duddidut

28.juni brude

57 indlæg i dette emne

Nå nu er der ikke lang tid til vi skal giftes-rent faktisk kun 10 dage og jeg begynder at få de onde drømme :cheerleader3: .

Har I styr på det hele?jeg tror at vi er ved at have det hele klar-vi mangler dog enkelte ting.

Mangler:

At købe ind til gaveposerne

Købe ris til risposerne

Lave musikprogrammet (musikken er hentet ned fra i-tunes).

Sætte snore i vores menukort

Lime perler på kammen til mit slør

Gå skoene til

Bestille blomster til dekorationerne

Hmm det er vist list mere end jeg troede........ÅHH nej stress-det er vist godt at jeg har ferie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, nervøsiteten er bestemt ved at indfinde sig. Eller, den er faktisk blevet mindre, end den har været de sidste par uger, efterhånden som jeg konstaterer, at vi faktisk får styr på de manglende ting, som tiden skrider frem. Men den er der bestemt stadig!

Nå, hvad mangler vi?

- Indkøb af ingredienser til maden sammen med ham, der skal lave den (det bliver næste onsdag)

- Afhentning af rødvin (mandag)

- Købe noget ikke-alkoholisk til velkomst-/receptionsdrink samt noget drikkelse, min ene bror, som ikke kan lide hverken vin, øl eller sodavand, kan lide - nå ja, og en ekstra hvidvin, fordi vi drak en flaske i går (i morgen)

- Lave chokoladecreme og skovbærmousse til bryllupskagerne samt lægge dem sammen og pynte dem (torsdag og fredag i næste uge)

- Mødes med fotografen og snakke om, hvordan vores billeder skal være (på lørdag)

- Lave en lidt nærmere plan over bryllupsrejsen, så vi får set det, vi gerne vil

- Veksle penge til rejsen

- Lave playliste med klassisk musik til at have kørende under middagen (måske i aften?)

- Lave min tale færdig (i løbet af weekenden, tror jeg)

- Købe lidt lækkert at have med til frisøren (engang i næste uge)

- Og så de sidste forberedelser, der først kan gøres fredagen før bryllupet eller på dagen, såsom at dække bord og afhente blomster og brudebuket

Det skal vist nok gå. Men nu må de sidste 10 dage altså godt snart være overstået, så jeg kan slippe for at planlægge og i stedet få lov at have en fantastisk bryllupsfest!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er stort set klar... mangler kun det sidste som skal gøres i næste uge....

Mandag: møde med toastmaster

Tirsdag: købe planter til krukker i haven, pille ukrudt op

Onsdag: til negleteknikker

Torsdag: hente dæktall. og champagneglas, sætte telt op m. borde, hæve penge, vaske og støvsuge bilen, gøre

rent, oplade videokamera, tømme digital for billeder

Fredag: hente blomster deko., hente service og stole, ligge øl, vand og vin på køl, ligge duge på borde i teltet,

hente frugter og blomster til reception, tilpasse tøj og sko, pakke de ting som skal være på feststedet,

bestille taxi fra reception til feststed, lakere min mands tånegle og jeg ku blive ved..... :)

OG SÅ ER DAGEN DER ENDELIG..... KAN SLET IKKE VENTE MERE..... :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh jo, jeg er også ved at være godt nervøs og har også mange mareridt.

Først drømte jeg at min kjole var væk, så drømte jeg at kl. var 17.30 på bryllupsdagen og vi var stadig ved at klæde os på selvom vi skal være i kirken kl. 14.00. Så drømte jeg at festen blev en total fiasko og at svigermor drak sig pløre-fuld (det er jeg nu ikke nervøs for at hun gør) og sidst har jeg drømt at teltet ikke kunne slås op og vi derfor måtte sidde ved bordene ude i haven uden telt over os og at min mor mente det var for dårligt at der ikke var forret, så det havde hun bestilt alligevel og dét sammen med en masse underholdning gjorde, at vi kl. 21.00 stadig ikke var nået til hovedretten.

Nå, men tilbage til det vi mangler:

- ringe til ham, som skal tage parbilleder (i aften)

- aftale nærmere med fotografen (mandag)

- lime simili-sten og en 25-øre under mine sko

- hente brudekjolen (fredag)

- lave risposer

- slå teltet op (dvs. at det kommer der nogen andre og gør ondag)

- hente det lejede service (fredag)

- hente køddet (fredag)

- modtage juke-boksen (fredag)

- lave den del af maden, som vi selv skal lave (fredag)

- købe "lysestager" + lys

- købe dessertvinen

- dække borde, sætte dekorationer mv. op

- have alting afleveret de rigtige steder (børnenes ting, Johnnys ekstra skjorte + strømper mv.)

+ alle de andre småting (hæve penge til dem der skal servere, vaske bilen, sørge for batterier til kameraet og sikkert 100 andre ting)

NÅ JA - og så fylder Johnny 30 år onsdagen inden brylluppet og jeg har inviteret hans forældre og søskende herud at spise som en overraskelse så det skal jeg også lige have arrangeret færdigt....................

Redigeret af Ceciliesmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg føler ikke jeg er ved at være klar.. :cheerleader3: Er ret overbevist om der er noget jeg har glemt..

Hentede undertøj til Bryllupsnatten igår.. og skulle hente selv siddenede strømper idag.. Men nu frygter jeg de ikke passer.. :ilovebryllupsklar:

Brudebuketten kan jeg ikke finde ud af hvordan skal se ud.. :) Skulle komme igen mandag.. så kunne de godt nå at bestille blomster til den..

Skal ned og ha farvet hår imorgen.. Og en prøveopsætning.. men føler slet ikke mit hår er sig selv.. (har naturkrøl og nu kruser det helt vildt.. :cheerleader3:) SÅ ved ikke om hun kan bruge mine egnekrøller..

Har en masse endnu vi mangler at købe..

Men mon ikke vi når det.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nervøs. ihh nej :ilovebryllupsklar: Har bare været ved at rive hovedet af fotografen fordi hun ikke svarede på en mail... Efter 4 dage måtte jeg ringe til hende. Blev pludselig mega bange for hun ikke kom alligevel.

men puha, er nu glad for at festen skal holdes på en restaurant, så er der ikke nær så meget jeg skal have styr på.

Nu krydser jeg bare fingre for det gode vejr kommer igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal heldigvis holde det på et gods så der er heller ikke så meget vi skal lave selv............................men vi skal vies ude i parken som hører til godset så hvis det regner er det noget møg for så bliver vi nødt til at blive viet inde i stuen-lidt trist.......SP DET SKAL ALTSÅ BLIVE GODT VEJR eller i det mindste uden regn

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg melder mig også under fanerne som 28. juni brud.

Mangler en del små ting og så lidt store.

Købe de sidste ting til Nødkurve

Bestille gavekurve til serverings personalet

Prøvopsætning af hår

Bage kransekage

Lave de sidste risposer

Prøve makeup negle osv.

Hente kjole

Handle ind

Hente dug/servietter

dække bord

Mon ikke jeg når det hele.

Kh

Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. syntes godt nok stressen er begyndt at melde sin ankomst.. Og jeg har fået 2 vabler på mine lilletæer og en på hælen.. FANTASTISK..- NOT!!! SÅ kan ikke komme til at få i mine sko.. :cheerleader3:

Åhh nej tror du ikke vablerne kan gå væk inden?men husk på at det er bedre med 2 vabler på fødderne end 2 bumser i ansigtet :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi snakket med fotografen i dag og mangler kun småting af det, der står på planen for denne uge. Det betynder godt nok at virke tæt på, nu hvor det er i næste uge, det skal ske! Og i morgen tager jeg lige et smut hjem til mine forældre og holder Skt. Hans (altså, tager afsted i morgen, holder først Skt. Hans mandag) og får lige et lille afbræk fra planlægningen. Og når jeg så kommer tilbage, er der kune nogle få dage igen! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puha.. syntes godt nok stressen er begyndt at melde sin ankomst.. Og jeg har fået 2 vabler på mine lilletæer og en på hælen.. FANTASTISK..- NOT!!! SÅ kan ikke komme til at få i mine sko.. :cheerleader3:

Åhr, hvor træls! Mon ikke, de kan nå at gå væk hurtigt, hvis du lader dem få så meget fred og ro som muligt i et par dage?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Puha.. syntes godt nok stressen er begyndt at melde sin ankomst.. Og jeg har fået 2 vabler på mine lilletæer og en på hælen.. FANTASTISK..- NOT!!! SÅ kan ikke komme til at få i mine sko.. :cheerleader3:

Åhh nej tror du ikke vablerne kan gå væk inden?men husk på at det er bedre med 2 vabler på fødderne end 2 bumser i ansigtet :cheerleader3:

Dem har jeg desværre også fået et par stykker af.. :cheerleader3:

Puha.. syntes godt nok stressen er begyndt at melde sin ankomst.. Og jeg har fået 2 vabler på mine lilletæer og en på hælen.. FANTASTISK..- NOT!!! SÅ kan ikke komme til at få i mine sko.. :loveflag:

Åhr, hvor træls! Mon ikke, de kan nå at gå væk hurtigt, hvis du lader dem få så meget fred og ro som muligt i et par dage?

Jo det håber jeg.. ellers må jeg igang med vabel plaster..

Nogen der kender noget godt??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu er under 1 uge til at vi skal giftes og jeg kan slet, slet ikke fatte det.... Er helt rundtosset i dag kan jeg mærke. Alle mine tanker kredser om vores forestående bryllup og selv mine drømme handler om brylluppet (og der er både gode og dårlige drømme i mellem :thumbsupsmileyanim: )

Vi bor i Århus, men skal vies i Hillerød, så det gør mig lidt ekstra stresset nu. Vi er i Hillerød nu, men min kæreste, kommende mand, skal hjem i dag og arbejde og så kommer han herover igen på torsdag. SÅ han skal hjem og lave 1000 ting og har en laaang huskeseddel - og jeg har en ligeså lang seddel med ting jeg skal have klaret herovre. Og så er jeg helt ked af ved tanken om at vi skal undvære hinanden de næste 4 dage... :)

Igår var vi til møde med præsten og tror I ikke at jeg havde glemt vores prøvelsesattest i Århus :cheerleader3: Vi var ikke skide populære, så nu skal kæresten sende dem med posten, lige så snart han kommer hjem i eftermiddag. I nat havde jeg mareridt om, at den ikke nåede frem, så præsten ikke kunne vie os og alle gæsterne sad klar i kirken og det var et værre cirkus!

Men ellers var det nu dejligt at tale med præsten - han er utrolig sød og rar og jeg er sikker på at han holder en fin tale til os.

I løbet af denne uge, skal jeg:

Til prøveopsætning og have lagt prøvemake-up

Til tandlægen

Snakke med blomsterdamen ang en ændring i brystbukketterne

Gå mine sko til

Have ordnet det sidste til brudepigernes tøj - der skal købes nogle matchene bodyer/bluser og strømpebukser - i tilfælde af at vejret ikke er med os!

Lavet bordkort færdig - skal have fundet det helt perfekte karton

Sende en masse mails til feststedet, for at få helt tjek på bordplanen, specialkosten til dem der er allergiske/vegetarer

Købe morgengaven til kæresten

Skrive det sidste på min tale

Evt. forberede og øve en sang til min mand

Købe læbestift

Lave de sidste aftaler med barnepigen, der skal passe vores datter

Have købt tyl til bilen

Ved jeg glemmer noget...

Knus Louise, som stresser lidt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag Søndag er jeg ved at være rolig igen.... min mand drømte i nat at han havde glemt ringene :( kunne kun grine af ham da han hele tiden har syntes jeg var bryllups tosset pga alle de drømme jeg har haft.... :)

Vi skal hver aften øve os på vores dirty dancing-brudevals :thumbsupsmileyanim:

og så tror jeg at jeg tager min tale med til frisør på lørdag så jeg kan øve mig...

Har i nogle gode forslag til hvad jeg skal tage med til frisøren for at få tiden til at gå lidt hurtigere :cheerleader3:

Vi fandt lige ud af i går aftes at vi mangler en gæstebog, så det må jeg ud og ha købt mandag så jeg kan være kreativ!

Syntes ikke det er særlig længe siden at der var 2 måneder til og nu er der kun 6 dage til min føds´dag og vores bryllup :):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har hele tiden drømt om godt vejr med solskin og 25 grader på vores bryllupsdag, men efter jeg har set vejrudsigten på tv2's tekst-tv, så må jeg indrømme, at jeg har ændret mine forhåbninger til vejret væsentligt - nu håber jeg bare på tørvejr og ikke alt for meget blæst. Sikke man dog kan ændre sig i takt med situationen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er super klar.

Vi var til min kommende mands kusines bryllup i går og det gjorde det mindre farligt. Deres bryllup var et meget "hjælp dig selv" bryllup og det var skide godt, for det er vores også, og det beviste over for mig at mine gæster altså godt kan tænke selv og at alt ikke behøver være perfekt.

Så det var super fedt at være til det bryllup :thumbsupsmileyanim:

Hele næste uge har vi ferie og vi holder festen hjemme i vores lade, så der er selvfølgelig en masse ting der liiige skal gøres omkring huset.

Men vores ferie plan er:

Mandag: Bage masser af pizzasnegle

Tirsdag: Prøveopsætning

Onsdag: Bage bunde til bryllupskage

Torsdag:Lave jordbær og toblerone creme. Mor, far og søster kommer og bliver til søndag (de kommer fra jylland)

Fredag: Samle kagen, dække borde, pynte op, hente brudekjole + en masse andre småting samt GLÆDE sig usandsynligt meget

Lørdag: BLIVE GIIIIIIFT WEEEE :cheerleader3:

Søndag: Spise morgenmad med vores gæster og nyde minderne fra vores garanteret fantastiske fest

Rigtig meget held og lykke til alle 28. Juni brudene...det bliver en fantastisk dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har været inde på DMI´s hjemmeside og der er 60% chance for sol på sydsjælland...

Hvor bor i henne siden det blir regn?

I Vestjylland (ved Herning). Kiggede på DMI's hjemmeside, som siger 19 % chance for sol og få skyer, 27 % risiko for regn og 27 % risiko for et eller andet andet (var det måske bare overskyet - kommer helt i tvivl).

Heldigvis er der jo stadig 6 dage endnu og det er jo kun en prognose - men her bliver der i hvert fald fulgt med i vejrudsigten flere gange hver dag. Hver gang krydser jeg fingre for vi vil jo gerne have en udendørs fotografering og desuden skal vi holde festen i et telt, så det vil altså være skønnest med tørvejr.

Redigeret af Ceciliesmor
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
compeed-plaster skulle være rigtig godt til at få vabler væk og det kan jo købes alle vegne feks føtex, matas, apoteket m.m.

Åhh.. sådanne pakker må jeg ha fat i imorgenn.. det er ikke blevet bedre.. Men skal vidst ha fat i lægen.. har fået betændelse i min lille tå tror jeg.. :thumbsupsmileyanim:

Vi har været inde på DMI´s hjemmeside og der er 60% chance for sol på sydsjælland...

Hvor bor i henne siden det blir regn?

I Vestjylland (ved Herning). Kiggede på DMI's hjemmeside, som siger 19 % chance for sol og få skyer, 27 % risiko for regn og 27 % risiko for et eller andet andet (var det måske bare overskyet - kommer helt i tvivl).

Heldigvis er der jo stadig 6 dage endnu og det er jo kun en prognose - men her bliver der i hvert fald fulgt med i vejrudsigten flere gange hver dag. Hver gang krydser jeg fingre for vi vil jo gerne have en udendørs fotografering og desuden skal vi holde festen i et telt, så det vil altså være skønnest med tørvejr.

Hmm.. håber det når at ændre sig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer