Frittefrej

Me To You / Tatto teddy brudepar...

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har set mange af dem i salling i århus i deres bog og papir afdeling. kan ikke helt huske hvad de koster, men mener det er 60... 100... måske 150 kr... men er ikke sikker.... :cheerleader3:

Øv hvorfor er det lige jeg bor i Ishøj på sjælland, og ikke i århus :cheerleader3:

;)

Knus Frittefrej

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wuhuuu nu fandt jeg dem.... og i flere slags.....

Ser ud som om man kan betale med visa og det har jeg....

Er der nogen der er gode til engelsk der gider kigge hjemmesiden, og se om det ser ud til at være en troværdig hjemmeside???

http://www.precious-gifts.co.uk/Default.asp

På forhånd tak ;)

Frittefrej

Hey :ilovebryllupsklar:

Nu er jeg altså ikke helt 100% på om det er nogle specielle bamser du er ude efter...??

Men hvis det "bare" er et brude-bamse-par.... er der også noget der hedder build-a-bear, hvor man kan får ALT tilbehør til bamser, næsten sikker på du oz kan få dem i bryllupstøj? De er vildt søde.... google dem evt for at finde forhandler????

Knus :)

0

Del dette indlæg

jeg har set mange af dem i salling i århus i deres bog og papir afdeling. kan ikke helt huske hvad de koster, men mener det er 60... 100... måske 150 kr... men er ikke sikker.... :)

Øv hvorfor er det lige jeg bor i Ishøj på sjælland, og ikke i århus :cheerleader3:

;)

Knus Frittefrej

Prøv at tage ind til byen i Illum el Magsin i deres bog og papir afd. eller måske i nogen af de større boghandlerer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Ved ikke hvad priserne er på bamserne og hvor høje de skal være. Men bor tæt på aalborg, så kan da godt kigge i salling her en dag, og så sende dem til dig. Det er da om ikke andet nok mere sikkert, og du kan bare overføre pengene over netbank i stedet for, at bruge dit visa dankort. send bare en PM hvis jeg skal hjælpe ;-)

hilsen

missmormus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved man har kunnet få dem i Ærlige Bent, men da den er lukket i Odense, ved jeg ikke hvor man ellers skulle kunne finde dem.

Er selv interesseret i dem som brudepar,så hvis der er nogen der har en anderledes isenkræm eller en ærlige bent. Kunne man få nogen til at kigge efter dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg mener der ligger en ærlige bent i rødover centrum.... det har der ihvertfald gjort...

men ellers ved jeg ikke hvor der ligger en

Der har ligget ;) Den hedder nu Funny stuff.... Og de havde ikke brudepar... kun "almindelige" og til barnedåb.

Den på hovedbanegården er også lukket.... og ikke noget nyt åbnet endnu.

Men der er en sød pige herinde fra, der har købt et par for mig i salling i jylland.... og nu venter jeg bare på at de bliver sendt herover ;)

0

Del dette indlæg

jeg mener der ligger en ærlige bent i rødover centrum.... det har der ihvertfald gjort...

Der har ligget ;) Den hedder nu Funny stuff.... Og de havde ikke brudepar... kun "almindelige" og til barnedåb.

Men der er en sød pige herinde fra, der har købt et par for mig i salling i jylland.... og nu venter jeg bare på at de bliver sendt herover ;)

Kunne jeg evt. få dig til at høre om hun kunne skaffe et par til mig også?

De er bare så søde og kæresten har slået i bordet og vedtaget at det er vores tema til festen, så ville give ham dem til brylluppet....

0

Del dette indlæg

Kunne jeg evt. få dig til at høre om hun kunne skaffe et par til mig også?

De er bare så søde og kæresten har slået i bordet og vedtaget at det er vores tema til festen, så ville give ham dem til brylluppet....

Hejsa!

Skal gerne købe nogen for dig også næste gang jeg kommer i salling. De har både et par som sidder sammen til 159,95kr ca. 10 cm høje. Og så et par, hvor de pr. stk. koster 99,95, de er ca 15 cm høje. Bare skriv en pm, så finder vi ud af det :)

Knus missmormus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer