stellacasin

Vejret på dagen.....

16 indlæg i dette emne

Hej :boohoo:

Jeg tænker så meget på vejret d. 2. aug. Det er jo helt vildt.

Jeg ved jo godt, at jeg intet kan gøre. Men det fylder godt nok en del her .

Tænker meget på de billeder der skal tages.

Så har jeg også gået og sagt det sidste år, Vi skal giftes til sommer :):):cheerleader3::):super::):):)

Det er sgu ikke sommer endnu............. Så jeg synes vores bryllup ligger LANGT væk endnu.

Hvordan har I det? Betyder vejret på dagen meget for jer?

Ck

post-33837-1214760619.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det betyder da noget, men det er nok mest når vi skal gå ud af kirken, det er træls hvis det regner.

Så sent som i dag siger min kæreste de må godt gemme noget sol til vi skal giftes :boohoo:

Men min plan er at jeg har fundet en butik der sælger lisbeth dahl paraplyer så viser de regn på 5 døgnsproktonosen når dagen nærmer sig render jeg ned og køber en lækker paraply...

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig betyder vejret noget -men tror mest, det er INDEN dagen, at vejret har betydning... For om det så øs-regner hele dagen, så er jeg sikker på, vi får en rigtig dejlig dag! Men selvfølgelig vil jeg da foretrække en dag med tørvejr, og helst en lille solstråle nu og da...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også bestilt godt vejr den 2. august - vi har nemlig indbudt til havefest den dag !

Og jeg tror, at det er sjovere at spille fodbold end vandpolo, og at bøfferne smager bedre, hvis der kan holdes liv i grillen.

mvh

goodbyehansen

ps - du skulle måske have et alternativt sted til din fotografering ? Eller også.... der er en tidligere tråd, hvor nogle har vist bryllupsbilleder taget i dårligt vejr. Der var faktisk nogle rigtig gode imellem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare rolig !!!

jeg har bestilt godt vejr den 2. august for vi skal have taget billeder nede ved stranden :boohoo: og som Kim plejer at sige - så får jeg jo altid min vilje til sidst :super:

Kan du så ikke også bestille godt vejr den 30. august, når du nu sådan kan få din vilje med vejret :) for vi har ikke en alternativ plan, hvis det regner :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jo vejret betyder da meget, for stemningen og for det praktiske. Vi drømmer nok alle om at solen skinner fra en skyfri himmel når vi kommer ud fra kirken :boohoo:

Men sommeren kommer efterhånden senere og senere. Så jeg oddser på at uge 30-31-32 bliver total sommer i Danmark :)

0

Del dette indlæg

Prøv at søg på bryllupsbilleder. Der er nogle helt fantastiske billeder, som er taget i dårligt vejr - også regnvejr. Mange af dem er faktisk smukkere end "solbilleder".

Køb paraplyer/parasoller. Find alternative steder (under et stort tæt træ?). Og så ellers se det smukke i alt slags vejr.

Jeg ved at tankerne er mange (havde dem selv sidste år), men jeg tror helt sikkert, at ligegyldigt hvilket vejr det er på dagen, vil det blot være en lille ting.

0

Del dette indlæg

ÅHHH GUUUUD...

Har det helt bestemt på sammen måde med vejret.. vi har planlagt at skulle vies i sigermors have næste fredag og kan slet ikk overskue at skulle vies ind ei hendes hus i stedet... så håber virkelig at solen bare skinner en smule under vielsen(gerne hele tiden) og når i skal ha taget vores billeder ved fredensborg slot...

så kryds lige fingre for noget lækkert vejr til fredag den 11 juli.

Imane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare rolig !!!

jeg har bestilt godt vejr den 2. august for vi skal have taget billeder nede ved stranden :blush: og som Kim plejer at sige - så får jeg jo altid min vilje til sidst :bearhug:

Kan du så ikke også bestille godt vejr den 30. august, når du nu sådan kan få din vilje med vejret :bed: for vi har ikke en alternativ plan, hvis det regner :blink:

JA TAK sommer den 30 august :) . Vi har heller ikke nogen nød plan, hvis det bliver regnvejr... Men lad os være optimistiske og tro på det... :super::cheerleader3::loveboard::bearhug: .

0

Del dette indlæg

Jeg har det også nøjagtigt som du... Alle siger "Jamen så bliver der jo godt vejr, når I skal giftes i august" og det irriterer mig grænseløst, for det er der bare ingen garanti for!

Jeg prøver at lade være med at bekymre mig om det fordi det netop er ude af mine hænder og jeg kan ikke styre det.

Jeg prøver især at lade være med at håbe på godt vejr, for risikoen er at man bare bliver skuffet og kommer til at lægge fokus på noget forkert, som man alligevel ikke kan gøre noget ved.

Jeg siger til mig selv gentagne gange "Lige meget hvordan vejret er bliver det en fantastisk dag!"

0

Del dette indlæg

Hej :bearhug:

Jeg tænker så meget på vejret d. 2. aug. Det er jo helt vildt.

Jeg ved jo godt, at jeg intet kan gøre. Men det fylder godt nok en del her .

Tænker meget på de billeder der skal tages.

Så har jeg også gået og sagt det sidste år, Vi skal giftes til sommer :loveboard::):bearhug::):griner:-:):unsure::)

Det er sgu ikke sommer endnu............. Så jeg synes vores bryllup ligger LANGT væk endnu.

Hvordan har I det? Betyder vejret på dagen meget for jer?

Ck

Kære Ck

Jo vejret er "næææsten" den største faktor!

Jeg skal selv giftes d. 01/08-09, og det skal foregå udendørs på Dragsholm slot! Tænk jeg er allerede i panik, og der er over et år til.

Så jeg kan så levende sætte mig ind i dine tanker.

Men du må ikke stresse over noget du ikke kan styre! :-)

Vejret er næsten det eneste vi endnu ikke er herre over, og det skal ikke ødelægge din bryllupsdag.

Jeg faktisk set nogel bryllupsbilleder på nette, hvor regnen siler ned, de er lavet i sort/hvid og er superflotte!

Tænk på hvor utraditionelt et sådan billede vil være at have?? ALLE andre har heeelt almindelige billeder hvor alt er sååå smukt... GG...

Uanset hvad der sker, sender jeg dig en tanke på din bryllupsdag, og krydser fingre for vejret :-)

De kærligste tanker Nobel

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer