duddidut

28.juni brude

57 indlæg i dette emne

compeed-plaster skulle være rigtig godt til at få vabler væk og det kan jo købes alle vegne feks føtex, matas, apoteket m.m.

Åhh.. sådanne pakker må jeg ha fat i imorgenn.. det er ikke blevet bedre.. Men skal vidst ha fat i lægen.. har fået betændelse i min lille tå tror jeg.. :thumbsupsmileyanim:

Vi har været inde på DMI´s hjemmeside og der er 60% chance for sol på sydsjælland...

Hvor bor i henne siden det blir regn?

I Vestjylland (ved Herning). Kiggede på DMI's hjemmeside, som siger 19 % chance for sol og få skyer, 27 % risiko for regn og 27 % risiko for et eller andet andet (var det måske bare overskyet - kommer helt i tvivl).

Heldigvis er der jo stadig 6 dage endnu og det er jo kun en prognose - men her bliver der i hvert fald fulgt med i vejrudsigten flere gange hver dag. Hver gang krydser jeg fingre for vi vil jo gerne have en udendørs fotografering og desuden skal vi holde festen i et telt, så det vil altså være skønnest med tørvejr.

Hmm.. håber det når at ændre sig..

Var lige inde at kigge igen og nu er lørdag kommet med på prognose-kortet (under Karup) og den siger skyer + sol og kun 0,2 mm. regn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været inde på DMI´s hjemmeside og der er 60% chance for sol på sydsjælland...

Hvor bor i henne siden det blir regn?

Ja den har også tjekket og den er steget fra 40% til 60% på 2 dage, så det er fantastisk! (nok mest fordi jeg selv skal holde bryllup i midt og sydsjælland :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅHHHH nej har lige været inde på DMI og der står at der kommer regn på lørdag :cheerleader3: og det gælder både københavn samt dianalund

( som er i nærheden af jeg skal vies)-jeg håber at det ændrer sig igen.

5 dage til brylluppet-skønt :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af duddidut
0

Del dette indlæg

ÅHHHH nej har lige været inde på DMI og der står at der kommer regn på lørdag :thumbsupsmileyanim: og det gælder både københavn samt dronninglund

( som er i nærheden af jeg skal vies)-jeg håber at det ændrer sig igen.

Øv ja, jeg har også lige kigget. I det mindste står der, de kun forventer et par mm, så det kan vel næppe styrte ned hele dagen. Og det kan nå at ændre sig i løbet af ugen. Det har altså bare at holde tørt i hvert fald til fotograferingen, så vi ikke skal nøjes med det kedelige lille rum i forsamlingshuset, der er regnvejrsplanen. Så kan det til gengæld få lov at styrte ned lige fra vi går til bords og til, vi skal hjem igen, hvis det vil - hvis bare man kunne slå en handel af med vejret!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der kun 3 dage til og så er der selvfølgelig noget som er gået galt..........-min kæreste har mistet sin ipod og det er den vi skulle bruge som musik til festen-så nu må han prøve at se om han kan få købt en ipod touch i dag og derefter skal vi have lagt alt musikken over på den-total kaos :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nu er der kun 3 dage til og så er der selvfølgelig noget som er gået galt..........-min kæreste har mistet sin ipod og det er den vi skulle bruge som musik til festen-så nu må han prøve at se om han kan få købt en ipod touch i dag og derefter skal vi have lagt alt musikken over på den-total kaos :cheerleader3:

Øv, det er da også typisk, at den slags lige vælger at ske, når det er allermest upraktisk. Håber I får styr på det hurtigt!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åhh.. Hvor jeg kender det.. Min cykel gik i stykker igår.. Banken har valgt at lave rod på min konto, så der er nu 1100kr jeg ikke kan hæve før på lørdag!!?? Hvad pokker kan jeg bruge det til..!!?? Og igår aftes røg bilen så.. SÅ den kan intet, vil ikke starte eller rokke sig ud af stedet.. Så endnu en mega udgift, som vi bare ikke har penge til.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh.. Hvor jeg kender det.. Min cykel gik i stykker igår.. Banken har valgt at lave rod på min konto, så der er nu 1100kr jeg ikke kan hæve før på lørdag!!?? Hvad pokker kan jeg bruge det til..!!?? Og igår aftes røg bilen så.. SÅ den kan intet, vil ikke starte eller rokke sig ud af stedet.. Så endnu en mega udgift, som vi bare ikke har penge til.. :cheerleader3:

Øv! :cheerleader3: Men med alle de uheld, må I da have en helt perfekt bryllupsdag til gode til gengæld!

0

Del dette indlæg

Øv! :cheerleader3: Men med alle de uheld, må I da have en helt perfekt bryllupsdag til gode til gengæld!

Ja det håber jeg dælme vi får..

Bilen er på mærkværdigvis startet igen.. så håber det holder..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubii nu er der kun 2 dage til brylluppet :) - men nu siger vejrudsigten desværre regn igen :td:
Den siger ingen regn her.. ifølge DMI.. :hug:

Skal I ikke holde jeres bryllup i Ikast?

Hovsa ... jeg havde slet ikke set, at den gik ind på helt specifikke byer, men kun den regionale for Kbh./Nordsjælland. Og den for Glostrup, som er det tætteste på, hvor vi skal giftes, er faktisk bedre end den for Kbh./Nordsjælland. Nemlig uden regn og med lidt sol mod lidt regn og ingen sol. Hmm, er nu lidt skeptisk mht., om de kan forudsige det med så stor geografisk nøjagtighed, at der egentlig er nogen forskel - men lidt rart er det da stadig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jubiii - i Herning, Videbæk og Ikast (som er de byer der ligger tættest på os) siger den pt ingen regn - men sol + skyer og ca. 20 grader. Det er helt perfekt. Åh, jeg håber det holder ved, og at det bliver en stor succes at holde festen i et telt i mors og fars have.

Nå, men nu smutter jeg, og så kommer jeg først tilbage efter jeg er blevet "Fru Madsen". Vi tager nemlig hjem til mine forældre her til formiddag for at gøre alting klar til i morgen, og så sover jeg selvfølgelig derhjemme.

Jeg vil ønske jer allesammen en rigtig dejlig dag i morgen og håber at hver enkelt brud og gom får en dag, som lever op til deres forhåbninger og forventninger. Glæder mig til at læse beretninger efter brylluppet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer