joro

Chokoladefontæne...

8 indlæg i dette emne

Vi snakker om at få en chokoladefontæne - til kaffen efter middagen :cheerleader3:

Vi kigger på at købe en - så vi også har den til bagefter - jeg er et stort chokoladeøre :bearhug: Så den er perfekt til andre arrangementer/fødelsdage mv ;)

Vi kigger på denne

lilla.jpg

der står den kan indeholde 900 gr chokolade... men hvor langt rækker det? er det nok til 50 personer?? kaffen bliver jo servert umiddelbart efter middagen (som er incl dessert) så det er ikke noget jeg tror der vil blive overædt af ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde 2 fontæner og 5 kg chokolade til 50 mand og de løb ikke tør. Det var til om eftermiddagen med frugt til før andet mad. Jeg ved ikke om det hele blev brugt..

Oki, jeg tror jeg vil høre hotellet om de HAR en, eller om vi selv skal komme med de - og så vil jeg bede dem om at stå for frugten samt at holde den gående... :unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg har købt 3 kg mørk og 3 kg lys - og regner med (læs: håber på) at det er nok til receptionen, hvor der ca. kommer 50-80 mennesker...

Jeg køber ikke mere - men først når alle har svaret, regner jeg med at finde ud af, præcis hvor meget vi bruger....

Da vi holdt zilla-møde hos mig sidst, var vi vist 7-8 personer, og vi varmede ca. 4-500g (må lige tjekke min side...) - og det var RIGELIGT !!! - alt for meget. Men man skal ikke varme mindre, for så kan den ikke få maskinen i gang....

Jeg vil sige, at 50-75g pr. pers. er passende... - og så passer det også meget godt - både v. zillamøde, men også med, hvad jeg selv har købt ind til...

Du skal dog huske, at der vil gå et par 100g til spilde til sidst... - de sidder i røret/skruen, og det får man først ud, når man skiller maskinen ad !!

0

Del dette indlæg

Jeg har købt 3 kg mørk og 3 kg lys - og regner med (læs: håber på) at det er nok til receptionen, hvor der ca. kommer 50-80 mennesker...

Jeg køber ikke mere - men først når alle har svaret, regner jeg med at finde ud af, præcis hvor meget vi bruger....

Da vi holdt zilla-møde hos mig sidst, var vi vist 7-8 personer, og vi varmede ca. 4-500g (må lige tjekke min side...) - og det var RIGELIGT !!! - alt for meget. Men man skal ikke varme mindre, for så kan den ikke få maskinen i gang....

Jeg vil sige, at 50-75g pr. pers. er passende... - og så passer det også meget godt - både v. zillamøde, men også med, hvad jeg selv har købt ind til...

Du skal dog huske, at der vil gå et par 100g til spilde til sidst... - de sidder i røret/skruen, og det får man først ud, når man skiller maskinen ad !!

:unsure: tusinde tak - det jeg tænker er også at på den halve time ca vi skal væk fra vores festlokale og sidde i "kaffestuen" - er det begrænset hvor meget mætte mennesker kan fylde i sig - så vi satser på en fontæne og enten 1 eller 2 kg chokolade...

0

Del dette indlæg

Jeg er nysgerrig - hvor har du købt chokoladen henne? Vi har købt fontæne og noget af chokoladen hos 'Chokolade-shoppen' men umiddelbart har de kun mørk chokolade og ville da gerne have lys chokolade også...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer