sarahjl

Sarah & Steffens bryllup

103 indlæg i dette emne

Fredag den 20 juni, dagen inden den stooooore dag :hug:

Jeg vågnede tidligt og kunne godt mærke sommerfuglene var ved at blive store :7himmel: Da klokken blev 9.00 kørte min mormor, mor og jeg på blomsterjagt, og vi var så heldige at finde de blomster vi skulle bruge ret hurtig. Vi havde været så heldige at få udleveret nøglen til forsamlingshuset allerede om torsdagen, så vi kørte direkte ud til forsamlingshuset så vi kunne komme i gang med det samme. Min søster kom også hen til forsamlingshuset for at hjælpe :) Vi gik og hyggede hele formiddagen/eftermiddagen og ca. 14.30 var vi færdige, og jeg fik besked på at nu måtte jeg ikke tage der hen mere :cheerleader3: Kunne næsten gætte mig til at der var noget med en ranke :td: Steffen og jeg hentede børnene i børnehave og dagplejen og tog hjem og hyggede lidt, mens jeg pakkede alt til børnene og mig, for vi skulle jo sove hjemme ved mine forældre. Steffen kørte os derud, og vi fik sagt farvel til hinanden. Min bror tog hjem til os, hvor Steffen og ham rigtig skulle spise pizza og spille playstation :)

Om aften da børnene var faldet i søvn, sad jeg og skrev takkebreve, da jeg så en masse biler komme kørende, og ind af døren kommer mine svigerforældre, bedsteforældre, en onkel og moster, og min søster. Det var rart lige at kunne koble lidt fra :blush: Da de var kørt skulle jeg lige tjekke min tale til Steffen, og det endte med at klokken blev 00.30 inden jeg kom i seng :loveboard:

Her er min mormor og søster i gang med at pudse glas i forsamlingshuset :super:

post-30976-1214418964.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt tættere på. Jeg har bare fået så meget ros for æskerne + indholdet, servietterne og balkortene. Ingen af vores gæster havde set sådan noget før. Det var så sjovt for de kunne næsten ikke nænne at bruge servietterne :)

post-30976-1214419205.jpg

Redigeret af sarahjl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lørdag morgen blev jeg vækket kl. 08.00 og jeg havde bare så meget kriller i maven. Jeg var bare så glad for nu var dagen endelig kommet :) Mine to små piger kom ind med en lille gave til mig, som var fra Steffen :hug: Vi havde ellers aftalt at vi ikke skulle give hinanden morgengaver, men som han sagde bagefter så var det jo ikke en morgengave, for den fik man først dagen efter brylluppet :td: Da jeg åbnede gaven lå det fineste armbånd hvor der var vedhængt tro, håb og kærlighed tegnene. Jeg havde ellers planlagt at jeg skulle have et armbånd på, som jeg havde købt af Kejzer/Mie herinde fra, men jeg valgte selvfølgelig at have det på fra Steffen :) Har desværre ikke lige et billede af armbåndet, men jeg skal nok få taget et :)Bagefter havde min mor lavet morgenmad klar, og vi sad og hyggede os. Da jeg havde spist fik jeg pigerne i bad, og så var der tid til et langt brusebad til mig :cheerleader3: Lige pludselig var kl. 10.15 og min veninde kom for vi skulle være ved frisøren kl. 10.45, og min store pige Freja skulle med.

Her er vi ankommet hos frisøren.

post-30976-1214420385.jpg

0

Del dette indlæg

Her sidder jeg med curler ( staves??) i håret og skal have det tørt, mens jeg sad der gik frisøren igang med Frejas hår.

På billedet ser jeg og kigger over på Freja med en tåre trillende ned af kinden, hun var simpelthen bare så yndig som hun sad der :)

post-30976-1214420625.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde aftalt med Steffen og min bror at de skulle køre hjem til mine forældre, så jeg kunne komme hjem til os selv og gøre os klar. Da vi køre hjem fra frisøren, opdager jeg lige pludselig at mit slør sidder fast i bildøren, da jeg får åbnet døren er sløret blevet lidt sort i kanten og der er kommet et lille ( meget lille ) hul, jeg kunne ikke gøre andet end bare at grine af det, det er bare SÅ typisk mig :) Er altid så uheldig :hug: Heldigvis fik vi det sorte væk, og man kunne ikke se at der var sket noget med sløret.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer