du vil dele lidt af dagen med os zillaer bagefter -vi eeeeelsker beretninger og BILLEDER! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej

Hvor er det dejligt at høre om andre i den "modne alder som tør gifte sig endnu engang. :cheerleader3::cheerleader3: Jeg er selv 51 og skal også stå brud d. 2/8-08. :balloons::shopping:

Min historie ligner din til forveksling. :ditto:

Knus

Haha hvor sjovt. og så lige samme dag-

knus Helle

0

Annonce ♥

Så er bordplanen lavet puha det holdt hårdt. og så bagefter lavede jeg min vennindes miss C så nu har jeg fået bordplaner nok.

Så er det kirke hæftet jeg skal have færdigt.

Maden er på plads nu det er bare så fedt. alle små ting er ordnet er ved at have styr på tingene.

Prøvelsesattester er ordnet nu skal vi bare have dem igen.

musikken er iorden.

Så nu vil jeg bare glæde mig til miss C bryllup på Lørdag og krydse finger for godt vejr.

:cheerleader3:

Edited by Mutti46
0

Jeg kan altså ikke lade være med at fortælle at jeg bedste fest ever. hos miss C hun var den sødeste brud sætter lige et billede ind i min hun skal nok selv komme med beretning når hun kommer fra bryllupsrejse. men indtil da kan i se hende her.

post-30040-1214425529.jpg

0

Hvad skuer dog mit øje?????

En planlægningstråd fra den skønne Mutti!!!! :bearhug:

DEJLIGT!

Nu har jeg jo masser af tid til at futte rundt herinde og hive din tråd frem på side ét, når du roder rundt på side 4, ha ha. Så må vi se, om der er noget, jeg kan hjælpe dig med!

Tak fordi du lagde et foto af os her!

Kram,

Dorte.

0

Annonce ♥

Hvad skuer dog mit øje?????

En planlægningstråd fra den skønne Mutti!!!! :bearhug:

DEJLIGT!

Nu har jeg jo masser af tid til at futte rundt herinde og hive din tråd frem på side ét, når du roder rundt på side 4, ha ha. Så må vi se, om der er noget, jeg kan hjælpe dig med!

Tak fordi du lagde et foto af os her!

Kram,

Dorte.

jeg kan bare ikke finde ud afdet. så det bliver ikke til så meget. velkommen tilbage til den virkelige verden haha.

Helle

Edited by Mutti46
0

Nu har jeg ledt og ledt efter Bh og kan bare ikke finde en uden stropper der passer mig, så nu har jeg bestilt en på nettet så jeg er meget spændt på når den kommer, om jeg kan passe den puha. skal jo være klar til jeg skal til min kjoleprøvning-

Idag har jeg fået min venninde og hendes mand til at lave bordkort magen til dem de var lidt sjove så det er dejligt.

Helle

0

Annonce ♥

:bearhug: Et lidt forsinket velkommen fra mig af..... Jeg syntes simpelthen at det er fedt når folk gør det de har lyst til frem for hvad de fleste forventer..... den er bare super flot din kjole og skoene er helt perfekte til sikke en bror mand der gider "slæbe" dem med helt fra Tenarif :bearhug:
0

Hej Helle

Fyyh skam mig at jeg ikke har været herinde og kigge før!!! men nu er jeg her... :bearhug: Det er en hamrende flot kjole du har valgt og den sidder flot på dig! basta! Uanset om man er 22 eller 46 eller 60 har man vel ret til at blive gift i den kjole man vil - selvom det er tredie gang! Jeg skal selv giftes for anden gang og regner da med at være hvid eller elfenbensfarvet brud. Det er jo stadig en ny epoke i ens liv og ikke bare en fortsættelse af hvad der har været. Såååh hold du bare hovedet højt og bær din drøm med værdighed...

Knus Chalotte

0

:) Et lidt forsinket velkommen fra mig af..... Jeg syntes simpelthen at det er fedt når folk gør det de har lyst til frem for hvad de fleste forventer..... den er bare super flot din kjole og skoene er helt perfekte til sikke en bror mand der gider "slæbe" dem med helt fra Tenarif :boohoo:

Ja han er bare så sød. ( nogen gange haha)

0

Hej Helle

Fyyh skam mig at jeg ikke har været herinde og kigge før!!! men nu er jeg her... :boohoo: Det er en hamrende flot kjole du har valgt og den sidder flot på dig! basta! Uanset om man er 22 eller 46 eller 60 har man vel ret til at blive gift i den kjole man vil - selvom det er tredie gang! Jeg skal selv giftes for anden gang og regner da med at være hvid eller elfenbensfarvet brud. Det er jo stadig en ny epoke i ens liv og ikke bare en fortsættelse af hvad der har været. Såååh hold du bare hovedet højt og bær din drøm med værdighed...

Knus Chalotte

Hørt, hørt! Man kan da gøre, præcis som man har lyst til - når bare det bidrager til lykkefølelsen!

Dorte.

0

Annonce ♥

Nu har jeg ledt og ledt efter Bh og kan bare ikke finde en uden stropper der passer mig, så nu har jeg bestilt en på nettet så jeg er meget spændt på når den kommer, om jeg kan passe den puha. skal jo være klar til jeg skal til min kjoleprøvning-

Idag har jeg fået min venninde og hendes mand til at lave bordkort magen til dem de var lidt sjove så det er dejligt.

Helle

Det var virkelig svært for mig at finde en velsiddende stropløs BH - pøj-pøj til dig!

Knus!

0

Ha ha nu´er den kommet hjem og jeg vil sige den passer i omkreds men skålen er for stor, så enten skal jeg komme 2 fodbolde i eller skal jeg bytte den :blush: haha

tænk der kan være så stor forskel på skålene.

:bed: Ej undskyld men jeg kunne bare lige se mig selv stå der med et par babser der bare ligger der i skålene.... Men det er da pokkers når man nu lige troede at den var i hus... kan du så nå at bytte den inden tilretning af din smukke kjole :)

0

Ha ha nu´er den kommet hjem og jeg vil sige den passer i omkreds men skålen er for stor, så enten skal jeg komme 2 fodbolde i eller skal jeg bytte den :cheerleader3: haha

tænk der kan være så stor forskel på skålene.

Fniiiiiiis.

Jamen afsted med dig til bytteriteriet!

Dorte.

0