Tanja&Christian

Hvor skal I holde Jeres fest?

72 indlæg i dette emne

Da det er blevet meget populært, selv at holde festen, vil jeg da komme med en anbefaling: Kolonien Skamlebæk, der ligger ud til den smukke Sejerø Bugt i det lige så smukke Odsherred. :cheerleader3:

Kolonien ligger på en fantastisk smuk naturgrund med store græsområder, og en lille skov bag kolonien. Den indeholder 2 sovesale samt et antal "lærersoverum". Endvidere er der: Stort køkken med et opholdsrum bagved ud til græsplænen, et anneks, hvor man eventuelt kunne lave opholdsrum til børnene, hvis de da ikke hellere vil lege på den kæmpestore grund, :thumbsupsmileyanim: samt badefaciliteter.

Nåja: Behøver jeg at nævne, at der er helt forrygende muligheder for at få taget nogle uforglemmelige bryllupsbilleder? :blush::iloveyou:

Skamlebæk var mit sommerhjem i 3 uger da jeg var barn/teenager, og jeg husker stadig mine ophold som noget helt specielt - de somre vil jeg aldrig glemme: De blev holdt med mine skolekammerater i et meget, meget smukt område i vores land.

Kolonien lejes gennem Københavns Lærerforening, prøv at google på skamlebæk, så kan I selv se, at det er pragtfuldt!

Mange knus til jer vordende brude fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores fest i en vinkælder i København - med meget begrænset elekticitet, så det bliver med hundredevis af levende lys. Der skal bruges lidt knofedt og en del dekorationsmaterialer for at få det som jeg gerne vil have at det skal se ud - men det bliver helt sikkert meget romantisk og smukt. Glæder mig til hele processen - og som en del andre i dette forum, så vil jeg gerne selv have en finger med i hele spillet, så derfor passer denne løsnign bedst til os.

God søndag.

Connie

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores fest på Moltkes Palæ :thumbsupsmileyanim: Det er bare super flot, og vi skal være i Den Grønne Salon, Venezia Salonen samt Chr. X Saloner :cheerleader3: Der er et pænt stykke tid til, men glæder mig allerede!

Redigeret af Carina_Louise
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holder festen i forsamlingshus i Struer. Dejligt sted med højt til lodtet, store vinduer og lyse vægge.

Jeg vil helst selv gøre så meget som muligt, men har fundet en fantastisk kogekone som køber alt ind til middagen + natmad. På denne måde kan vi selv indkøbe (billige) drikkevarer i Tyskland med drinks og det hele, og feste til den lyse morgen.

Glæææder mig, nu er der kun 6 dage til... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores bryllup på Trollenäs Slot her i Skåne. Et gammelt dansk slot med en fantastisk indretning - rent prinsessebryllup!

Vi havde kig på alt muligt andet, da vi også gerne ville stå for mad og drikkevarer selv - men enten kunne vi ikke få lokaler, der egnede sig (indretning, slut-tidspunkt af fest, beliggenheden), så derfor valgte vi pakkeløsningen, hvor det er begrænset hvor meget vi skal lave selv. Prisen er omtrent den samme som hvis vi ville være i telt i haven.

Til gengæld får vi et fantastisk slotsbryllup i de allermest romantiske omgivelser. Glæder mig VILDT! :thumbsupsmileyanim:

HURRA for denne side... Min forlovede (hi hi...siger det så tit jeg kan komme til det...;o) ) og jeg har pga. dit indlæg også kig på slottet... må man spørge hvor meget det vil koste jer, når nu du siger at det vil koste det samme som en havefest? :thumbsupsmileyanim:)

Og tillykke med at I har fundet STEDET!! :cheerleader3:)

0

Del dette indlæg

Vi holder det på en nedlagt kro som nu lejes ud. Vi sørger selv for alt andet end hovedret som kommer udefra. Drikkevarer henter vi i Tyskland. Bryllupskagen (som bliver dessert) laver en af mine venner som er dessertkok (men vi skal nok betale lidt for den) og kransekagen til champagnen bager min bedstemor. Det bliver godt!

0

Del dette indlæg

Vi afholder vores brullup på skovriddergården i Nakskov. Det er særklasse og super godt, derudover ligger hotellet i de mest idylliske og romantiske omgivelser, ved skov og sø. :)

Det går I bestemt heller ikke galt i byen med. Har været dernede flere gange og eneste ulempe jeg - selv - kan komme i tanke om er at det er pokkers langt væk fra Nordsjælland :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Vi har bare fundet det mest perfekte sted til vores bryllupsfest. Den skal holdes på Strandpavillionen ved Løverodde i Kolding. Der er både skov og vand og restaurenten har de mest fantastiske lokaler, lyse og med store panorama-vinduer ud mod vandet.

Det bliver bare helt perfekt..

Knus

0

Del dette indlæg

Vil alle Jer fantastiske kommende brude ikke fortælle hvor I skal holde festen :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan efterhånden ikke finde ud af, hvad jeg har lyst til - vi havde egentlig regnet med at leje nogle romantiske lokaler (gerne et slot :cheerleader3: )

Vi har nemlig allerede halvt arrangeret med kok, servering og vil gerne selv have egen vin med osv., men det ser efterhånden lidt svært ud, at finde lokalerne hvor vi samtidig kan feste til den lyse morgen :thumbsupsmileyanim:

Så derfor tænkte jeg, at jeg måske kunne gå i en anden retning, hvis jeg hørte hvad I gør....

Mange bryllupskram

Tanja

hej vi skal holde det i vores kultur center her i byen derligger 5 min gang fra os og 5 min fra kirken så dejligt nemt for os og gæsterne

0

Del dette indlæg

Vi skal holde vores fest i en vinkælder i København - med meget begrænset elekticitet, så det bliver med hundredevis af levende lys. Der skal bruges lidt knofedt og en del dekorationsmaterialer for at få det som jeg gerne vil have at det skal se ud - men det bliver helt sikkert meget romantisk og smukt. Glæder mig til hele processen - og som en del andre i dette forum, så vil jeg gerne selv have en finger med i hele spillet, så derfor passer denne løsnign bedst til os.

God søndag.

Connie

Kan du fortælle lidt mere om stedet? Hvad hedder det, og hvor meget giver I pr. kuvert?

Mvh.

Damen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde vores på Sonnerupgaard Gods ved Hvalsø. Dette er grundet vi selv vil arrangere og at der er mange værelser til overnatning, da svigerfamilien kommer fra England og naturligvis gerne vil overnatte så tæt på feststedet som muligt :balloons:

Redigeret af Soon2be..
0

Del dette indlæg

Hej.

Vi holder vores fest på Restaurant First Floor i Randers, der er en hyggelig og intim gourmet restaurant i midtbyen. Rastauranten er kun åben for os den aften, så vi har det hele for os selv. Restauranten har 4 lokaler (ikke så store - men store nok) så der vil være middag i to lokaler som bliver slået sammen, kaffe og velkomstdrinks i det tredje og dans i det fjerde. På den måde kan gæstene frit sidde hvor de vil efter middagen, alt efter om de vil danse eller snakke. Herudover har restauranten en stor altan med halvtag over og terrassevarmere, så her kan rygerne være uden at de skal helt ud af selskabet. Min forlovede er stor mad- og vinelsker så for ham var et forsamlingshus ikke godt nok.

Vh

Anita

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer