fräulein

Kan børneinvitation trækkes tilbage?

9 indlæg i dette emne

Min kæreste har skrevet invitationerne til hans del af familien og han har inviteret nogle der så kommer med to små børn på 1 og 3.

Jeg troede ikke at de ville tage dem med, men det gør de?

Kan jeg tillade mig at ringe og spørge om de ikke kan få dem passet alligevel...eller er det bare for pinligt?

Det skal lige tilføjes at der kommer 2 nyfødte og 2 andre børn på 10 og 12.

(men dem er der på en måde mere styr på...jeg tænker specielt på kirke og så'n).....

hilsen fräulein

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg kun en bonus datter, men var det mig der havde fået den besked at hun først var blevet inviteret og så ikke..... ja, jeg ville mildest talt blive skuffet. Meget skuffet.

Så nej, jeg synes ikke du kan tillade dig at spørge om de ikke vil lade vær at tage dem med alligvel.

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke helt finde ud af, om I har skrevet + børn i invitationen, for har I det, så synes jeg ikke I kan tillade Jer at trække invtationen tilbage, bare fordi I regnede med at de ikke ville tage børnene med..

Er det derimod kun forældrenes navn der har stået på invitationen, og de så vælger at tage deres børn med, jamen så synes jeg godt I kan age en snak med dem omkring det.. Tror bare det bliver svært at overbevise dem om, at børnene ikke skal med, når der nu kommer andre børn med til brylluppet.. Så tror jeg desværre I ender med, ikke at have noget med dem at gøre efterfølgende...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærligt..nej, det mener jeg ikke at man kan!! Jeg vil sige sådan at hvis det er fordi du er bange for at børnene "forstyrre" festen, så tror jeg at du skal være helt rolig..har hørt at de fleste slet ikke lægger mærke til at brønene er der, for der sker så meget andet :unsure: Nu har jeg selv en datter på 3 år, og kan sige sådan at hvis vi var inviteret med hende, og derefter fik en opringning om vi ikke kunne finde et alternativ til hende, så vil jeg pænt takke nej tak til brylluppet..I kan heller ikke rigtig invitere med bagtanken at de ikke tager børn med..så skulle de jo slet ikke være blevet inviteret :cheerleader3:

Håber at I finder en løsning for jer alle...

0

Del dette indlæg

Det er meget svært, når diskusionen falder på børn uanset hvad udfaldet bliver for jer, så lad være med at gå og grue over hvordan de opfører sig i kirken, det vil kun virke negativt på dig og du skal jo være glad :unsure:

Vi havde 1 nyfødt, 1 på 10 måneder, 2 på knap 2½, 2 på 4½, 1 på 5½ og 1 på 9.

2 er vores egne. Alle var med i kirken og kun den nyfødte lavede oprør og moderen tog ham med ud af kirken med det samme.

Jeg var meget nervøs for hvordan specielt de andres børn ville opfører sig, men det gik fint og der hvor min mand viste, at det gjorde mig mest nervøs, påpegede han overfor forældrene at der var en konfirmantstue de kunne gå hen til "Hvis nu "navn" begynder at larme..."

Vores den yngste kom endda op til os mens præsten hold tale, men han sagde ikke noget overhovedet. Han stod bare ligeså stille hos sin far.

Men ellers tror jeg, at jeg tilslutter mig:

Jeg kan ikke helt finde ud af, om I har skrevet + børn i invitationen, for har I det, så synes jeg ikke I kan tillade Jer at trække invtationen tilbage, bare fordi I regnede med at de ikke ville tage børnene med..

Kommer de med kan du i hvert fald tillade dig at sige til dem, at de venligst bedes gå ud af kirken, hvis børnene ikke er stille. Jeg ville aldrig selv blive siddende med mine børn, hvis de begyndte at larme, det ødelægger det totalt for jer.

Jeg håber at I finder en løsning :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når navnene er nævnt er der ikke så meget at gøre. Og i og med at der kommer andre børn med, ville jeg føle mig truffet, hvis mine børn, så blev fravalgt. Et barn på 10-12 år kan jo også skabe sig, så alderen betyder ikke noget.

Jeg tror ikke du skal være bekymret for at de larmer. Det er blot at nævne for forældrene, hvor de kan gå hen, hvis børnene bliver urolige. Hvordan med feststedet, er der et sted til børnene, hvor de må lege?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer