Bellis

Chok og advarsel til andre!!!!!!

6 indlæg i dette emne

Lige en lille advarsel, hvis du også har bestilt tid til frisør i Tåstrup. I tirsdags bestilte jeg tid hos en frisør i Tåstrup, dette gjorde jeg pr. telefon. Jeg forklarede at jeg skulle til bryllup på lørdag og ville gerne have mit hår sat pænt op, da jeg selv er en klovn til dette.

Hun spurgte om navn, telefon nummer og om jeg ville have en huske sms, hvilket jeg svarede ja til.

Lykkelig var jeg da jeg var lidt sent ude med at få tid.

Finder ud af de også har en hjemmeside og at de har en online booking system. Finder ud af at de bla.. har en ledig tid i dag, dette er bare skide fedt, da mit hår også trænger til at blive farvet og mine bryn trænger til en plukning.

Jeg bestiller tid, får en bekræftelse pr. mail og en time før den aftalte tid, får jeg også en sms. Hvor der står at de minder mig om min reserverede tid.

Jeg tager glad til frisøren, da jeg ankommer til butikken får jeg sgu lidt af et chok! Den er tom, alt er væk. Ingen seddel på døren, ingenting.

Så tjek lige din frisør, hvis du har en aftale med en i Tåstrup. Håber ikke der er en Brud der går forgæves!!!!!!!!!!!!!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder godtnok underligt!!

Er du sikker på de ikke bare er flyttet og glemt at ændre adresse? Har du prøvet at ringe igen?

Enig det er meget underligt. Vi var ude at spise i mandags og gik forbi frisørforetningen, der var alt normalt. Jeg ringer tirsdag og får tid til lørdag, intet ord om at de skulle flytte. Mødte grønthandleren da jeg gik der fra og han sagde at de var rejst, fordi ejerens far var død. Men man flytter vel ikke hele butikken af den grund, og ikke noget med at fortælle deres kunder om det. Får jo også en sms i dag om min tid. På deres hjemmeside kan man stadig bestille tid.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget meget underligt.. Men hvis det er den frisør der ligger oppe ved stationen, ved rundkørslen af siden af en grønthandler, så skal du være glad for ikke at have tid der mere.. mit hår blev ikke særligt kønt dengang jeg brugte en der lå der..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer