Frittefrej

Har brug for hjælp fra alle kommende eller allerede gifte ;)

16 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har brug for jeres alle hjælp.

Min kære veninde har jo desværre ikke sine forældre mere, ej heller andet familie.

Så derfor ville jeg gerne give hende noget personlig (evt. med indgravering) om morgenen på bryllupsdagen.

For det mener jeg at nogle forældre ville gøre, og da hun ikke har sine, ville jeg gå lidt i deres sted.

Vil det være mærkeligt? Vi er meget tæt knyttet.

Og har I nogen forslag til hvad det kunne være??

På forhånd tak

Frittefrej

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Min kære veninde har jo desværre ikke sine forældre mere, ej heller andet familie.

Så derfor ville jeg gerne give hende noget personlig (evt. med indgravering) om morgenen på bryllupsdagen.

For det mener jeg at nogle forældre ville gøre, og da hun ikke har sine, ville jeg gå lidt i deres sted.

På forhånd tak

Frittefrej

Du er simpelthen den mest fantastiske veninde nogensinde :thumbsupsmileyanim: Det er SÅ sød en tanke. Jeg ville give en medaljon eller et armbånd hvis jeg var dig - med indgravering.

0

Del dette indlæg

Hej

På forhånd tak

Frittefrej

Du er simpelthen den mest fantastiske veninde nogensinde :thumbsupsmileyanim: Det er SÅ sød en tanke. Jeg ville give en medaljon eller et armbånd hvis jeg var dig - med indgravering.

Ja men min veninde er jo også den mest fantastiske veninde nogensinde ;) og denne dag er jo meget speciel ;)

Vil kigge lidt på nettet om dine forslag ;)

Frittefrej

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med en kagekniv med gravering i.

Som de kunne skære bryllupskagen med, og gemme og tage frem når der er gæster

Meget god ide ;)

Men jeg ville gerne give min veninde noget til kun hende, hvis du forstår ;)

Hilsen Frittefrej

Ups det havde jeg ikke lige forstået.

Men tit vil det jo nok være noget arve gods i form af smykker. fx får min mand det par mangetknapper hans far er viget med til sit bryllup og en tradition er født.

Jeg ville derfor give hende et smykke, og fortælle hende at dette er starten på en tradition som hun kan give videre til hendes kommende børn. I dette tilfælde tror jeg ikke det er hvor kostbar smykket er der har betydning men historien og tankerne bag.

Håber du finder det rigtige

0

Del dette indlæg

En platte eller lign. med data omkring bryllupsdagen. Min mor er meget krativ og har selv malet dåbsplatter til begge vores børn med angivelse af fødselsdato, vægt/længde og dåbsdato. Desuden har hun i midten malet et meget smukt dåbsbarn.

Hun har for længst spurgt hvilken farve tøj Johnny skal have på til brylluppet og jeg håber sådan at hun laver en lignende platte, et maleri eller noget i den retning til os på bryllupsdagen.

0

Del dette indlæg

Hmmm..... du nævnte smykker - en ring er måske "for meget" (hun har jo lige fået een :thumbsupsmileyanim: )

- hælder meget til en armlænke-ting, -eller broche måske f.eks. Georg Jensen.

http://www.georgjensen.com/

Eller de der kinesiske lykkearmbånd der er meget oppe i tiden:

http://www.link-smykker.dk/oversigt/1/lykkearmbaand.asp

Det kan måske nok ikke indgravere noget i, hmm...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer