Kicha

Kjoleprøvning

18 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg havde min mor med, da hun helt vildt gerne ville med, men hun er nu ikke så god til at se om kjolerne passede mig. Hun var bare vildt imponeret over at se mig i en brudekjole. Derfor havde jeg også en rigtig god veninde med, som ikke er bange for at sige sin ærlige mening.

Jeg var superglad for, at jeg kun havde 2 personer med mig. Det er så stor en oplevelse at prøve kjolerne, at det ville have forstyrret mig rigtig meget, hvis der sad en "tøseklub" og fulgte med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg havde min mor og min bedste veninde (og hjælper) med.

Min mor betalte kjolen og skulle selvfølge se hvad hendes penge blev brugt til og min bedste veninde kender mig, kender min smag, er ærlig og - ikke mindst - ikke bange for at sige min mor i mod, hvis det blev nødvendigt. :respekt:

Det blev det ikke.. Vi var alle tre meget enige! :thumbsupsmileyanim:

Kan anbefales at have to der kender en bedst med.

Knus

:cheerleader3:

Camilla

0

Del dette indlæg

Jeg havde min mor med ude og finde den og så ejeren af panayotis da min mor kender ham (selvfølgelig i hans butik) men det var rigtig fedt for han var bund ærlig omkring hvad der klædte mig.

Da jeg var nee til 1. tilretning havde jeg min mor med og så svigermor da hun "kun" har to drenge og derfor ikke får lov at opleve den del og det var hun vildt glad for...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine brudekjole hjælpere var min mor, min søster og to veninder. Jeg forestillede mig at jeg skulle 3-4 steder hen og kigge og at jeg bare ville bestille tid og så måtte vi se hvem der kunne komme med. Men jeg nåede kun 2 steder. Første sted var lige ved kun at blive min mor og mig, men min ene veninde dukkede op i sidste øjeblik og var med alligevel. Det var alle tiders. Andet sted kunne alle komme med, men min mor valgte så at blive hjemme. Kennedys i Assentoft ved Randers anbefaler max 2 hjælpere, men jeg havde altså 3 med. Og jeg synes de var søde til at holde deres mund på de rigtige tidspunkter. Da vi ligesom havde snakket os frem til 3 mulige var det MIN beslutning hvilken af de 3.

Som andre også har sagt. Så er det vigtigt at ha nogle med som tør sige hvis din røv syner dobbelt så bred eller maven strutter.

0

Del dette indlæg

Jeg havde min mor og svigermor med da jeg var ude at prøve kjoler. Det var rigtig dejligt. Var lige ved at få min svigermor til at tude da jeg havde fundet KJOLEN. Hun var så rørt og glad over at hun fik lov til at komme med for hun har selv 2 drenge så hun havde aldrig troet at hun skulle være med til at se på brudekjoler.

Jeg skal have min bedste veninde og frisør med når jeg på mandag skal have tilrettet kjolen. Glæder mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det første sted havde jeg kun min veninde med. Vi skulle bare se om man kunne få kjoler i min str. Det var en mandag. Lørdag havde jeg bestilt tid i HOB og der tog jeg min veninde, min mor og min svigermor med. Det var fedt at have dem alle tre med. Min mor sagde ikke så meget, men nød at se alle de fine kjoler. Min svigermor tudede af glæde på et tidspunkt og min veninde hjalp mig med at huske kjolerne fra det første sted så vi kunne sammenligne.

Det endte med at vi efter frokost kørte til det første sted og prøvede en af de kjoler jeg havde prøvet om mandagen(som jeg slet ikke kunne lade være med at tænke på) og de kunne alle tre bekræfte mig i at det var KJOLEN!!!

Majbrit lykkeligt gift (070607) og velsignet (070608)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Da jeg prøvede kjoler havde jeg kun min mor med. Jeg havde ikke lyst til at ha' svigermor eller veninder med. Min svigermor har godt nok også 2 drenge. Men lige det med brudekjole prøvningen har altid været noget jeg har forestillet mig, kun skulle være en oplevelse mellem min mor og jeg :cheerleader3:

Knus Nymann

0

Del dette indlæg

Jeg havde min mor, min søster, min far og det endte også med, at min svoger var med, så jeg havde en god blanding :cheerleader3:

Jeg ville have min far med, for mænd ser nogle gange lidt anderledes på det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde min to år ældre søster, min mor og min farmor med. Så der var i hvert fald en nuanceret kritik :cheerleader3: De var meget ærlige allesammen, og det var jo kun fedt at de var lige så vilde med "kjolen" som jeg var :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer