Guest Forår2009

Festlokaler nær Århus

6 indlæg i dette emne

Dette emne har utvivlsomt været oppe og vende før, men jeg kan ikke umiddelbart finde hjælp i de gamle oplæg. Jeg håber, at der sidder nogen, der vil hjælpe mig med gode forslag i min jagt på de perfekte festlokaler.

Jeg leder efter festlokaler i Århus eller omegn, hvor:

- der er plads til ca. 70 personer

- man selv må medbringe ALT (dvs. kok, mad, drikke osv.). Der må meget gerne være fadølsanlæg, musikanlæg osv. men ikke et krav.

- der ikke er begrænsninger på, hvor længe man må blive ved.

Det drejer sig om en bryllupsfest i foråret 2009.

Jeg har en reservation på lokaler i Århus midtby, men da jeg besøgte stedet, synes jeg, det mangler charme og hygge, da det fx har klinker på gulvene og er temmelig institutionelt. Omvendt leder jeg ikke efter et forsamlingshus med røvballegardiner og lugt af binko-smøg.

Sidder der nogle brugere, der har holdt fest /skal holde fest et fantastisk billigt og charmerende sted?

På forhånd mange tak...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv kolt forsamlingshus. :unsure: Der skal vi holde vores fest, og ejeren er simpelthen SÅ flink! :cheerleader3:

De har jukeboks man kan leje, der er ikke nogen grænse for hvor længe man må være der, der er god plads og så har de et fadølsanlæg... :thumbsupsmileyanim:

Synes det er et rigtig hyggeligt og chamerende forsamlingshus, prøv at se på deres hjemmeside der er også nogle billeder af forsamlingshuset indvendigt. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer